The Rolling Stones

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Het veld is opgedeeld in Ingang G en J, iemand een idee of dit ook daadwerkelijk een scheiding is op het veld zelf of dat het puur is om de stromen mensen bij binnenkomst te spreiden.
Dit is puur voor de logistiek, spreiding en doorstroming. Achter de pit is het “gewoon” één groot veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en Igo.

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Digitale stembus voor morgen is geopend: https://vote.rollingstones.com/ Ik heb zelf voor Angie gestemd, Fool to Cry zou ik ook zeker niet verkeerd vinden, maar afgaande op de reacties die op Twitter voorbij komen ben ik bang dat het toch She’s a Rainbow zal worden.
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Door ziekte is er een Pit B ticket over in onze groep
Vanaf een uur of 11 zijn de eersten van de groep bij Ingang D te vinden.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Een trieste mededeling op het podium van de Johan Cruijff ArenA: Mick Jagger is positief getest op het coronavirus. De show van The Rolling Stones in Amsterdam gaat niet door.

Aldus Radio Veronica op Twitter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Pff... Je zou maar vanuit Limburg erheen zijn gegaan (niet dat het voor anderen minder vervelend is, maar toch). Maar laat Ghost Hounds dan op z'n minst nog eventjes spelen?
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Stond op het punt de trein in te stappen toen ik het hoorde. Nu de bus terug…

helaas, hopelijk snel een nieuwe datum.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Mojo is er wel als de kippen bij om te zeggen dat er een vervangende datum komt. Benieuwd of ze dat tijdens huidige Europese tour nog gaat lukken.…..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Ah, dat zou de eerste beschikbare datum zijn als ze de huidige tour zouden verlengen. Zou kunnen de 5e alleen speelt 020 misschien een paar dagen later in de Arena maar dat lijkt me geen probleem.
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Helaas waren we al bij P13 toen we het hoorden, toch maar geparkeerd om bij de Arena wat te gaan drinken.

Groot feest in BLVD 020 met alle Stones fans, ook de Argentijnen uit het AD stonden bij ons aan de tafel te dansen.
Toch nog een mooie avond gehad en hopen dat de nieuwe datum voor ons gunstig valt.

Zo niet ter info voor diegene die het moeten zoeken;

Ticketmaster refund
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken