Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Voor wie nog naar Jinjer wilt gaan lopen zo, doe het niet!

Graspop heeft een hele grote inschattingsfout gemaakt. Jupiler stage is zo vol, je kan niet eens de hoek om. Echt niet normaal dit. Nooit meegemaakt. We waren een redelijk stuk naar voren gegaan maar hoorden de andere stages harder dan Jinjer zelf
 

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Ja gvd, Jinjer had op main stage gekunt. Redelijk vooraan, kansloos bier halen. Wel super dikke show.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
Zo te zien kon je bij die meest recente clash ook geen foute keuze maken. Verdomd veel spijt dat ik paradise lost gemist heb, maar zeal & ardor was inderdaad weer subliem. Ik verbaasde me al dat ze geen upgrade hadden gekregen van podium. Vermoed ook dat er veel afvallers van jinjer nog zijn binnen gekomen en die werden beloond. Vooraan was het fantastisch qua sfeer, ondanks de hitte werd daar alles gegeven. De mannen op het podium waren onder de indruk en dat zorgde alleen voor meer reactie. De nummers van hun nieuwe album doen het ook live uitstekend.

Zo dadelijk nog Amenra en dan de headliners vanop een afstand zodat ik de nacht nog aankan.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Als Paradise Lost opent met een van je favo nummers die ze niet vaak meer live spelen (enchantment) dan weet je dat het goed zit. Darker Thoughts was ontroerend mooi live en gedurende de hele show een groot feest voorin. Deze show had alles waarop ik hoopte!
Last minute beslist om Paradise Lost te zien ipv Z&A omdat mijne kameraad grote fan is.
Helemaal geen spijt van gehad. Was top!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Within Temptation is wel heel erg slap zeg... De scherpe randjes zijn er compleet af. Ik ben best ver van voren maar kan gewoon in alle rust op het gras zitten om m'n voeten te ontzien. Zo'n weekendje hakt erin zeg, helemaal vergeten.

Gelukkig was vooral Alcest fantastisch en ook Dool en Paradise Lost konden me bekoren. De rest valt toch allemaal wat tegen voor mij al komt dat vooral door mijn eigen conditie.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Eens met Rockbeer. Van mij mogen ze wel stoppen met Within Temptation programmeren als (sub)headliner. Het is nog geen schim meer van wat het ooit was. Slappe hap. Hoop niet dat ik fans van de band nu beledig, is zeker niet de bedoeling. Ieder z'n smaak.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Scorpions is toch ook niet meer wat het geweest is, vocaal heel zwak wat mij betreft
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Scorpions is toch ook niet meer wat het geweest is, vocaal heel zwak wat mij betreft
Pfoeh ja, dat was effe schrikken toen hij begon te zingen. Het podium ziet er wel geweldig uit. En muzikaal kan ik het ook zeker waarderen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Eens met Rockbeer. Van mij mogen ze wel stoppen met Within Temptation programmeren als (sub)headliner. Het is nog geen schim meer van wat het ooit was. Slappe hap. Hoop niet dat ik fans van de band nu beledig, is zeker niet de bedoeling. Ieder z'n smaak.
En toch heb ik er wederom erg van genoten. Ik vond het een fijne show met (bijna) louter hits. Veel blije mensen om me heen. Na zoveel complexe en intense bands vond ik het heerlijk om zingend af te sluiten.

En Amenra weer he. Manman. Wat een show weer. Er is geen band waar ik zo headbangend in kan opgaan als zij.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Zo te zien kon je bij die meest recente clash ook geen foute keuze maken. Verdomd veel spijt dat ik paradise lost gemist heb, maar zeal & ardor was inderdaad weer subliem. Ik verbaasde me al dat ze geen upgrade hadden gekregen van podium. Vermoed ook dat er veel afvallers van jinjer nog zijn binnen gekomen en die werden beloond. Vooraan was het fantastisch qua sfeer, ondanks de hitte werd daar alles gegeven. De mannen op het podium waren onder de indruk en dat zorgde alleen voor meer reactie. De nummers van hun nieuwe album doen het ook live uitstekend.

Zo dadelijk nog Amenra en dan de headliners vanop een afstand zodat ik de nacht nog aankan.
Hier kon je inderdaad geen slechte keuze maken als ik alle mooie verhalen zo lees. Alleen de organisatie had beter kunnen programmeren. Jinjer op de main en Zeal & Ardor in de Marque.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ik was een beetje vergeten waarom de Marque van Graspop mijn favoriete festivalplek is tot ik hier weer ben. Wat heb ik daar al ontzettend veel goede shows gezien met een erg enthousiast publiek en goed geluid.

Alleen al die line-up van vandaag: Disillusion, Dool, Gaahls Wyrd, Alcest, Paradise Lost, Amenra, Heilung. Puur genot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken