The Rolling Stones

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Helaas waren we al bij P13 toen we het hoorden, toch maar geparkeerd om bij de Arena wat te gaan drinken.

Groot feest in BLVD 020 met alle Stones fans, ook de Argentijnen uit het AD stonden bij ons aan de tafel te dansen.
Toch nog een mooie avond gehad en hopen dat de nieuwe datum voor ons gunstig valt.

Zo niet ter info voor diegene die het moeten zoeken;

Ticketmaster refund
Hoe regelt Ticketmaster dit bij aangekochte parkeertickets eigenlijk?
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Hoe regelt Ticketmaster dit bij aangekochte parkeertickets eigenlijk?
Het lijkt mij dat dit op dezelfde manier geregeld wordt.
Ons ticket op P13 werd voorzien van een krabbel zodat we bij het volgende concert er weer kunnen parkeren.

Het concert/evenement waarvoor ik een parkeerticket heb gereserveerd is verplaatst, moet ik een nieuwe parkeerticket kopen
Nee dat is niet nodig. De geldigheid van je parkeerticket verplaatst mee met de nieuwe datum van het concert/evenement. Hierdoor hoef je geen nieuwe parkeerticket te kopen wanneer een concert/evenement wordt verplaatst.

Let wel bovenstaande quote is van Parkeren Arenapoort.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
weer thuis… wat een bizarre avond. Had de perfecte intro voor een weekend Pinkpop moeten worden. Hopelijk is het geen voorbode….
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Wat een verschrikking. Wij wilden net naar binnen gaan en sprak van te voren met mensen uit de hele wereld. Ze kwamen uit Brazilië, Argentinië, Peru de VS en Denemarken speciaal hiervoor naar Amsterdam. Vind het zo sneu voor hen.
Ook hier opvallend hoe lang het duurt met de merchandise. De maten verschillen ineens met Madrid. De L is nu korter en XL stuk breder.
Benieuwd wat de nieuwe datum wordt. 5 augustus lijkt logisch maar tussen Hyde Park en Brussel zitten 8 dagen verschil. Zo zou 6of 7 juli ook kunnen.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Benieuwd wat de nieuwe datum wordt. 5 augustus lijkt logisch maar tussen Hyde Park en Brussel zitten 8 dagen verschil. Zo zou 6of 7 juli ook kunnen.
De Stones lijken steeds heel consequent elke vier dagen een optreden te doen, in dat opzicht zou 7 juli of 4 augustus het meest voor de hand liggen. 7 juli in het bijzonder, omdat ze de 11e in Brussel staan. Ik denk wel dat ze eerst afwachten hoeveel andere concerten er misschien nog verzet moeten worden, voordat ze een nieuwe datum bekend maken. Is immers maar de vraag of Mick deze vrijdag alweer fit genoeg is om in Zürich op te treden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ook 17 juni in Zwiterland gecanceld.

Vooralsnog gaat de show in Milaan door 21 juni.
zo laat de band weten
 
  • Wow
Waarderingen: jaydee76

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202

Concertorganisator Mojo doet er alles aan om het gisteren afgelaste concert van The Rolling Stones nog dit jaar in te halen. Dat laat een woordvoerder aan deze site weten. ,,We werken met man en macht aan het vinden van een datum. Alle pijlen zijn erop gericht om het dit jaar nog te laten gebeuren.”
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het zou me niets verbazen dat ze een datum prikken tijdens het wk voetbal. Mogelijk aangevuld met nog wat extra tourdata in andere landen....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Zet net een filmpje te kijken van die aankondiging dat het niet doorgaat.

Maar wat valt me nog het meest op: hoe lelijk is dat podium wel niet haha. Dat een band van dit kaliber daarmee komt.

Schermafbeelding 2022-06-14 om 17.14.00.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Dat filmpje liet wel exact zien waarom vrijwel niemand naar de ArenA wil gaan voor concerten... Goed geluid.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
7 juli valt ook samen met NSJ en KOL in Weert, zeg maar de extra "bospopdag".
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Elke datum zal een combinatie hebben, op 4 augustus begint ook Dicky Woodstock dus dan zou het voor mij weer een keuze zijn geweest ;)

Maar op 7 juli had ik nog niks :cool:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken