Coldplay

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
zal sowieso juni / juli worden.
laatste thuiswedstrijd Ajax is 21 mei 2023, met springsteen 25 en 27 mei.
en dan heb je minstens tijd tot de Johan Cruijff Schaal in 2023 (begin augustus?), denk ik.
Afhankelijk van oefenwedstrijden of voorronde CL wedstrijden die Ajax mogelijk moet spelen. Ik verwacht het niet maar ze moeten er wel rekening mee houden. Dus de de laatste 10 dagen van juli vallen ook af denk ik.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Coldplay fans, jullie hoeven niet meer te wachten: Op 15 én 16 juli 2023 is Coldplay met hun Music Of The Spheres World Tour dan ook eindelijk in de Johan Cruijff ArenA, Amsterdam te zien! De kaartverkoop begint donderdag 25 augustus om 10:00 uur. Meer info via mojo.nl/coldplay
Klanten met Vodafone en Ziggo kunnen vanaf dinsdag 23 augustus 17.00u al kaarten bestellen via een exclusieve Priority pre-sale! In deze pre-sale is een beperkt aantal tickets beschikbaar.
Alsof hun lijst met superhits nog niet lang genoeg was, hebben ze er met hun laatst uitgebrachte singles ‘Higher Power’ en ‘My Universe’ nog twee aan toegevoegd. Hun laatst uitgebrachte album, gelijknamig aan de tour, is all about duurzaamheid. De band gebruikt 100% hernieuwbare energie voor de shows, verminderen hun touruitstoot met 50% en per verkocht ticket wordt een boom geplant. En natuurlijk kun je tijdens hun shows een kleurrijke zee aan lampjes verwachten door de armbandjes die de fans krijgen voor het concert!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.042
6.080
Coldplay fans, jullie hoeven niet meer te wachten: Op 15 én 16 juli 2023 is Coldplay met hun Music Of The Spheres World Tour dan ook eindelijk in de Johan Cruijff ArenA, Amsterdam te zien! De kaartverkoop begint donderdag 25 augustus om 10:00 uur. Meer info via mojo.nl/coldplay
Klanten met Vodafone en Ziggo kunnen vanaf dinsdag 23 augustus 17.00u al kaarten bestellen via een exclusieve Priority pre-sale! In deze pre-sale is een beperkt aantal tickets beschikbaar.
Alsof hun lijst met superhits nog niet lang genoeg was, hebben ze er met hun laatst uitgebrachte singles ‘Higher Power’ en ‘My Universe’ nog twee aan toegevoegd. Hun laatst uitgebrachte album, gelijknamig aan de tour, is all about duurzaamheid. De band gebruikt 100% hernieuwbare energie voor de shows, verminderen hun touruitstoot met 50% en per verkocht ticket wordt een boom geplant. En natuurlijk kun je tijdens hun shows een kleurrijke zee aan lampjes verwachten door de armbandjes die de fans krijgen voor het concert!
COLDPLAY 2023:

MAY 2023
WED 17 Estádio Cidade de Coimbra – Coimbra, PORTUGAL
WED 24 Estadi Olímpic Lluís Companys – Barcelona, SPAIN
THU 25 Estadi Olímpic Lluís Companys – Barcelona, SPAIN
WED 31 Etihad Stadium – Manchester, UK

JUNE 2023
THU 01 Etihad Stadium – Manchester, UK
TUE 06 Principality Stadium – Cardiff, UK
WED 21 Stadio Diego Armando Maradona – Naples, ITALY
SUN 25 Stadio San Siro – Milan, ITALY
MON 26 Stadio San Siro – Milan, ITALY

JULY 2023
SAT 01 Stadion Letzigrund – Zurich, SWITZERLAND
WED 05 Parken – Copenhagen, DENMARK
THU 06 Parken – Copenhagen, DENMARK
SAT 08 Ullevi – Gothenburg, SWEDEN
SUN 09 Ullevi – Gothenburg, SWEDEN
SAT 15 Johan Cruijff ArenA – Amsterdam, NETHERLANDS
SUN 16 Johan Cruijff ArenA – Amsterdam, NETHERLANDS
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
En het zal gezien het schema niet bij 2 concerten blijven! Die krijgen de ArenA met gemak 4x vol
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Benieuwd waar de prijzen op uit gaan komen. Staanplaatsen om en nabij de €100,- verwacht ik. Jammer dat het in de Arena is. Voor Malieveld of de Kuip had ik nog wel kaarten willen scoren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
In Berlijn waren staanplaatsen 110 volgens mij, verwacht iets soortgelijks ja.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Staanplaatsen met early entree 95 dus normale staanplaatsen zullen 80 zijn verwacht ik. Dat valt nog mee maar ik denk dat ze wel snel gaan uitverkopen. Die duurste kaarten van 150 zijn inclusief diner met extras dus die zullen heel erg hard gaan.....misschien toch nog overwegen.
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
  • Rang 1 - staanplaatsen: € 106,40
  • Rang 2 - zitplaatsen: € 168,-
  • Rang 3 - zitplaatsen: € 140,-
  • Rang 4 - zitplaatsen: € 117,60
  • Rang 5 - zitplaatsen: € 84,
  • Rang 6 - zitplaatsen: € 56,-
  • Rolstoel- & begeleidersplaatsen: € 106,40
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Staanplaatsen met early entree 95 dus normale staanplaatsen zullen 80 zijn verwacht ik. Dat valt nog mee maar ik denk dat ze wel snel gaan uitverkopen. Die duurste kaarten van 150 zijn inclusief diner met extras dus die zullen heel erg hard gaan.....misschien toch nog overwegen.
Je kijkt helaas niet goed. Bij die early entree zit een reguliere staanplaats t.w.v. €95 (excl. servicekosten) inbegrepen. Bij het dinerpakket zit een zitplaats van €150,- inbegrepen. Komt nog een flinke smak geld bovenop vanwege de extra's.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Je kijkt helaas niet goed. Bij die early entree zit een reguliere staanplaats t.w.v. €95 (excl. servicekosten) inbegrepen. Bij het dinerpakket zit een zitplaats van €150,- inbegrepen. Komt nog een flinke smak geld bovenop vanwege de extra's.
Ahhhh. Ik dacht al dat Coldplay wat overhad voor de fan maar dat valt wat tegen dus. Handiger om alles incl. Te vermelden
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
nou dan zit ArenA wel aan de max beschikbare data in 2023, toch?
Dat verwacht ik dus ook.
Rammstein dan weer naar de Kuip.
Roger Waters zijn show is met groot podium in het midden dus die valt af voor buitenlocaties. Ziggo of Gelredome dome denk ik.
U2 Malievelt?
AC/DC Goffertpark?
En dan nog Beyonce Muse Paul McCartney RATM Harry Styles Pink Taylor Swift.........
 

Bert

Support act
14 nov 2014
849
781
Dat verwacht ik dus ook.
Rammstein dan weer naar de Kuip.
Roger Waters zijn show is met groot podium in het midden dus die valt af voor buitenlocaties. Ziggo of Gelredome dome denk ik.
U2 Malievelt?
AC/DC Goffertpark?
En dan nog Beyonce Muse Paul McCartney RATM Harry Styles Pink Taylor Swift.........
Mojo wil het Stadspark Groningen ook vaker gebruiken voor concerten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken