Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
En foto’s!!!! Mooi die verhalen dat er iemand langs een camping of stage 4 is gefietst maar deel dat plaatje vooral met ons plz.

Is helaas niet altijd mogelijk, kwam er langs met de auto, dan ga ik niet al rijdend foto's maken, maar wilde het toch even delen ;)

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de artiesten het gaan ervaren. "Vreuger" stonden de podia altijd gericht richting noorden en stonden de artiesten dus in de schaduw, nu staat het noord podium richting zuiden en dus 3 dagen in de volle zon. Met vrijdag en zaterdag 30 graden en hoger, kan ik me voorstellen dat er artiesten zijn die tegen oververhitting aan gaan hikken. Aan de andere kant, ouderwetse "naksje pansje" (blote bovenlijven) on stage :)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
398
302
he, wat zie ik (naast Jan Smeets op het podium voor Pearl Jam) ook nog in de gids staan.
In het kader van posbandje + weekendkaart = toegang...

in de gids:
"polsbandje = ticket"
"ook dit jaar worden de polsbandjes weer in- en uitgescand"

Bekijk bijlage 1809
Ja is altijd al zo met ticket en bandje toegang en elke keer laten zien. Maar hier hebben ze ‘t over bandje uit scannen als je tussendoor weg gaat. Zou er een tag of zo aan of om bandje zitten ?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
he, wat zie ik (naast Jan Smeets op het podium voor Pearl Jam) ook nog in de gids staan.
In het kader van posbandje + weekendkaart = toegang...

in de gids:
"polsbandje = ticket"
"ook dit jaar worden de polsbandjes weer in- en uitgescand"

Bekijk bijlage 1809
Zonde altijd als er fouten in zo'n artikel staan..
"Weekendbezoekers met een weekendticket die niet willen kamperen, kunnen op zaterdag en zondag bij de bandjesuitgifte aan de Hofstraat een polsbandje laten omdoen".
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Zonde altijd als er fouten in zo'n artikel staan..
"Weekendbezoekers met een weekendticket die niet willen kamperen, kunnen op zaterdag en zondag bij de bandjesuitgifte aan de Hofstraat een polsbandje laten omdoen".
dat komt natuurlijk omdat de Collector Tickets te laat komen en we op vrijdag nog geen polsbandje krijgen
 
  • Haha
  • Winning
Waarderingen: Fornax en RickHuissen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ok, Kan me niet meer herinneren 2019 is ook zo lang geleden ? Dat bijna alles nieuw is nu
Joe Biden GIF by GIPHY News
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en hersenscheetje

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Heeft iemand nog een overzicht van de barkaart? Kan me niet meer herinneren of dat brand weize er vorige keer ook nog op stond?
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
he, wat zie ik (naast Jan Smeets op het podium voor Pearl Jam) ook nog in de gids staan.
In het kader van posbandje + weekendkaart = toegang...

in de gids:
"polsbandje = ticket"
"ook dit jaar worden de polsbandjes weer in- en uitgescand"

Bekijk bijlage 1809
Tja wat dit betreft is Pinkpop nul komma nul vernieuwen

Het trieste minpunten lijstje:
Partytent verbod (Jan ga weg)
Printen ticket
In/uit scannen

Verder kan ik niet wachten tot het donderdag is!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Steefmeister88

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Heeft iemand nog een overzicht van de barkaart? Kan me niet meer herinneren of dat brand weize er vorige keer ook nog op stond?
Brand Weize stond er zeker op!!!
ben op een gegeven moment het normale bier wel zat, dan is escalatie modus 1 overstappen op Weize biertjes en modus 2 is de stap naar sterke drank.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Aanstaande zaterdag breng ik mijn eerste bezoek aan Pinkpop. Op het laatste moment toch maar even een hotel geboekt en parkeertickets voor Parking E. Heeft iemand hier ervaring mee vanuit de afgelopen jaren? Als in: stel je probeert rond 12 uur het terrein te verlaten, rond hoe laat ben je dan bij de auto? En hoe lang duurt het gewoonlijk om het parkeerterrein te verlaten? Dat was namelijk een groot drama bij het Goffertpark afgelopen weekend. Ik heb enkel een aantal jaar Lowlands-ervaring, en daar is het altijd zeer goed geregeld.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
755
1.271
Moet eerlijk zijn ik was bang dat deze week mijn productiviteit echt zou zakken omdat het zo dichtbij komt.
Maar niks is minder waar... Mijn productiviteit lijkt juist gestegen, proberen zoveel mogelijk vandaag en morgen te doen zodat ik woensdag hopelijk relaxt alles kan overdragen en vervolgens lekker weekendje genieten. Weer vind ik er voor alsnog heel goed uitzien maar goed dat hebben we toch niet zelf in de hand.

Voor de rest maar 1 ding te zeggen; Zin in pils en zin in Pinkpop!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Nu komt het inderdaad dichtbij. Ben al even een lijstje aan het maken van spullen die ik mee moet nemen.

Goed dat iemand hier nog schreef dat je het ticket moet printen. Had ik helemaal niet meer bij stilgestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken