Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Ik verander bij Sam Fender steeds meer naar een must see als ik de verslagen zo lees. Maar eens meer in verdiepen / luisteren de komende tijd. Leuk‼️
Oh, grappig. Die verslagen bevestigen juist dat ik het niks vind.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Ik snap je punt Dave, maar het ging mij meer om het enthousiasme waarmee geschreven is / was. Iedereen had een te gekke avond. Dan kan het niet slecht zijn. Ik heb ooit nog Charles Aznavour mogen zien. Niet mijn muziek. Maar het was wel erg goed. Kwaliteit verloochend zich niet ook al is het niet je smaak.

Daarom werd ik extra nieuwsgierig. Ik heb het lekker geluisterd tijdens het fietsen (lekke band dus extra lange luistersessie gehad ?). Niet mijn muziek. Wel goed. Paar prachtige nummers. Ik ga juist door de mooie recensies lekker kijken ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ah joh. Lekker belangrijk allemaal. Leuk toch dat mensen van verslagen enthousiast worden? :D

Veel belangrijker: Volgende week nieuwe namen?! Is wel weer eens tijd voor een pakketje!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Ah joh. Lekker belangrijk allemaal. Leuk toch dat mensen van verslagen enthousiast worden? :D

Veel belangrijker: Volgende week nieuwe namen?! Is wel weer eens tijd voor een pakketje!
Zeker, en het is fijn dat meningen worden bevestigd, zowel positief als negatief. Meer was m'n opmerking ook niet, maar om dat dan 'kleinzerig' te noemen (wat trouwens niet de juiste term is). Maar bon...

Ik heb gek genoeg het idee dat de namen nog een hele tijd gaan duren. Nou zit er volgens mij nooit echt een plan achter, maar hier is al helemaal geen logica in te brengen. Denk pas eerste week van juni, net voordat het geweld bij Mojo echt losbarst qua festivals.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik hoop dat je ongelijk krijgt haha. Ik ben echt benieuwd naar de rest van het programma. Ook naar de comedynamen en lezingen enzo.

Vorig jaar was er een Stefano Keizers Tineke Schouten show gepland. Hoop dat die terugkeert / plaatsvindt.

Zijn er ook acts in de andere genres waar jullie op hopen in het programma?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Ik snap dave wel. Hij heef tenminste een eigen mening en laat het niet van andere af hangen. Dat is bij sommige users wel anders namelijk, die laten hun mening het liefst bepalen door een ander.
Hij laat het indirect ook van anderen afhangen toch? Als je door recensies van bepaalde forumleden minder enthousiast wordt om een band/act te zien. Maargoed, boeiend ook.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik hoop dat je ongelijk krijgt haha. Ik ben echt benieuwd naar de rest van het programma. Ook naar de comedynamen en lezingen enzo.

Vorig jaar was er een Stefano Keizers Tineke Schouten show gepland. Hoop dat die terugkeert / plaatsvindt.

Zijn er ook acts in de andere genres waar jullie op hopen in het programma?
Filmprogramma. Hopelijk draait er een leuke film na het (bandjes)muziekprogramma. Vond ik de vorige keer een hit om met een zaal vol dronken festivalgangers een hele slechte zombiefilm te kijken.

In het theater/cabaret programma kijk ik altijd waarmee dat samen valt, maar sla ik makkelijk over omdat ik regelmatig naar het theater ga. Toch als Stefan Pop, Lonneke Dort, Pieter Derks of iets in die strekking komt is er wel een kans dat ik een kijkje ga nemen. Ik ben ook benieuwd naar het wetenschap programma.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Ik verwacht deze of volgende week eigenlijk wel een trits namen. Inmiddels al weer een poosje geleden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Gisteren de Opposites gezien in de Gashouder. Was wel weer als vanouds beuken rammen en zweten. Benieuwd of ze op Lowlands ook een hele blik Top Notch Friends(en niet allee Sef ;)) meenemen, dat was nu namelijk echt de frisse wind die het optreden nodig had tov een paar jaar geleden.

Zal een zelfde soort show wel worden(2 uur lang), de alpha gaat gewoon helemaal vol staan en uit z'n plaat gaan.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Hoop toch ook wel op een nieuw rijtje namen deze week.
Hoe groot achten jullie de kans dat All them witches komt. Zag dat ze rond Lowlands wel in de buurt zijn maar ik heb ze nog niet op de line up van andere Nederlandse of Belgische festivals zien staan.
Band lijkt me prima passen op Lowlands
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik denk dat het nog wel even kan duren. De boel is toch uitverkocht, waarom dan 'haast' hebben met namen delen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken