Coldplay

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ga naar Brussel begin augustus dus ben benieuwd. Ze zijn mij eigenlijk nog nooit tegen gevallen. 1 keer gezien in het Sportpaleis. Was veruit de beste keer. Later nog op RW en tijdens de laatste tour in Brussel. Nu dus weer naar Brussel...
 
  • Leuk
Waarderingen: henkjan101

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Is er iemand toevallig afgelopen weekend geweest? Enige ervaringen met parkeren? Heb via ticketmaster een parkingticket gekocht. Vertrek ruim optijd maar weet niet hoe soepel alles verloopt
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Is er iemand toevallig afgelopen weekend geweest? Enige ervaringen met parkeren? Heb via ticketmaster een parkingticket gekocht. Vertrek ruim optijd maar weet niet hoe soepel alles verloopt
Wij hadden vrijdag parkeerticket ook via ticketmaster. Parking Trademart. Staat op borden aangegeven rondom het stadion. Zijn verschillende parkings. Bij ingang scannen ze je code. Wij waren er rond 18:30 uur en moesten toen half uurtje aanschuiven voor 1 van de parkings. Na het concert binnen 5 min op de ring en totaal geen last van file. Maar ik zou zeker op tijd vertrekken. Er stonden ook lange rijen om het stadion in te komen. Iedereen gaat door detectiepoortjes.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Eerste concert van Coldplay van de Brussel reeks afgelopen vrijdag mogen bijwonen. Simpelweg subliem en gewoon geweldig. Festivals zijn al lang te klein geworden voor Coldplay. Ik hoop ze over een paar jaar weer eens live te mogen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Eerste concert van Coldplay van de Brussel reeks afgelopen vrijdag mogen bijwonen. Simpelweg subliem en gewoon geweldig. Festivals zijn al lang te klein geworden voor Coldplay. Ik hoop ze over een paar jaar weer eens live te mogen zien.
Er zal binnen 2 a 3 maanden nieuwe data voor 2023 komen. Onder andere concerten voor LA moeten nog ingehaald worden. In 2023 zal er ook wel weer een Europese leg gedaan worden. Goede kans dat daar nu NL bij zit natuurlijk.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Gister ook een super toffe show gezien in brussel. En wel even complimenten hoe het geregeld was met het verkeer.
Geen file gehad op de heen weg, vanaf parkeerplaats naar het stadion 10 minuten en we waren binnen. En na de show binnen 15 min op de snelweg en naar huis! Dat was bij ed sheeran wel even anders.

Maar als coldplay weer festivals gaat doen zullen ze de productie we iets aanpassen de led bandjes gaat daar al niet werken.
Ik had ze nog nooit live gezien en voor mij was het zeker voor herhaling vatbaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Speelt Coldplay nog veel ouder werk? Was vroeger mijn favoriete band, en zou het oudere werk heel graag nog eens live horen. Vind de laatste albums echter niet veel (Al kan ik me er wel doorheen bijten om de pareltjes te horen ;) )
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Speelt Coldplay nog veel ouder werk? Was vroeger mijn favoriete band, en zou het oudere werk heel graag nog eens live horen. Vind de laatste albums echter niet veel (Al kan ik me er wel doorheen bijten om de pareltjes te horen ;) )
Google; coldplay setlist
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Speelt Coldplay nog veel ouder werk? Was vroeger mijn favoriete band, en zou het oudere werk heel graag nog eens live horen. Vind de laatste albums echter niet veel (Al kan ik me er wel doorheen bijten om de pareltjes te horen ;) )
De helft van de setlist bestaat uit nummers t/m het Viva La Vida album.
Ben zelf ook fan van de oudere nummers. Het eerste concert in Brussel viel mij zeker niet tegen. Gewoon goed. Als je de kans krijgt zou ik zeker gaan. Tickets zijn ook goed betaalbaar vind ik persoonlijk voor prijzen die variëren van 55 tot 180 Euro.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
#GERUCHT

Coldplay 2023 in Amsterdam
1660744725333.png


aankondigingen van enkele steden in nieuwe videoclip?
Humankind


steden die voorbij komen:
0:13 Barcelona
0:15 Mexico City
0:16 Cardiff
0:18 Milaan
0:21 Manchester
0:24 Napels
0:25 Zurich
0:26 Kopenhagen
0:28 Gothenburg
0:31 Amsterdam
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Allemaal landen/steden die ze links laten liggen dit jaar dus dat zou wel eens goed kunnen!
 
Laatst bewerkt:

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Zou top zijn! Vorige week in brussel was super.
Dit is dan wel een beetje tegen de uitspraken van chris martin die blij is als de tour voorbij is in november om dan een stapje terug te doen van de muziek en zich op het familieleven wilde storten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zou top zijn! Vorige week in brussel was super.
Dit is dan wel een beetje tegen de uitspraken van chris martin die blij is als de tour voorbij is in november om dan een stapje terug te doen van de muziek en zich op het familieleven wilde storten.
Dat gaat hij ook doen tot ergens begin volgend jaar. Die tour duurd gewoon tot eind volgend jaar. Op hun eigen website geven ze zelf aan dat de concerten die eerder dit jaar geannuleerd zijn in LA in 2023 worden ingehaald. Voor 2 concerten gaan ze echt niet naar Amerika. Dus dat wordt gewoon weer een Amerikaanse leg ergens april mei en hierna door voor Europa in juni/juli. Mogelijk ook nog naar Australië want daar zijn ze deze tour nog niet geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Uiteraard komen die in 2023 naar Amsterdam. Zo werken ze altijd.
Malieveld of Gofferpark kan ook natuurlijk. Gezien hun populariteit en het feit dat ze 4 keer in Brussel stonden verwacht ik ze zeker 2 avonden in Amsterdam.
Edit:
Overigens kreeg ik deze week een mail van livenation met daarin een enquête over het concert in Brussel. Ze wilden met name weten hoe en met hoeveel personen je naar het concert was gekomen en wat je vond van het mobiliteitsplan. Ook wilden ze weten uit welk land je naar het concert was gekomen. Geen idee of ze hiernaar kijken bij het definitieve tourplan voor 2023.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
#GERUCHT

Coldplay 2023 in Amsterdam
Bekijk bijlage 2288


aankondigingen van enkele steden in nieuwe videoclip?
Humankind


steden die voorbij komen:
0:13 Barcelona
0:15 Mexico City
0:16 Cardiff
0:18 Milaan
0:21 Manchester
0:24 Napels
0:25 Zurich
0:26 Kopenhagen
0:28 Gothenburg
0:31 Amsterdam
In beeld tijdens de video staan in de "speciale tekens"/Kaotican's ook al de locaties.
Rechtsboven in de screenshot kan je lezen, Johan Cruijff ArenA

Waarmee dat ook al redelijk bevestigd is

Zie ook:
https://festileaks.com/2022/08/coldplay-naar-johan-cruijff-arena-in-amsterdam-in-2023/
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
In beeld tijdens de video staan in de "speciale tekens"/Kaotican's ook al de locaties.
Rechtsboven in de screenshot kan je lezen, Johan Cruijff ArenA

Waarmee dat ook al redelijk bevestigd is
Dan is het alleen nog even zoeken naar de datum. Zal natuurlijk na het voetbalseizoen zijn dus ergens in juni begin juli... Springsteen staat er al eind mei... Dus even kijken wanneer het niet mogelijk is om een stadiontour te boeken 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Dan is het alleen nog even zoeken naar de datum. Zal natuurlijk na het voetbalseizoen zijn dus ergens in juni begin juli... Springsteen staat er al eind mei... Dus even kijken wanneer het niet mogelijk is om een stadiontour te boeken 😉
zal sowieso juni / juli worden.
laatste thuiswedstrijd Ajax is 21 mei 2023, met springsteen 25 en 27 mei.
en dan heb je minstens tijd tot de Johan Cruijff Schaal in 2023 (begin augustus?), denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken