Alcatraz Open Air 2022

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
10 minuten voor aanvang en dat spel staat hier al retevol voor Electric Callboy. Een band die even goed op Tomorrowland kan spelen en ik wil ze zien. Ik vraag me af waar het mis is gegaan met mij. Maar soit het is dat die een goed nummer hebben waarop ik vaak mijn fitnesstraining doe (Pump It) dat ik hier sta.
Ik voel je. Heb ook mijn volledige credibility er doorheen gejaagd door ook de pit in te vliegen. Heb het vanwege de stof en zon tot nu toe vermeden maar dit was pure gekkigheid. De stof echt niet te harden maar ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Stond er bij satan nog volk? Plein stond goed vol
Ik hoop allesiens meer dan bij Bear. Die tent was voor amper de helft gevuld. Pit was ook maar slappekes. Hoop en al 20 man in de pit. Aan hun muziek lig het niet want die is heerlijk. En wel een paar gekke dingen gezien die ik nog niet eerder meemaakte. Een man bv die zijn prothesebeen aan was kwijt geraakt. Stond op het einde mee het drumstel te molesteren met zijn prothese. Hillarisch zicht. (En voor zijn die Bear niet kennen, het drumstel en de rest van het podium molesteren op het einde is voor die band standaard)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Wtf is er gebeurd met Tesseract? Waarom denken sie opeens een metalcore band te zijn? Vragen om circlepits en gillen en het geluid staat echt enorm zwaar en kut. Zware teleurstelling tot nu toe
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo en wenteldave

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Ik hoop allesiens meer dan bij Bear. Die tent was voor amper de helft gevuld. Pit was ook maar slappekes. Hoop en al 20 man in de pit. Aan hun muziek lig het niet want die is heerlijk. En wel een paar gekke dingen gezien die ik nog niet eerder meemaakte. Een man bv die zijn prothesebeen aan was kwijt geraakt. Stond op het einde mee het drumstel te molesteren met zijn prothese. Hillarisch zicht. (En voor zijn die Bear niet kennen, het drumstel en de rest van het podium molesteren op het einde is voor die band standaard)
ik denk dat ik die persoon ken, ik ken in alle geval ene met een prothese en die is zo zot om zoiets te doen
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Al veel goeie korpiklaani optredens gezien maar dit is hem toch nie
Mijn eerste keer maar heb er goed van genoten eigenlijk. Ze hebben wel mazzel dat iedereen te dronken is om te horen dat hij vals zingt. Maar een feestje is het wel
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Godverdomme zeg. Speciaal een stuk Korpiklaani gedaan. Speciaal Cannibal Corpse aan het missen . Zodat ik hopelijk op de eerste rij geraak bij Arch Enemy. Geraak amper tot op de tweede rij. Iron Maiden toestanden. Graspop toestanden. Rock Werchter toestanden.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Bij bijna elke goede show hier kom ik @duck weer ff tegen
En mij niet omdat je me niet meer herkent of nooit ziet 😂 ik heb je al regelmatig zien staan tijdens een show, maar bij het einde ervan vertrekken we denk ik telkens in andere richtingen, daardoor nog niet de kans gehad je aan te spreken.
Als ik correct ben zelfs elke dag wel eens; ayreon, emperor en vandaag rock am ring 😊
Met duck heb ik gisteren wel enkele zeer fijne shows gezien met uada, harakiri en hippotraktor.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Wtf is er gebeurd met Tesseract? Waarom denken sie opeens een metalcore band te zijn? Vragen om circlepits en gillen en het geluid staat echt enorm zwaar en kut. Zware teleurstelling tot nu toe
Ik vind het een heel vreemde band. Kon er niet veel mee. Zijn stem is goed, maar die mix tussen metalcore en prog elementen matchen naar mijn gevoel niet.

Verder goede feestjes gehad vandaag bij bloodywood (minder praten zou wel erg helpen), electric callboy en korpiklaani. Mijn longen bestaan nu uit minimum 30% stof en ik ben veranderd in een zandmannetje.

Korpiklaani was een enorm feestje in't midden van het plein. Een dans-moshpit, 100 man aan het roeien en meer polonaises dan op een schlagerfestival. Zijn stem, tja, die is altijd discutabel. Als hij dan Engelse bindteksten probeert, vraag ik me altijd af of hij strontzat op het podium staat (practice what you preach) of echt gewoon geen 3 woorden Engels spreekt. Ik heb me door het enthousiasme van het publiek alleszins goed geamuseerd en daardoor absoluut de beste show sinds lang van hen gehad.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Ik vind het een heel vreemde band. Kon er niet veel mee. Zijn stem is goed, maar die mix tussen metalcore en prog elementen matchen naar mijn gevoel niet.

Verder goede feestjes gehad vandaag bij bloodywood (minder praten zou wel erg helpen), electric callboy en korpiklaani. Mijn longen bestaan nu uit minimum 30% stof en ik ben veranderd in een zandmannetje.

Korpiklaani was een enorm feestje in't midden van het plein. Een dans-moshpit, 100 man aan het roeien en meer polonaises dan op een schlagerfestival. Zijn stem, tja, die is altijd discutabel. Als hij dan Engelse bindteksten probeert, vraag ik me altijd af of hij strontzat op het podium staat (practice what you preach) of echt gewoon geen 3 woorden Engels spreekt. Ik heb me door het enthousiasme van het publiek alleszins goed geamuseerd en daardoor absoluut de beste show sinds lang van hen gehad.
Volgens mij articuleert die gewoon niet ...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Ik vind het een heel vreemde band. Kon er niet veel mee. Zijn stem is goed, maar die mix tussen metalcore en prog elementen matchen naar mijn gevoel niet.

Verder goede feestjes gehad vandaag bij bloodywood (minder praten zou wel erg helpen), electric callboy en korpiklaani. Mijn longen bestaan nu uit minimum 30% stof en ik ben veranderd in een zandmannetje.

Korpiklaani was een enorm feestje in't midden van het plein. Een dans-moshpit, 100 man aan het roeien en meer polonaises dan op een schlagerfestival. Zijn stem, tja, die is altijd discutabel. Als hij dan Engelse bindteksten probeert, vraag ik me altijd af of hij strontzat op het podium staat (practice what you preach) of echt gewoon geen 3 woorden Engels spreekt. Ik heb me door het enthousiasme van het publiek alleszins goed geamuseerd en daardoor absoluut de beste show sinds lang van hen gehad.
Polonaise deed ik mee
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken