Concert Aankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het concert dat The Killers op 4 juli zouden geven in Ziggo Dome in Amsterdam wordt verplaatst. Concertorganisator MOJO laat vrijdag weten dat het optreden wegens "routetechnische" problemen is verzet naar 16 juli.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Verrast me niet heel erg van Kendrick, die RW-dag verkocht ook wat treurig als ik het me goed herinner.
Maar ben er wel bij in de Ziggo!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Het concert dat The Killers op 4 juli zouden geven in Ziggo Dome in Amsterdam wordt verplaatst. Concertorganisator MOJO laat vrijdag weten dat het optreden wegens "routetechnische" problemen is verzet naar 16 juli.

Mooie woorden om te zeggen dat het voor geen meter verkocht?
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
maar ik kan me wél voorstellen dat het verplaatsen van een show van een maandagavond naar een zaterdagavond de verkoop zal stimuleren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Flemming op 8 december naar 013 (Next). Verkoop 24 mei 10.00. Ook op 16 december naar de Melkweg. Zal dus ook een clubtour worden, dus zie de zaal in de buurt.
Frenk de Slak op 26 oktober naar 013 (Next). Verkoop 27 mei 11.00. (Da's blijkbaar hiphop voor de hele familie, maar voornamelijk kinderen).
Son Mieux op 29 oktober naar Metropool Enschede. Verkoop 25 mei 10.00. Dat wordt dus ook een clubtour, dus check de 25ste je eigen zaal in de buurt.
Maggie Rogers op 15 november naar de Melkweg. Verkoop 10 juni 9.00.
Charlotte Dos Santos op 28 oktober naar Bitterzoet. Verkoop 25 mei 11.00.
Kishi Bashi op 22 november naar Tolhuistuin. Verkoop 23 mei 10.00.
Cyra Gwynth op 23 juni naar Paradiso. Verkoop 23 mei 10.00.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Shakira gaf net aan bij een interview voor boulevard volgend jaar zomer weer op tournee te gaan waarbij ze ook Nederland zal aandoen. Zal wel weer in de Ziggo Dome staan net als de laatste keer in 2018. Ter info....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Gelukkig maar. Tivoli ligt nog enigszins centraal in het land. Paradiso is echt een drama qua bereikbaarheid.
Binnenkort een concert in Paradiso dat verplaatst is van 20.00 naar 22.00. Eens even kijken hoe we thuiskomen, want denk maar niet dat het OV na het concert nog rijdt (tot buiten de ring...).

Maar voor de rest vind ik Paradiso ook gewoon goed te doen. Bent er ook zo met de tram.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Binnenkort een concert in Paradiso dat verplaatst is van 20.00 naar 22.00. Eens even kijken hoe we thuiskomen, want denk maar niet dat het OV na het concert nog rijdt (tot buiten de ring...).

Maar voor de rest vind ik Paradiso ook gewoon goed te doen. Bent er ook zo met de tram.
Oei, dat is helemaal uitdagend.

Nou ja, Tivoli ligt ook meteen naast het centraal station van Utrecht. Daarom is het voor mij rustig een uur sneller dan Paradiso. De Afas/Ziggo zitten daar een beetje tussenin.

Denk dat voor veel mensen uit het zuiden/oosten/noorden van het land hetzelfde geldt.

Maar voor buitenlandse artiesten boeit dat niet zoveel. Amsterdam = grootste stad, dus prima. Maar fijn dat Tivoli goed bezig is. Vind het ook een fijne zaal (fijne zalen) overigens. En Doornroosje hier in Nijmegen programmeert ook wel prima.

Iig ga ik alleen nog naar Paradiso/Melkweg als het iets is wat ik écht graag wil zien. En/of in het weekend is.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Oei, dat is helemaal uitdagend.

Nou ja, Tivoli ligt ook meteen naast het centraal station van Utrecht. Daarom is het voor mij rustig een uur sneller dan Paradiso. De Afas/Ziggo zitten daar een beetje tussenin.

Denk dat voor veel mensen uit het zuiden/oosten/noorden van het land hetzelfde geldt.

Maar voor buitenlandse artiesten boeit dat niet zoveel. Amsterdam = grootste stad, dus prima. Maar fijn dat Tivoli goed bezig is. Vind het ook een fijne zaal (fijne zalen) overigens. En Doornroosje hier in Nijmegen programmeert ook wel prima.

Iig ga ik alleen nog naar Paradiso/Melkweg als het iets is wat ik écht graag wil zien. En/of in het weekend is.
Ik woon in het westen, maar daar geldt zo'n beetje hetzelfde voor, ja. Veruit de fijnste (grote) zaal van Nederland.

Ik kom dan uiteraard weer minder in Doornroosje, maar de keren dat ik er ben geweest, waren ook wel fijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Ik heb zo'n vermoeden dat veel dit gemist hebben (ik ook), maar twee dagen terug heeft De Bosuil in Weert een concert van Rival Sons aangekondigd. Das passiert am 21. Juni (ga je ook spontaan Duits van praten). 't Is een exclusieve Nederlandse show en tickets kosten €28,-.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Ik heb zo'n vermoeden dat veel dit gemist hebben (ik ook), maar twee dagen terug heeft De Bosuil in Weert een concert van Rival Sons aangekondigd. Das passiert am 21. Juni (ga je ook spontaan Duits van praten). 't Is een exclusieve Nederlandse show en tickets kosten €28,-.
Veel dank voor deze gouden tip! Wel een beetje "Spinal Tap & Puppet show" dat zo'n goede band in zo'n kleine club komt spelen, maar meteen kaarten ingeslagen voordat het uitverkocht is, wat ongetwijfeld snel het geval zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
WITCH op 10 augustus naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
Modestep op 21 oktober naar de Melkweg (als onderdeel van ADE). Verkoop 27 mei 10.00.
Maarten Heijmans op 24 juni naar de Philharmonie in Haarlem. Verkoop 25 mei 13.00.
Joost op 18 november naar De Oosterpoort. Verkoop 3 juni 10.00. Zal wel een clubtour worden.
Frenk de Slak op 12 november naar Metropool Enschede. Verkoop 27 mei 11.00.
Pip Millet op 17 november naar de Melkweg. Verkoop 27 mei 11.00, VVK 25 mei 11.00.
Frayle op 2 november naar Patronaat. Verkoop 24 mei 18.00.
Rakim op 27 augustus naar de Melkweg. Verkoop 27 mei 10.00.
Airbourne op 19 december naar 013 (Main). Verkoop 1 juli 10.00, tactisch na het concert met Iron Maiden.

Intergalactic Lovers, Douglas Firs, Sharko en Bluai op 10 juli naar Cour de l'Hôpital à la Rose in Lessen. Verkoop 25 mei 11.00.
Veronica DiCaire op 24 januari naar de Dôme in Charleroi. Verkoop 25 mei 20.00.
Soulsister op 11 maart naar de Kursaal in Oostende. Verkoop 25 mei 16.00.
Thomas Ngjiol op 20 oktober naar het Koninklijk Circus. Verkoop 24 mei 14.00.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
BRUCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Verder:
xPropaganda op 10 november naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop. Is hun comebackshow en doen met de Boerderij hun enige show in Nederland.
Justin Bieber doet een extra show in de Ziggo Dome op 11 januari, nadat 13 en 14 januari snel waren uitverkocht.
JW Roy op 28 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
WurlD op 8 juli naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
Danny Bryant op 23 oktober naar De Duycker. Verkoop 25 mei 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken