Coldplay

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Vraagje, ik heb gisteren geen bevestigingsmail gehad van ticketmaster. Dat vind ik eigenlijk best wel vreemd.
De tickets staan wel vermeld in mijn account dus ben er wel gerust op maar je zou toch verwachten dat ze even een bevestiging sturen als je voor 250 Euro aan tickets besteld. Iemand die dit ook heeft??
Ik heb een bevestiging gehad na een half uur ofzo. Kan die in je spam terecht gekomen zijn?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik heb een bevestiging gehad na een half uur ofzo. Kan die in je spam terecht gekomen zijn?
Nee, ook niet in de spam. Maar zoals ik al zei, ze staan gelukkig wel in mijn account.
Kan ze alleen nog niet printen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
3 stadia in een dag uitverkocht. Erg knap hoor. Hiermee bewijzen ze toch nog steeds een van de grootste bands van de wereld te zijn. Stiekem vraag ik me wel af hoeveel mensen een kaartje kopen vanwege de eerste 3 albums en hoeveel omdat ze het nieuwe werk ook echt boeiend vinden. Maar ach, zo gaat dat natuurlijk met de meeste bands. Naar U2 ga je ook om de oude klassiekers te horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
3 stadia in een dag uitverkocht. Erg knap hoor. Hiermee bewijzen ze toch nog steeds een van de grootste bands van de wereld te zijn. Stiekem vraag ik me wel af hoeveel mensen een kaartje kopen vanwege de eerste 3 albums en hoeveel omdat ze het nieuwe werk ook echt boeiend vinden. Maar ach, zo gaat dat natuurlijk met de meeste bands. Naar U2 ga je ook om de oude klassiekers te horen.
1 van de mooie dingen van dat nieuwe album is dat het zonder al die tussenstukjes maar ongeveer 40 minuten duurt. De enige twee nummers van het nieuwe album die ik tof vond (People of the Pride (net een MUSE nummer imo trouwens) en Coloratura) duren samen een kwartier.

Dat betekent dat als ze alle nummers van dat nieuwe album spelen en zich daarna richten op de classics we ons als publiek maar door 25 minuten bagger hoeven te worstelen. :p
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
3 stadia in een dag uitverkocht. Erg knap hoor. Hiermee bewijzen ze toch nog steeds een van de grootste bands van de wereld te zijn. Stiekem vraag ik me wel af hoeveel mensen een kaartje kopen vanwege de eerste 3 albums en hoeveel omdat ze het nieuwe werk ook echt boeiend vinden. Maar ach, zo gaat dat natuurlijk met de meeste bands. Naar U2 ga je ook om de oude klassiekers te horen.
Schuldig :censored:
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: PJ en Joslittel

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
We zijn er ook bij. 9 aug is gelukt. Veldkaarten . Vind die sfeer altijd geweldig. Al eens meegemaakt in barcelona.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Iemand anders ook tickets gekocht voor Coldplay in Berlijn die fysiek met een DHL bus naar je huis worden gebracht? Ik meende dat het etickets zouden zijn of dat ik ze aan de kassa kon ophalen. :oops: Krijg net een bericht dat ik er binnenkort voor thuis moet blijven om te tekenen.
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Iemand anders ook tickets gekocht voor Coldplay in Berlijn die fysiek met een DHL bus naar je huis worden gebracht? Ik meende dat het etickets zouden zijn of dat ik ze aan de kassa kon ophalen. :oops: Krijg net een bericht dat ik er binnenkort voor thuis moet blijven om te tekenen.
Welkom in 2021 denk ik dan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Eerste twee shows in Brussel zijn met H.E.R., laatste twee shows zijn met London Grammar. Bij alle vier komt ook Lous and the Yakuza mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik ga niks spoilen voor diegenen die nog moeten gaan, maar de beelden die circuleren op YouTube van voorbije concerten zijn best wel impressive.
Zijn er blijkbaar in geslaagd om echt een stationshow er van te maken die ook genietbaar is voor iemand die ver af op de hoogte tribunes zit….
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ik ga niks spoilen voor diegenen die nog moeten gaan, maar de beelden die circuleren op YouTube van voorbije concerten zijn best wel impressive.
Zijn er blijkbaar in geslaagd om echt een stationshow er van te maken die ook genietbaar is voor iemand die ver af op de hoogte tribunes zit….


Nog steeds met die gekleurde bracelets?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
In elk geval; Coldplay was zo een band waarvan ik dacht « 1x ooit gezien is genoeg voor mij ».

Maar na deze beelden moet ik misschien toch wel eens een ticket proberen scoren via TicketSwap voor een tweede keer…
Is bovendien al jaren geleden, dus hopen dat er nog kaarten vrijkomen…
 

henkjan101

Playlistbediener
20 okt 2021
6
8
Zojuist bij de eerste Europese show geweest in Frankfurt. Wat een fantastische show, maar het geluid was echt zwaar ruk.. We stonden op de vloer en konden werkelijk niets fatsoenlijk verstaan van wat er werd gezongen / gespeeld / gesproken. Het dak was gewoon open, maar het galmde als een gek. 6 jaar geleden stond ik in de Amsterdam arena met gesloten dak op de vloer en was het geluid vele malen beter. Hoop voor de mensen die nog gaan dat het geluid beter gaat worden met de shows in Brussel! Op de show viel werkelijk niet af te dingen en we hebben ondanks het geluid onwijs genoten!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken