Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Heb gelukkig uiteindelijk de tweede helft van Jinjer nog goed van kunnen genieten. Had het opnieuw geprobeerd en heb toen vooraan kunnen komen. Muzikaal was het zeker in orde, vond het zeker vermakelijk. De organisatie had er een potje van gemaakt maar Jinjer speelde erg goed en had hier zeker geen fout aan.

Over within temptation, ben er mee eens dat het gewoon een goede en vermakelijke show was. Moet wel zeggen dat ik hun nieuwe muziek verschrikkelijk vond. Bij 1 nummer dacht ik echt wat de fuck is dit.

Bfmv was ook vermakelijk trouwens, en As everything unfolds was ook erg leu

Zin in morgen, vooral korn en shinedown!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, Joslittel en Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Lig nu lekker in bed en probeer een top 5 te maken maar dat is verdomd moeilijk nu alle indrukken nog zo vers zijn. De top 3 hoort sowiedo bij de beste shows van dit weekend. Voor nu kom ik op:
  1. Paradise Lost
  2. Disillusion
  3. Amenra
  4. Ghaals Wyrd
  5. Dool
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Toch iets goeds gemist met Alcest zo te lezen,maar moet zeggen dat Heaven shall burn lekker snoeihard was dus in ieder geval enigzins compensatie.Hoogtepuntjes na twee dagen: Dool,Heaven shall burn,While she sleeps,Iron maiden.Vermakelijk o.a.:Tremonti,Mastodon en Volbeat.Dieptepunten:Whitesnake en a Day to remember,zonde van de tijd.Morgen marquee dag ?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Zaterdag Majestica, Tribulation, Dying Fetus, handtekeningensessie Sabaton, Shinedown, Priest, Korn en Bad Medicine. Vandaag na STYG dus vertrokken want zaterdag van 12 tot 03.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Lig nu lekker in bed en probeer een top 5 te maken maar dat is verdomd moeilijk nu alle indrukken nog zo vers zijn. De top 3 hoort sowiedo bij de beste shows van dit weekend. Voor nu kom ik op:
  1. Paradise Lost
  2. Disillusion
  3. Amenra
  4. Ghaals Wyrd
  5. Dool
Mijn top 5 is bijna identiek.
Alleen heb ik Heaven Shall Burn in de plaats van Disillusion.
Disillusion raakte me niet en ben dan halverwege doorgegaan. Misschien had ik dat niet moeten doen.
HSB had ik nog nooit gezien, vandaar last minute keuze boven Alcest. Anders had Alcest er waarschijnlijk ingestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Toch iets goeds gemist met Alcest zo te lezen,maar moet zeggen dat Heaven shall burn lekker snoeihard was dus in ieder geval enigzins compensatie.Hoogtepuntjes na twee dagen: Dool,Heaven shall burn,While she sleeps,Iron maiden.Vermakelijk o.a.:Tremonti,Mastodon en Volbeat.Dieptepunten:Whitesnake en a Day to remember,zonde van de tijd.Morgen marquee dag ?

Ben heel benieuwd. Hoe dramatisch was Whitesnake dit keer? Wederom een drumsolo die 25% van de set was?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Vandaag voor mij de hele dag mainstages plus Devin Townsend.
Frontrow bij Europe proberen te halen uiteraard.

En tussendoor af en toe even zitten of over het terrein heen lopen om weer wat bekers in te leveren. In de hoop weer wat fastlane signeersessie kaartjes te winnen. Man wat is dat ideaal!

Wederom blauwe broek en geel shirt.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Ik vind vrijwel alles beter geregeld dit jaar, maar aangezien je altijd wat te zeiken moet hebben; bij de Jupiler stage alleen halve liters te krijgen. Lastig 4 te tillen bij drukte of veilig op te drinken vooraan. Ook in die blokhut alleen halve liters, dus volgens mij geen normaal formaat te krijgen daar in de buurt

Op zich voldoende pisbakken voor de mannen, maar wat extra plaskruisen zo aan de zijkant als bij Jupiler stage zou relaxed zijn.

Vandaag Kontrust (eerste keer bij Main Stage kijken), voornamelijk bij Jupiler en Metal Dome geweest afgelopen dagen.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Een beetje laat, maar hier nog mijn top 5 van donderdag:
1. Misthyrming
2. Iron Maiden
3. Dropkick Murphys
4. Celeste
5. Vltimas

Spijtig dat ik The Curse If Millhaven niet heel heb kunnen kijken door de overlap met Misthyrming.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ik vind vrijwel alles beter geregeld dit jaar, maar aangezien je altijd wat te zeiken moet hebben; bij de Jupiler stage alleen halve liters te krijgen. Lastig 4 te tillen bij drukte of veilig op te drinken vooraan. Ook in die blokhut alleen halve liters, dus volgens mij geen normaal formaat te krijgen daar in de buurt

Op zich voldoende pisbakken voor de mannen, maar wat extra plaskruisen zo aan de zijkant als bij Jupiler stage zou relaxed zijn.

Vandaag Kontrust (eerste keer bij Main Stage kijken), voornamelijk bij Jupiler en Metal Dome geweest afgelopen dagen.
Valt me ook op ja. Je moet soms je best doen om geen halve liter te krijgen maar een normaal pilsje. Goed drinken met die hitte zien ze hier blijkbaar anders
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Ik neem alles terug wat ik over het weer zei. Zeik zoveel als je wil. Gisteren was amper uit te houden met 38 graden en vandaag is het 41. Om te zonnen heerlijke temperaturen, maar daar komen we niet voor...
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Mijn hoogtepunten houden jullie nog even te goed, maar ik heb wel een voorstel voor de meeting. Zijn er meer mensen die al zouden kunnen/willen meeten vanaf 15:30 ipv 15:45? Mocht je dan de meeting graag mee willen maken en Europe graag een beetje van voor willen zien dan gaat beide deels lukken.

Klopt het dat de meeting als je met neus naar de mainstage staat bij het rechter kruis plaatsvind?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
The Perfect Tool benadert het origineel wel heel akelig. Met 8 Toolfans hier helemaal los. Heeeerlijk!
Waren inderdaad wel top, maar ik was op. Om half 4 overtuigde mijn hoofd me dat in slaap vallen met Tool ook wel fijn is.
Vandaag wordt een chill dagje vrees ik. Weinig must sees (enkel Opeth vooraan) en mijn voeten hebben er minder zin in dan mijn hoofd na 2 dagen rondlopen van 11 tot 3 's nachts.

Succes met de hitte vandaag en ik plan op de meeting te geraken. Heb jullie al proberen spotten na de foto's en omschrijvingen hier, maar zonder succes tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Mijn hoogtepunten houden jullie nog even te goed, maar ik heb wel een voorstel voor de meeting. Zijn er meer mensen die al zouden kunnen/willen meeten vanaf 15:30 ipv 15:45? Mocht je dan de meeting graag mee willen maken en Europe graag een beetje van voor willen zien dan gaat beide deels lukken.

Klopt het dat de meeting als je met neus naar de mainstage staat bij het rechter kruis plaatsvind?
Prima! Ik loop na Dying Fetus sowieso gelijk die kant op. Ff kijken of we daar in de buurt nog een schaduwplekje kunnen vinden.

En Koekdoos. Volgens mij is vooraan komen met deze hitte geen enkel probleem, dus kom nog ff een high five geven!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik neem alles terug wat ik over het weer zei. Zeik zoveel als je wil. Gisteren was amper uit te houden met 38 graden en vandaag is het 41. Om te zonnen heerlijke temperaturen, maar daar komen we niet voor...
Ik moet toch maar weer de loftrompet voor rock Werchter boven halen. Bij hittegolven kunnen ze daar blijkbaar wel rondlopen met gratis zonnecrème. De flesjes zonnecrème bij de kiosken zijn zo klein dat het triestig wordt. Met zo'n zon zou dat niet misstaan. Verder is het qua mobiliteit en aanschuiven wel echt heel goed geregeld dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken