Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik ben plots het werk van Kevin best gaan waarderen. Ooit gezien op Woo Hah (toen ze nog op de oude locatie zaten) en toen vond ik er niet veel aan. Maar heeft nu wel wat nummers die ik best tof vind. Toch op het schaduw lijstje gekomen.
Nu is hip hop niet mijn genre, maar heb ik de laatste jaren best kunnen genieten van Kendrick Lamar, opgezwollen, DJVT, enz.

Maar Pfff Kevin was op Parkpop niet best. Heel erg gemaakte interactie, 0 energie op het podium, al die samenwerkingen van een bandje en dat terwijl s10 een uur eerder nog met Froukje op het podium stond, Bar weinig overtuigend.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Morgen dan maar? Wordt weer eens tijd :)



Inderdaad, überhaupt of ze weer wat verrassingen in petto hebben (nieuwe indeling/tenten oid)
De nieuwe Alpha gaat volgens mij in ieder geval nu vrijdag en zaterdag door tot 1 uur.
Ik meen dat er voor corona door de organisatie ook werd gesproken over een eventueel oude tent die terug zou komen, maar kan hier niks over terug vinden
Na de komst van de nieuwe alpha tent had EvE gezegd dat dit slechts een deel was en eerst duur genoeg zou zijn. Hij is nu half open/half tent. In de toekomst zou deze helemaal tent zijn, dus nóg langer. Als er ergens is gezegd dat de alpha veranderd, zal dat gewoon in lengte gebeuren, niet in soort tent.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Na de komst van de nieuwe alpha tent had EvE gezegd dat dit slechts een deel was en eerst duur genoeg zou zijn. Hij is nu half open/half tent. In de toekomst zou deze helemaal tent zijn, dus nóg langer. Als er ergens is gezegd dat de alpha veranderd, zal dat gewoon in lengte gebeuren, niet in soort tent.
Met regen wordt het in de huidige Alpha wel echt krap. Een verlening zou mooi zijn!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Misschien zijn ze met nog wat namen bezig die eigenlijk niet zouden komen door Corona, maar die misschien nu toch mogelijk zijn…
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Volgens mij duurt het dit jaar wel heel lang. Als ik goed heb geteld ontbreken er nog zeker 50 muzieknamen, vergeleken met andere jaren.

Normaal is het hele programma zo'n beetje half juli wel bekend. En in de laatste worp waren het nooit zoveel namen nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Duurt wel telkens erg lang dit jaar voor mijn gevoel.. Volgende week dan maar een flinke lichting namen hopelijk
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Na de komst van de nieuwe alpha tent had EvE gezegd dat dit slechts een deel was en eerst duur genoeg zou zijn. Hij is nu half open/half tent. In de toekomst zou deze helemaal tent zijn, dus nóg langer. Als er ergens is gezegd dat de alpha veranderd, zal dat gewoon in lengte gebeuren, niet in soort tent.

Een langere tent zou de sfeer in de Alpha wel ten goede komen denk ik. Wat dat betreft was de oude Alpha wel gezelliger en intiemer ondanks dat ie mega was.
 

Palmbomen

Nieuw lid
22 jun 2022
3
2
Morgen dan maar? Wordt weer eens tijd :)



Inderdaad, überhaupt of ze weer wat verrassingen in petto hebben (nieuwe indeling/tenten oid)
De nieuwe Alpha gaat volgens mij in ieder geval nu vrijdag en zaterdag door tot 1 uur.
Ik meen dat er voor corona door de organisatie ook werd gesproken over een eventueel oude tent die terug zou komen, maar kan hier niks over terug vinden
Waren er in het opbouwfilmpje van afgelopen jaar geen beelden van de nieuwe Bravo? Ik meen me te herinneren dat dit een witte tent was ipv de groene van de jaren ervoor. Kan het bijbehorende filmpje zo snel niet vinden.

Edit: Geloof dat ik een foto heb gevonden: https://www.businessinsider.nl/kabinet-corona-lowlands-2021/
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Waren er in het opbouwfilmpje van afgelopen jaar geen beelden van de nieuwe Bravo? Ik meen me te herinneren dat dit een witte tent was ipv de groene van de jaren ervoor. Kan het bijbehorende filmpje zo snel niet vinden.

Edit: Geloof dat ik een foto heb gevonden: https://www.businessinsider.nl/kabinet-corona-lowlands-2021/

De groene Bravo zoals we hem kennen blijft gewoon. Omdat DTRH toen het weekend na LL op hetzelfde terrein plaats zou vinden hadden ze wat tenten verschoven (Cape Lowlands zou dicht zijn tijdens DTRH, daarom zou de Bravo op de plek van de Heineken komen als ik het goed heb)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Meh verdorie, vorige maand was het tijd voor de dj's wat al minder mijn ding is. En deze maand duurt het ook weer lekker lang. Mijn Lowlands euforie is weleens groter geweest.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Een langere tent zou de sfeer in de Alpha wel ten goede komen denk ik. Wat dat betreft was de oude Alpha wel gezelliger en intiemer ondanks dat ie mega was.
Precies. Ik vond met de komst van de nieuwe Alpha tent(en bravotent) Lowlands een totaal nieuwe uitstraling heeft gekregen. Grootser, meer mainstream en professioneler. De oude Alpha is met terugwerkende kracht toch een soort end of an era wat betreft sfeer
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Precies. Ik vond met de komst van de nieuwe Alpha tent(en bravotent) Lowlands een totaal nieuwe uitstraling heeft gekregen. Grootser, meer mainstream en professioneler. De oude Alpha is met terugwerkende kracht toch een soort end of an era wat betreft sfeer

Die oude Alpha had echt wel z'n charme idd, nu zijn de zichtlijnen dan weer wat beter.
De nieuwe Bravo vind ik dan wel weer vetter dan de vorige, echt wel een unieke tent hoor
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Vandaag over precies 2 maanden voel ik me denk ik nog steeds volledig uitgeknepen, moe, brak maar voldaan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken