The Rolling Stones

Voorprogramma's van The Rolling Stones tot dusver:
Liverpool: Echo & the Bunnymen
Stockholm: Tháström
Madrid: Sidonie en Vargas Blues Band ft. John Byron Jagger
Brussel: Kaleo
München: Reef
Londen 1: The War on Drugs, Phoebe Bridgers, Vista Kicks, JJ Rosa en Kelly McGrath
Londen 2: Sam Fender, Courtney Barnett, Christone "Kingfish" Ingram, The Dinner Party en The Flints

• Leuk
Waarderingen: Marcoo
Gisteren hebben ze Out of Time gedaan tijdens de dress rehearsel.

Lijkt erop dat vastgehouden wordt aan aan het schema van de laatste jaren,
Per set een speciaal\oud nummer en de laatste single ( Ghost Town deze ronde) de rest de bekende lijst met satisfaction, paint it black, jumping Jack, ....

Ghost Hounds zojuist bevestigd als voorprogramma voor The Rolling Stones, is iemand daar bekend mee??? Jammer voor iedereen die op Sam Fender zat te hopen.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Voor het concert van The Rolling Stones in juni in Amsterdam zijn extra kaarten beschikbaar. Dat heeft MOJO bekendgemaakt. De concertorganisator was niet bereikbaar om te zeggen om hoeveel extra kaarten het gaat. De verkoop van de extra lading is vanochtend gestart.

Wel grappig hoe Mojo nu al een paar keer zo'n bericht eruit heeft gegooid terwijl het concert nooit uitverkocht is geweest, er zijn al sinds de dag van de voorverkoop nog volop plaatsen in de zijvakken tweede ring over. Mojo heeft de prijs verlaagd van 173 euro naar 128 euro maar die zijvakken bovenin verkopen nog steeds niet.

Wel grappig hoe Mojo nu al een paar keer zo'n bericht eruit heeft gegooid terwijl het concert nooit uitverkocht is geweest

Klopt, beetje beschamend hoe nep dat is.

Ze hadden het artikel "Rolling Stones binnen 5 minuten uitverkocht" al lang geschreven en na 5 minuten de kaartverkoop stopgezet. Maar als je het live bijhield was dat nog lang niet het geval.

Klopt, beetje beschamend hoe nep dat is.

Ze hadden het artikel "Rolling Stones binnen 5 minuten uitverkocht" al lang geschreven en na 5 minuten de kaartverkoop stopgezet. Maar als je het live bijhield was dat nog lang niet het geval.
Benieuwd ook waarom ze voor deze strategie kiezen. Slaat toch nergens op?

Benieuwd ook waarom ze voor deze strategie kiezen. Slaat toch nergens op?
Gevoel van schaarste creëren, daarna een bericht brengen met de melding dat er extra tickets zijn en mensen kopen direct tickets met in het achterhoofd dat de tickets waarschijnlijk razendsnel uitverkocht gaan zijn ondanks dat dit niet waar is.

• Leuk
Waarderingen: Lion
Nou ik ben geweest hoor. Probeer objectief te blijven maar wat speelden die ouwe knarren weer geweldig. Voor Europa een sterk gewijzigde setlist. Tuurlijk alle knallers werden gespeeld maar eerste deel vol verrassingen. 19th nervous breakdown, Sad sad sad en jawel: Out of Time. Gelijk het hoogtepunt. Beast of Burden songvote en Living in a Gosttown ook voor het eerst in Europa.
Keith speelt strak en Honky Tonk Women blies iedereen omver.

minpuntjes?

: merchandise een regelrechte hel. Shirts niet op maagesorteerd en hele lange wachtrijen door personeel die er werkelijk niets van snapte.

Controle voorste vakken. Had het gelijk in de gaten dat linten niet werken. Voordeel is dat ik met gemak in pit A kon komen. Toch plaatsen van €500.

Laatste nummer Satisfaction. Moet het nog ergens terug horen maar volgens mij was het een bandje het intro. Het klonk echt alsof het de originele plaat was en gelijk ander geluid.

Op naar Amsterdam en Brussel!

Nou ik ben geweest hoor. Probeer objectief te blijven maar wat speelden die ouwe knarren weer geweldig. Voor Europa een sterk gewijzigde setlist. Tuurlijk alle knallers werden gespeeld maar eerste deel vol verrassingen. 19th nervous breakdown, Sad sad sad en jawel: Out of Time. Gelijk het hoogtepunt. Beast of Burden songvote en Living in a Gosttown ook voor het eerst in Europa.
Keith speelt strak en Honky Tonk Women blies iedereen omver.

minpuntjes?

: merchandise een regelrechte hel. Shirts niet op maagesorteerd en hele lange wachtrijen door personeel die er werkelijk niets van snapte.

Controle voorste vakken. Had het gelijk in de gaten dat linten niet werken. Voordeel is dat ik met gemak in pit A kon komen. Toch plaatsen van €500.

Laatste nummer Satisfaction. Moet het nog ergens terug horen maar volgens mij was het een bandje het intro. Het klonk echt alsof het de originele plaat was en gelijk ander geluid.

Op naar Amsterdam en Brussel!

Gaaf om alle positieve reacties te horen! Hopelijk zijn ze in Amsterdam ook zo in vorm!

• Leuk
Waarderingen: PP1980
Londen 1: The War on Drugs, Phoebe Bridgers, Vista Kicks, JJ Rosa en Kelly McGrath
Londen 2: Sam Fender, Courtney Barnett, Christone "Kingfish" Ingram, The Dinner Party en The Flints

Wat is Londen 1 prachtig qua support acts! ?

Amsterdam: Ghost Gounds
Bern: Ghost Hounds
Parijs: Ayron Jones

Blijkbaar was het gisteren een zooitje met de Lucky Dip tickets in München. Veel bezoekers die de eerste 2 of 3 nummers hierdoor hebben gemist. Hopelijk is dit geen voorbode voor de rest van de tour en trekt het management lering uit de gemaakte fouten (personeel dat armbandjes uitdeelt, terwijl hier niet op wordt gecontroleerd en Lucky Dip loket naast de reguliere verkoop waardoor veel mensen in de verkeerde rij stonden en dachten tickets te kunnen kopen).

Nog 3 dagen! Iemand ervaring met de drukte in de Arena? Moet ik om 5 uur binnen zijn om niet achteraan te staan? ;) Zie het eigenlijk niet zo zitten om 6 uur lang om hetzelfde stukje gras te staan, maar je wilt ook niet vanaf de toiletten moeten kijken.

Gaat lekker daar bij Mojo met de social media advertenties. Deze zag ik zojuist op mijn Facebook tijdlijn voorbijkomen. De marketeer in kwestie dacht zeker "De Rolling Stones, dat zijn toch die drie bejaarden?" maar plakte wel mooi een plaatje van de verkeerde drie bejaarden erbij, met tekst en al nog wel.
#fail
Not the Rolling Stones.jpg

Ik kan vanaf 15 uur mijn bandje afhalen in AFAS. Je krijgt een geschenk erbij maar je moet er wel mee zeulen de hele tijd. Uiterlijk tot 21.15 uur mag je het daar laten liggen.

TIJDSCHEMA
17.00u -
Deuren open
19.30u - Ghost Hounds
20.45u - The Rolling Stones
23.00u - Verwacht einde

benieuwd wat ze gaan spelen in Amsterdam . Gisteren een matige uitvoering I wanna be your man. Geschreven door Lennon en McCartney ( was in Liverpool hè) en Get off of my cloud.

mijn vermoeden:

Mothers Little Helper en Fool to Cry of Cann’t you hear my knocking ?

• Leuk
Waarderingen: PJ
Het veld is opgedeeld in Ingang G en J, iemand een idee of dit ook daadwerkelijk een scheiding is op het veld zelf of dat het puur is om de stromen mensen bij binnenkomst te spreiden.

Users who are viewing this thread