Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik moet toch maar weer de loftrompet voor rock Werchter boven halen. Bij hittegolven kunnen ze daar blijkbaar wel rondlopen met gratis zonnecrème. De flesjes zonnecrème bij de kiosken zijn zo klein dat het triestig wordt. Met zo'n zon zou dat niet misstaan. Verder is het qua mobiliteit en aanschuiven wel echt heel goed geregeld dit jaar.
Had het zelf over Hellfest natuurlijk. Daar is alles op zich gewoon prima geregeld, alleen ik kan het zelf lastig aan, haha.
Hopen dat de zon tijdens RW ook maar schijnt dan. Zal je net zien dat ze het na twee jaar vergeten zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Ik vind vrijwel alles beter geregeld dit jaar, maar aangezien je altijd wat te zeiken moet hebben; bij de Jupiler stage alleen halve liters te krijgen. Lastig 4 te tillen bij drukte of veilig op te drinken vooraan. Ook in die blokhut alleen halve liters, dus volgens mij geen normaal formaat te krijgen daar in de buurt

Op zich voldoende pisbakken voor de mannen, maar wat extra plaskruisen zo aan de zijkant als bij Jupiler stage zou relaxed zijn.

Vandaag Kontrust (eerste keer bij Main Stage kijken), voornamelijk bij Jupiler en Metal Dome geweest afgelopen dagen.
Klinkt eerder als een pluspunt, dan negatief. ?
Maar vier biertjes zijn toch prima te tillen? Heb je zulke kleine handjes?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Prima! Ik loop na Dying Fetus sowieso gelijk die kant op. Ff kijken of we daar in de buurt nog een schaduwplekje kunnen vinden.

En Koekdoos. Volgens mij is vooraan komen met deze hitte geen enkel probleem, dus kom nog ff een high five geven!

Zal er tot aan begin Europe wel staan of zitten in ieder geval. En dan daarna wat verder naar voren
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Door de warmte kwam ik niet veel verder dan de North Stage. Wel 1 keer naar de Metal Dome gelopen voor The Vintage Caravan. 1. Man, het is net of je in een sauna zit in die tent. 2. Wel erg genoten van TVC. Ze hadden er zichtbaar zin in.

top 5 gisteren:
1. Steel Panther (ja, sorry)
2. Megadeth (Dave was in form)
3. Black Label Society
4. Phil Campbell plays Motörhead
5. The Vintage Caravan

los daarvan: we made the aftermovie van dag 1. Wel slechts een milliseconde. Zijn een vriendengroepje van 3. Ik en iemand anders hadden een zwart tshirt aan met “my friend likes dick” erop. Andere vriend, waarvan het z’n eerste GMM is, droeg een roze tshirt met daarop “i’m their friend” ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Door de warmte kwam ik niet veel verder dan de North Stage. Wel 1 keer naar de Metal Dome gelopen voor The Vintage Caravan. 1. Man, het is net of je in een sauna zit in die tent. 2. Wel erg genoten van TVC. Ze hadden er zichtbaar zin in.

top 5 gisteren:
1. Steel Panther (ja, sorry)
2. Megadeth (Dave was in form)
3. Black Label Society
4. Phil Campbell plays Motörhead
5. The Vintage Caravan

los daarvan: we made the aftermovie van dag 1. Wel slechts een milliseconde. Zijn een vriendengroepje van 3. Ik en iemand anders hadden een zwart tshirt aan met “my friend likes dick” erop. Andere vriend, waarvan het z’n eerste GMM is, droeg een roze tshirt met daarop “i’m their friend” ?
He dat zijn jullie haha. Wij stonden op dag 1 achter jullie in de rij van de shuttlebus. Die tshirt vielen wel op zeg maar. Jammer dat ik dat nu pas weet. Anders wel ff hoi gezegd
 
  • Geweldig
Waarderingen: jonasvh

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
los daarvan: we made the aftermovie van dag 1. Wel slechts een milliseconde. Zijn een vriendengroepje van 3. Ik en iemand anders hadden een zwart tshirt aan met “my friend likes dick” erop. Andere vriend, waarvan het z’n eerste GMM is, droeg een roze tshirt met daarop “i’m their friend” ?
Prachtig ?

Lees positieve reacties over hitte op Werchter, mijn ervaring (denk 2010) was dramatisch. Dus goed om te zien dat het verbeterd is. Toen was alles zonder alcohol op (kort enkel nog cola light, maar dat duurde niet lang) en geen water bij de toiletten. Dag eerder naar huis gegaan en toen had ik nog de leeftijd om hele dag bier te drinken en vooraan te staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Zit weer in de shuttlebus klaar voor dag 3, zin in! Ben wel benieuwd naar de tempraturen. Qua programma ga ik alleen Marque en Metal Dome doen tot Eisbrecher. Scheelt dat mijn programma daar sowieso al op gericht was, alleen jammer van Kontrust.

Vandaag mijn nieuwe Sweden Rock shirt aan en die, jawel, grijs en niet zwart! De dames die erbij waren vonden dat ik eens niet standaard het zwarte shirt met witte letters moest kopen dus ja. Wel beter met deze zon
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Zit weer in de shuttlebus klaar voor dag 3, zin in! Ben wel benieuwd naar de tempraturen. Qua programma ga ik alleen Marque en Metal Dome doen tot Eisbrecher. Scheelt dat mijn programma daar sowieso al op gericht was, alleen jammer van Kontrust.
Wij hebben collectief beslist om deze middag eerst een duik te gaan nemen m tot het heetste van de dag voorbij is. Tegen Europe normaal opnieuw op de weide. Jammer van Majestica en Kontrust
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Zit weer in de shuttlebus klaar voor dag 3, zin in! Ben wel benieuwd naar de tempraturen. Qua programma ga ik alleen Marque en Metal Dome doen tot Eisbrecher. Scheelt dat mijn programma daar sowieso al op gericht was, alleen jammer van Kontrust.

Vandaag mijn nieuwe Sweden Rock shirt aan en die, jawel, grijs en niet zwart! De dames die erbij waren vonden dat ik eens niet standaard het zwarte shirt met witte letters moest kopen dus ja. Wel beter met deze zon
Ik ga vandaag voor de eerste keer op een festival een wit T-shirt aan doen.
Iron Maiden ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
LAST CALL FESTILEAKS MEETING

Om 15u45 op locatie aangeduid op onderstaande afbeelding.
Kruis achteraan South Stage bij de tribunes, aan de kant van de bar.

Ik ben te herkennen aan witte Brujeria t-shirt met een foto van pablo escobar, groene short, hoed, zonnebril, dwaas hoofd.

Tot straks xxxxx

Bekijk bijlage 1956
Vond dat overhemd toch leuker.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
LAST CALL FESTILEAKS MEETING

Om 15u45 op locatie aangeduid op onderstaande afbeelding.
Kruis achteraan South Stage bij de tribunes, aan de kant van de bar.

Ik ben te herkennen aan witte Brujeria t-shirt met een foto van pablo escobar, groene short, hoed, zonnebril, dwaas hoofd.

Tot straks xxxxx

Bekijk bijlage 1956

En dus wie al eerder daar kan zijn, doe dat ook :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Klinkt eerder als een pluspunt, dan negatief. ?
Maar vier biertjes zijn toch prima te tillen? Heb je zulke kleine handjes?
Normaal gesproken wel ja ? Volgens mij heb ik aardige scheppen, maar 4 halve liters tussen de menigte door heb ik toch liever 25cl. Zeker als je hem snel achterover wilt tikken om weer een pit in te gaan.

Zal bij Walls of Jericho rustiger zijn dan bij Jinjer, dus dan gaat dat beter.
 
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Tot bij imminence straks. Vriendin heeft een wit bloemetjeskleed aan. Ik heb een grijs data of surfers shirt en mijn tweelingbroer een architects shirt
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik zal waarschijnlijk de meeting missen want smash into pieces.

Heb vandaag een wit imminence shirt aan en morgen een blauw Spiritbox shirt met Eternal blue op de achterkant. Als je me ziet spreek me vooral aan!

Nu vooraan bij imminence aan het wachten, ben benieuwd
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Jammer van de technische problemen maar uiteindelijk nog steeds een goed concert
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken