FuzeTea: IJsthee, maar natuurlijk wel van échte thee

Coldplay

jefferke

Support act
24 nov 2013
1.159
200
Vraagje, ik heb gisteren geen bevestigingsmail gehad van ticketmaster. Dat vind ik eigenlijk best wel vreemd.
De tickets staan wel vermeld in mijn account dus ben er wel gerust op maar je zou toch verwachten dat ze even een bevestiging sturen als je voor 250 Euro aan tickets besteld. Iemand die dit ook heeft??
Ik heb een bevestiging gehad na een half uur ofzo. Kan die in je spam terecht gekomen zijn?

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
3.749
230
Ik heb een bevestiging gehad na een half uur ofzo. Kan die in je spam terecht gekomen zijn?
Nee, ook niet in de spam. Maar zoals ik al zei, ze staan gelukkig wel in mijn account.
Kan ze alleen nog niet printen.

Joslittel

Subheadliner
17 feb 2016
4.343
1.294
3 stadia in een dag uitverkocht. Erg knap hoor. Hiermee bewijzen ze toch nog steeds een van de grootste bands van de wereld te zijn. Stiekem vraag ik me wel af hoeveel mensen een kaartje kopen vanwege de eerste 3 albums en hoeveel omdat ze het nieuwe werk ook echt boeiend vinden. Maar ach, zo gaat dat natuurlijk met de meeste bands. Naar U2 ga je ook om de oude klassiekers te horen.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
6.378
758
3 stadia in een dag uitverkocht. Erg knap hoor. Hiermee bewijzen ze toch nog steeds een van de grootste bands van de wereld te zijn. Stiekem vraag ik me wel af hoeveel mensen een kaartje kopen vanwege de eerste 3 albums en hoeveel omdat ze het nieuwe werk ook echt boeiend vinden. Maar ach, zo gaat dat natuurlijk met de meeste bands. Naar U2 ga je ook om de oude klassiekers te horen.
1 van de mooie dingen van dat nieuwe album is dat het zonder al die tussenstukjes maar ongeveer 40 minuten duurt. De enige twee nummers van het nieuwe album die ik tof vond (People of the Pride (net een MUSE nummer imo trouwens) en Coloratura) duren samen een kwartier.

Dat betekent dat als ze alle nummers van dat nieuwe album spelen en zich daarna richten op de classics we ons als publiek maar door 25 minuten bagger hoeven te worstelen. :p

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

jefferke

Support act
24 nov 2013
1.159
200
Schuldig :censored:

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: PJ en Joslittel

El Branco

Randprogramma
18 feb 2017
186
30
We zijn er ook bij. 9 aug is gelukt. Veldkaarten . Vind die sfeer altijd geweldig. Al eens meegemaakt in barcelona.

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
6.378
758
Iemand anders ook tickets gekocht voor Coldplay in Berlijn die fysiek met een DHL bus naar je huis worden gebracht? Ik meende dat het etickets zouden zijn of dat ik ze aan de kassa kon ophalen. :oops: Krijg net een bericht dat ik er binnenkort voor thuis moet blijven om te tekenen.

Laatst bewerkt:

Joe

Geliefde act
22 feb 2016
1.478
84
Iemand anders ook tickets gekocht voor Coldplay in Berlijn die fysiek met een DHL bus naar je huis worden gebracht? Ik meende dat het etickets zouden zijn of dat ik ze aan de kassa kon ophalen. :oops: Krijg net een bericht dat ik er binnenkort voor thuis moet blijven om te tekenen.
Welkom in 2021 denk ik dan.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken