Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Aanstaande zaterdag breng ik mijn eerste bezoek aan Pinkpop. Op het laatste moment toch maar even een hotel geboekt en parkeertickets voor Parking E. Heeft iemand hier ervaring mee vanuit de afgelopen jaren? Als in: stel je probeert rond 12 uur het terrein te verlaten, rond hoe laat ben je dan bij de auto? En hoe lang duurt het gewoonlijk om het parkeerterrein te verlaten? Dat was namelijk een groot drama bij het Goffertpark afgelopen weekend. Ik heb enkel een aantal jaar Lowlands-ervaring, en daar is het altijd zeer goed geregeld.
Bij enkele dag bezoekers hoor ik dat het heel lang duurt. Iedereen gaat om uurtje of 12 bij "oude" trappen staan om zo snel mogelijk bij auto te zijn. Ik zou je aanraden om juist als laatste te gaan...
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Je kunt inderdaad beter een half uurtje wachten op het terrein, dan loop je rustig achter de meute aan en is de ergste drukte voorbij.
We lopen zelf altijd als een van de laatsten naar buiten..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja is altijd al zo met ticket en bandje toegang en elke keer laten zien. Maar hier hebben ze ‘t over bandje uit scannen als je tussendoor weg gaat. Zou er een tag of zo aan of om bandje zitten ?
Überhaupt ouderwets met papieren tickets. Ik moet voor vrijdag mijn ticket uitprinten. Je hebt toch een e-ticket met QR. Belachelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Joe Biden GIF by GIPHY News
Biden altijd -1
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
hallo mede-Pinkpoppers,

deze info wilde ik even met jullie delen

gr Niels
uhm?

maar Parkeren C, dat is voor de weekendbezoekers toch?
is dat dan open donderdag 15:00?

met het festivalterrein open op vrijdag 12:00?


Wacht even, je kunt in 2022 niet naar binnen als je je ticket via je mobiele telefoon laat zien?!
natuurlijk wel.

"print je tickets of toon de onderstaande barcode(s) op je mobiele apparaat bij de ingang van de zaal om te worden gescand."
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Die 5,95 is natuurlijk niet de wereld (al kan ik in niemands portemonnee kijken), maar daar zeggen ze dus nog niets over?
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
uhm?

maar Parkeren C, dat is voor de weekendbezoekers toch?
is dat dan open donderdag 15:00?

met het festivalterrein open op vrijdag 12:00?



natuurlijk wel.

"print je tickets of toon de onderstaande barcode(s) op je mobiele apparaat bij de ingang van de zaal om te worden gescand."
Parkeer terrein geel is bij a en b. Dat is logisch dat ie donderdag om 15 uur open gaat. Want camping gaat om "18:00" open...behalve als er weer een onweersbui rondom 6 uur is hahaha
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Krijg nu net volgende mail van Ticketmaster, tkts komen uit Engeland ? En zijn verlaat. Heb e-tickets gekregen. Als collector tkts nog komen zijn ze ongeldig. En dus alleen voor de heb. En zal ik de e-tickets dus moeten gebruiken. Vaag allemaal en belachelijk dat ze t zo laat versturen. Maar ja ik heb de tickets. Die stress is gelukkig weg. Op naar donderdag dan eindelijk Pinkpop time
Ticketmaster
Jouw vraag met nummer (16456305) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.
Team Ticketmaster (Ticketmaster NL)
13 jun. 2022 14:29 GMT+1
Beste ralph,

Bedankt voor je bericht.

Helaas heeft de verzending van deze collector tickets een kleine vertraging opgelopen.
De tickets zijn al wel uit Engeland verzonden en hadden uiterlijk vandaag aan moeten komen.

We hebben de tickets voor je omgezet naar etickets, deze ontvang je binnen 30 minuten per email, en zal je terugvinden in jouw ticketmaster account
De collector tickets zijn ongeldig gemaakt, wanneer deze arriveren, kunnen deze niet meer gebruikt worden om het evenement te bezoeken, enkel de tickets die je per email ontvangen hebt zijn geldig.

Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd.
 
  • Grrr
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Royke

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Krijg nu net volgende mail van Ticketmaster, tkts komen uit Engeland ? En zijn verlaat. Heb e-tickets gekregen. Als collector tkts nog komen zijn ze ongeldig. En dus alleen voor de heb. En zal ik de e-tickets dus moeten gebruiken. Vaag allemaal en belachelijk dat ze t zo laat versturen. Maar ja ik heb de tickets. Die stress is gelukkig weg. Op naar donderdag dan eindelijk Pinkpop time
Ticketmaster
Jouw vraag met nummer (16456305) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.
Team Ticketmaster (Ticketmaster NL)
13 jun. 2022 14:29 GMT+1
Beste ralph,

Bedankt voor je bericht.

Helaas heeft de verzending van deze collector tickets een kleine vertraging opgelopen.
De tickets zijn al wel uit Engeland verzonden en hadden uiterlijk vandaag aan moeten komen.

We hebben de tickets voor je omgezet naar etickets, deze ontvang je binnen 30 minuten per email, en zal je terugvinden in jouw ticketmaster account
De collector tickets zijn ongeldig gemaakt, wanneer deze arriveren, kunnen deze niet meer gebruikt worden om het evenement te bezoeken, enkel de tickets die je per email ontvangen hebt zijn geldig.

Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd.
Dit vind ik wel heel slecht hoor. Aan de andere kant is het ergens ook weer logisch want mochten bv je tickets per ongeluk bij iemand anders terecht zijn gekomen heb jij straks pech en nu evt diegene. Maar dan alsnog dit had beter geregeld moeten worden. Zo moeilijk lijkt het me toch niet...
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Krijg nu net volgende mail van Ticketmaster, tkts komen uit Engeland ? En zijn verlaat. Heb e-tickets gekregen. Als collector tkts nog komen zijn ze ongeldig. En dus alleen voor de heb. En zal ik de e-tickets dus moeten gebruiken. Vaag allemaal en belachelijk dat ze t zo laat versturen. Maar ja ik heb de tickets. Die stress is gelukkig weg. Op naar donderdag dan eindelijk Pinkpop time
Ticketmaster
Jouw vraag met nummer (16456305) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.
Team Ticketmaster (Ticketmaster NL)
13 jun. 2022 14:29 GMT+1
Beste ralph,

Bedankt voor je bericht.

Helaas heeft de verzending van deze collector tickets een kleine vertraging opgelopen.
De tickets zijn al wel uit Engeland verzonden en hadden uiterlijk vandaag aan moeten komen.

We hebben de tickets voor je omgezet naar etickets, deze ontvang je binnen 30 minuten per email, en zal je terugvinden in jouw ticketmaster account
De collector tickets zijn ongeldig gemaakt, wanneer deze arriveren, kunnen deze niet meer gebruikt worden om het evenement te bezoeken, enkel de tickets die je per email ontvangen hebt zijn geldig.

Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd.
Ik heb ze ook om laten zetten vandaag maar tegen mij hebben ze alleen het standaard riedeltje verteld dat ze verleden week vrijdag waren verzonden. Nu komt de aap dus uit de mouw. Ze zijn verleden week verzonden vanuit Engeland en zo te lezen heeft TM ze zelf ook nog niet ontvangen. Schandalige communicatie dus.

edit: hoe kan het dan dat sommige ze wel hebben? Ook dit verhaal klopt blijkbaar niet helemaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken