Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Gisteren de Opposites gezien in de Gashouder. Was wel weer als vanouds beuken rammen en zweten. Benieuwd of ze op Lowlands ook een hele blik Top Notch Friends(en niet allee Sef ;)) meenemen, dat was nu namelijk echt de frisse wind die het optreden nodig had tov een paar jaar geleden.

Zal een zelfde soort show wel worden(2 uur lang), de alpha gaat gewoon helemaal vol staan en uit z'n plaat gaan.
Kijk, een fijne positieve recensie waardoor ik weet dat ik niet hoef te gaan kijken ;-)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Opposites is voor mij ook niet verplichte kost als ik zo de filmpjes ook zag op Instagram van Paaspop en die van gisteren in de Gashouder. Die show heb ik paar jaar geleden ook al op Zwarte Cross gezien. Als er wat anders, leukers speelt op dat moment dan ga ik wel daarheen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Opposites is voor mij ook niet verplichte kost als ik zo de filmpjes ook zag op Instagram van Paaspop en die van gisteren in de Gashouder. Die show heb ik paar jaar geleden ook al op Zwarte Cross gezien. Als er wat anders, leukers speelt op dat moment dan ga ik wel daarheen.
Ik heb ook ruim 10 shows van de Opposites gezien, maar dit was wel iets anders dan gebruikelijk. Natuurlijk, de standaard nummertjes die ze altijd doen zitten er wel in en juist die zie je vooral op filmpjes op de socials, maar het gaat om het totaalplaatje uiteraard. Ook niet dezelfde show, ze speelden daar uit mijn hoofd ook slechts een uurtje.

Maargoed, vooral skippen als je het niks vindt natuurlijk. De Thunders en Hey, DJ's worden wel weer hetzelfde voorgekauwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1 en @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Hoop toch ook wel op een nieuw rijtje namen deze week.
Hoe groot achten jullie de kans dat All them witches komt. Zag dat ze rond Lowlands wel in de buurt zijn maar ik heb ze nog niet op de line up van andere Nederlandse of Belgische festivals zien staan.
Band lijkt me prima passen op Lowlands
Twee maanden later in Paradiso. Acht die kans niet heel erg groot, maar goed, je weet het niet want ze doen wel hetzelfde in Duitsland en Zwitserland.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ligt redelijk aan de personen die het leuk vonden. Daar zit ik toch vaak niet op één lijn mee.
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Je weet inmiddels toch van medeforumgebruikers wat hun smaak doorgaans is. Daarmee wordt er in mijn ogen ook niets negatiefs gezegd; het is enkel een indicatie voor jezelf. Sommige gebruikers attenderen je automatisch op mooie dingen, als andere gebruikers lyrisch zijn is de kans groot dat het niets voor je is. Dikke prima. Zegt niets over mensen, enkel over smaak.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vaste lezer van het forum en volgens mij pas m'n eerste reactie...

Maar ik gok morgen op nieuwe namen... In 2016 en 2018 werd op 9 mei namen bekend gemaakt
Dat zijn positieve berichten om mee te beginnen, ik hoop met je mee!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Filmprogramma. Hopelijk draait er een leuke film na het (bandjes)muziekprogramma. Vond ik de vorige keer een hit om met een zaal vol dronken festivalgangers een hele slechte zombiefilm te kijken.

In het theater/cabaret programma kijk ik altijd waarmee dat samen valt, maar sla ik makkelijk over omdat ik regelmatig naar het theater ga. Toch als Stefan Pop, Lonneke Dort, Pieter Derks of iets in die strekking komt is er wel een kans dat ik een kijkje ga nemen. Ik ben ook benieuwd naar het wetenschap programma.
Mooie docu mag ook ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Je weet inmiddels toch van medeforumgebruikers wat hun smaak doorgaans is. Daarmee wordt er in mijn ogen ook niets negatiefs gezegd; het is enkel een indicatie voor jezelf. Sommige gebruikers attenderen je automatisch op mooie dingen, als andere gebruikers lyrisch zijn is de kans groot dat het niets voor je is. Dikke prima. Zegt niets over mensen, enkel over smaak.
Ik denk altijd maar zo, blijf bij je eigen ervaringen….. dan kan je er pas een mening over hebben. De rest is allemaal gekleurd zowel positief als negatief. Ik ga het zelf wel ervaren ?
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Gisteren de Opposites gezien in de Gashouder. Was wel weer als vanouds beuken rammen en zweten. Benieuwd of ze op Lowlands ook een hele blik Top Notch Friends(en niet allee Sef ;)) meenemen, dat was nu namelijk echt de frisse wind die het optreden nodig had tov een paar jaar geleden.

Zal een zelfde soort show wel worden(2 uur lang), de alpha gaat gewoon helemaal vol staan en uit z'n plaat gaan.
Sluit me hierbij aan, ook geweest gister. Zeker als big2, Antoon meeneemt (gaat het natuurlijk goed doen bij het publiek), lukt het ze makkelijk om die 2 uur te vullen en uit zijn plaat te laten gaan.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Gisteren de Opposites gezien in de Gashouder. Was wel weer als vanouds beuken rammen en zweten. Benieuwd of ze op Lowlands ook een hele blik Top Notch Friends(en niet allee Sef ;)) meenemen, dat was nu namelijk echt de frisse wind die het optreden nodig had tov een paar jaar geleden.

Zal een zelfde soort show wel worden(2 uur lang), de alpha gaat gewoon helemaal vol staan en uit z'n plaat gaan.
Was Sef er zondag bij? Ik was vrijdag, toen waren Dio en Adje er. Ze hadden ook elke dag een ander voorprogramma. Had de Opposites voor het laatst gezien in de tijd van Begin Twintig en vond het een toffe show. Maar ik vond het leuk voor 1 keer, zolang ze geen (goede) nieuwe muziek uitbrengen hoef ik ze niet nog een keer te zien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Helaas niets vandaag... Morgen nieuwe hoop. Zou het wel waarderen in kader van continueren van voorpret.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Was Sef er zondag bij? Ik was vrijdag, toen waren Dio en Adje er. Ze hadden ook elke dag een ander voorprogramma. Had de Opposites voor het laatst gezien in de tijd van Begin Twintig en vond het een toffe show. Maar ik vond het leuk voor 1 keer, zolang ze geen (goede) nieuwe muziek uitbrengen hoef ik ze niet nog een keer te zien.
Yes, Sef, Dio en Adje waren aanwezig zondag.

Vond Sophie Straat ook goed als voorprogramma. In tegenstelling tot de Ralph Lauren petjes en Lacoste Polo jochies van 17 tm 20 jaar die het in kaders van 'propoganda-muziek' plaatsten en aan het uitfluiten waren...
 
Laatst bewerkt:

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ja dat zou vet zijn, Opposites en Friends, Sef met De Leven en samen met Willem El Salvador, Dio een Tijdmachine, Antoon, en misschien zelfs nog wel een nummertje of 3-4 van de vrienden van De Jeugd als ze dat zien zitten. Zo vul je die 2 uur wel en maak je wellicht zelfs een show die de laatste Opposites show op Lowlands overstijgt. Maarja, misschien dromen we te groot. Tegelijkertijd: Het is wel de Alpha eh, en dat als binnenlandse act. Ik vond De Staat vorig jaar ook heel gruwelijk, met R&S en qua techniek ook sick, die hebben echt uitgepakt en eigenlijk mogen we niet minder verwachten van Twan en Willem want Lowlands is toch ook echt wel een beetje hun festival. Op Appelsap met hun eerste show in jaren stond ook heel hip-hop Nederland, van Lil Kleine tot Hef, op de stage met ze.

EDIT: En wie weet horen we zelfs wel een nieuw nummertje of 2, of zien we een collab met Stromae die niet alleen een nummer met ze heeft opgenomen wat nooit is uitgekomen, maar ook al eerder samen hebben opgetreden
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja die gaan gewoon “uitpakken”. Nu kan ik ook niet superblij van al die namen. Maar het gaat gewoon werken als een tierelier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken