Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

pixie6666

Campingartiest
5 mrt 2017
98
22
Weet iemand van voorgaande jaren hoe en in welke mate er wordt gecontroleerd op 'medicijnen' op BKS?

Als het niet al te opzichtig is en je een beetje je best doet, dan lukt het wel. Tot nog toe minder streng dan op festivals als Pinkpop en Lowlands.
 
Laatst bewerkt:

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Voor mij ook de eerste keer een heel weekend bks, heeft iemand een idee hoelang het ongeveer lopen is van de parkeerplaats naar de camping? En vraag 2: op dtrh probeer ik altijd mijn tent ergens neer te zetten waar het relatief rustig is (met name in de nacht), welke plekken op de camping zouden jullie daarvoor aanraden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Alexvandepoll

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
De parkeerplaats voor bezoekers met een beperking is afgesloten met een slagboom die werkt op kentekenherkenning. Heb je niet aangegeven gebruik te willen maken van deze parkeerplaats, maar zou je dit alsnog willen? Antwoord dan op deze mail met het kenteken van de auto waarmee je komt. Bij de parkeerplaats ontvang je ook je polsbandje. Houd er rekening mee dat het vanaf hier alsnog 10-15 minuten lopen is naar het terrein, maar het is de kortste route

In ieder geval meer dan een kwartier ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ai geen Faye Webster? Stond wel op mijn lijstje, zou jammer zijn.

Reken er inderdaad maar niet op. Maifeld Derby heeft al aangekondigd dat ze daar ook niet zal spelen, en daar stond ze voor de zaterdag ingepland. Geen Faye Webster en Just Mustard dus.
Verwacht dat BKS nog even afwacht of er nog andere afzeggingen komen en dan in 1 keer alle programmawijzigingen naar buiten brengt.
Ik zou het trouwens prima vinden als Elephant en Personal Trainer als vervangers worden neergezet.

Voor wie vroeg wil zijn: de camping gaat pas vrijdag om 10.00 open. En er wordt gewerkt met een cup token-systeem en hardcups. Klinkt als een handig systeem voor een festival met de omvang van BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Holly Humberstone ook onzeker. Valt weg bij Primavera Sound.

Edit: Zij heeft op twitter bevestigd dat zij er ook niet zal zijn, vanwege "a really bad flu".
3 gaten dus in het programma
 
  • Verdrietig
Waarderingen: gretz en yeaghi

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Festivalterrein vrijdag pas om 14:00 open, terwijl er dan gelijk al wat dingen beginnen (o.a. Elias Manzian) is wel een beetje gek.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Holly Humberstone ook onzeker. Valt weg bij Primavera Sound.

Edit: Zij heeft op twitter bevestigd dat zij er ook niet zal zijn, vanwege "a really bad flu".
3 gaten dus in het programma
Goh, ze stapelen zich nu plots wel snel op. Gelukkig voor mij vooralsnog geen acts die ik van plan was te bezoeken, maar wel balen zeg.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Goh, ze stapelen zich nu plots wel snel op. Gelukkig voor mij vooralsnog geen acts die ik van plan was te bezoeken, maar wel balen zeg.
Ja, gaat best vlot zo.
Overigens zet Primavera o.a. Chet Faker en Hurray For The Riff Raff als vervangers neer.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
577
Festivalterrein vrijdag pas om 14:00 open, terwijl er dan gelijk al wat dingen beginnen (o.a. Elias Manzian) is wel een beetje gek.

Is bij festivals met elektronische muziek niet anders, Dj's draaien echt vanaf het begin in tegenstelling tot bands die vaak een uurtje later beginnen :)
Voor BKS is dit wel nieuw lijkt mij idd
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Viel mij ook al op. Ook op site van de Spar vind ik er niks over, terwijl er van vorige edities nog wel online info is te vinden.
“Daarnaast verkopen we geen sigaretten op het festivalterrein, wel in de SPAR-supermarkt naast Ganvi village.” - nieuwsbrief

Er is dus een SPAR.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Jooop

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Gister besloten om mijn zaterdagkaart te verkopen en mijn weekendticket te behouden - mede ingegeven door de mooie weersvoorspellingen en festivalkoorts. En een beetje door de lage ticketswapprijzen voor weekendtickets :ROFLMAO:

Morgen kampeerspullen maar eens bij elkaar zoeken en dan vrijdag in de loop van de dag naar Hilvarenbeek.

Schema ziet er vooralsnog als volgt uit:

Vrijdag: Mavis Staples - Leon Bridges - Jessie Ware - DIIV
Zaterdag: The Vices - (stukje Big Thief??) - Fontaines D.C. - (stukje Metronomy??) - The Strokes - Beach House
Zondag: Wolf Alice - Sky Ferreira - stukje O. - Jehnny Beth - Nick Cave

Vorige maand O. als voorprogramma gezien van Black.Midi en dat was erg vet, Mijn tip voor zondag en diegenen die King Gizzard ook niet zo spectaculair en wat overhyped vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Lion

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Vrijdag: heen en weer tussen Secret en Cashab, met DIIV als orgelpunt.
Zaterdag: L'Rain - Walt Disco - Keiyaa - Caro Ismail - Froukje - DEUS - Big Thief - Fontaines DC - Porridge Radio - The Strokes - Beach House
Zondag: Amenra - Spellling - Cassandra Jenkins - Nagasaki Swim - Nilufer Yanya - Regressive Left - King Gizzard - Nick Cave

Zoiets is in elk geval het plan vooraf.
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Zie bij weinig mensen Altin Gün op het lijstje staan. Toch wel wat verbaasd over. Kijk ik persoonlijk in elk geval erg naar uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Cootje

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Zie bij weinig mensen Altin Gün op het lijstje staan. Toch wel wat verbaasd over. Kijk ik persoonlijk in elk geval erg naar uit.
Dat zelfde heb ik bij Nilufur Yanya en Carista. toegegeven dat je in NL veel kansen hebt om die laatste te zien maar zij is op dit moment toch een van de betere Nederlandse dj's in dat genre en haar show op primavera zag er heel vet uit.
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Dat zelfde heb ik bij Nilufur Yanya en Carista. toegegeven dat je in NL veel kansen hebt om die laatste te zien maar zij is op dit moment toch een van de betere Nederlandse dj's in dat genre en haar show op primavera zag er heel vet uit.
Nilufur Yanya staat wel tegenover Wolf Alice. Ga wel even bij Carista kijken, hoewel ik Joost van Bellen ook op mijn lijstje heb staan.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Met de afzeggingen hoop ik niet zozeer dat er vervangende namen bij komen maar wellicht dat ze wat gaan schuiven het programma zodat beach bunny niet tegelijkertijd met fontaines staat en automatic tegelijkertijd met Nick Cave
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Zie bij weinig mensen Altin Gün op het lijstje staan. Toch wel wat verbaasd over. Kijk ik persoonlijk in elk geval erg naar uit.

Had ik ook best graag willen zien, maar al eerder gezien en staat deels tegenover Yasmin Williams en die wil ik liever zien..
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Geen Holly Humberstone vind ik wel een grote aderlating, daar keek ik enorm naar uit. Gelukkig valt King Gizzard ook nooit tegen en kan ik nu hopelijk i.t.t. Primavera wel gemakkelijk de moshpit in.

Verder niks te klagen met 4x The National in één week en nog een paar extra shows te gaan deze maand ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken