Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Bekend gemaakt voor Reading/Leeds:
Alissic
Anorak Patch
Ashnikko
Barns Courtney
Beauty School Dropout
BEMZ
BILK
Caity Baser
CASPR
Cassyette
Christian Alexander
Claudia Valentina
Corella
Courting
Daisy Brain
Dan D’Lion
Dayglow
DE’WAYNE
DEADLETTER
Dolores Forever
DYLAN
EMBY
Flowerovlove
Gabe Coulter
Glaive
Grove
HO99O9
Honeyglaze
Jazmine Flowers
JBee
Joe Unknown
Joesef
Jords
Just Wondering
Lice
Luude
Mallrat
Meduulla
Miso Extra
Panic Shack
Phem
Police Car Collective
Priestgate
SISI
Stone
Taipei Houston
The Native
The Skinner Brothers

Ik ken er vrijwel niets van, Ho99o9 zou wel weer nice zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Traditiegetrouw na de laatste dag Pinkpop komen er LL namen ?
Turnstile maar even doorsturen, hoewel ik deze 6 juli ook in de Patronaat zie. Wat ik nu op het tv zie, echt supertof ???
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks en Royke

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Traditiegetrouw na de laatste dag Pinkpop komen er LL namen ?
Turnstile maar even doorsturen, hoewel ik deze 6 juli ook in de Patronaat zie. Wat ik nu op het tv zie, echt supertof ???

Staan de Lowlands vrijdag in Londen en de Lowlands zondag helaas al weer in Texas. Ik gun ze toch nog wel een dagje rust tussendoor. Daarnaast staan ze volgende week nog op Jera.

Vind de mix die ik op TV hoor vrij matig, maar het Lowlands optreden in de X-Ray was top en de nieuwe plaat is ook fantastisch.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Traditiegetrouw na de laatste dag Pinkpop komen er LL namen ?
Turnstile maar even doorsturen, hoewel ik deze 6 juli ook in de Patronaat zie. Wat ik nu op het tv zie, echt supertof ???
En frank carter erbij boeken dan komt het lijstje wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Jongens wat zitten jullie Lowlanders op rozen met Stromae als afsluiter van jullie festival. Stak gisteren die wei van Werchter in brand met een show om U tegen te zeggen.
Balen dat het altijd zomaar uitverkocht is en je hoeft ook niet veel van ticketswap te verwachten helaas
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
11u
crickets GIF
 
  • Confetti
Waarderingen: Pompompidom

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik ben plots het werk van Kevin best gaan waarderen. Ooit gezien op Woo Hah (toen ze nog op de oude locatie zaten) en toen vond ik er niet veel aan. Maar heeft nu wel wat nummers die ik best tof vind. Toch op het schaduw lijstje gekomen.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Morgen dan maar? Wordt weer eens tijd :)

Ben wel toe aan een nieuwe podcastaflevering waar ze het o.a. hebben over het doorhalen in de Alpha tot 1 en het randprogramma.

Inderdaad, überhaupt of ze weer wat verrassingen in petto hebben (nieuwe indeling/tenten oid)
De nieuwe Alpha gaat volgens mij in ieder geval nu vrijdag en zaterdag door tot 1 uur.
Ik meen dat er voor corona door de organisatie ook werd gesproken over een eventueel oude tent die terug zou komen, maar kan hier niks over terug vinden
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Morgen dan maar? Wordt weer eens tijd :)



Inderdaad, überhaupt of ze weer wat verrassingen in petto hebben (nieuwe indeling/tenten oid)
De nieuwe Alpha gaat volgens mij in ieder geval nu vrijdag en zaterdag door tot 1 uur.
Ik meen dat er voor corona door de organisatie ook werd gesproken over een eventueel oude tent die terug zou komen, maar kan hier niks over terug vinden
Ja of toch iets anders op de donderdagavond of een andere nacht aanpassing.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken