Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Zo hey, dat is een potje zwartkijken. Ze stellen alleen wat Ziggo shows uit nu de US tour vorm krijgt, en ineens is de Pinkpop gig in gevaar? Voelt voor mij een beetje als doemdenken. Of laat ik het omdraaien: ze annuleren WEL de Ziggo shows, en NIET tegelijkertijd de Pinkpop show. Dat kun je ook lezen als een extra bevestiging dat die dus juist WEL door gaat
Denk ook dat Pinkpop niet hoeft te vrezen, maar beetje herrie in de keuken is soms ook wel aardig ;).
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
waarom dinsdag eigenlijk?

maandag is meer een Pinkpop dag imo...

deze week ga ik niets vanuit Pinkpop verwachten, DTRH zal wel deze week komen en BKS donderdag middag.
nu BKS zelfs aangeeft "full lineup" begin ik me wel af te vragen wat PInkpop gaat doen, of ze ook al groot deel of zo goed als alle namen gaan brengen al voor december?
Niek zei wel dat die dan als in kannen en kruik wil hebben
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Kutzooi, had een hotelovernachting geboekt staan.... met een beetje mazzel valt deze nog om te boeken.
Ik snap jouw frustratie. Ik houd mijn hart vast voor volgend jaar.

Op 13 juni Aerosmith in Parijs, Pinkpop uiteraard, RCHP en GnR in Dublin. Alles met reis en hotel. Voordeel van KLM is dat je gratis kan omboeken. Wilde eerst alleen naar de Guns maar als de Peppers op dezelfde lokatie een dag later dan wil ik graag een dagje verlengen.

Het grote voordeel nu is dat je met gemak kaartjes kan bestellen.

Daarnaast ga ik ook met de trein naar Placebo in Berlijn in oktober. Volgend jaar dus geen normale vakantie maar alleen trips. Ben je er vroeg bij dan is het niet echt kostbaar. Met de trein naar Parijs ben je bijvoorbeeld €38 kwijt voor een enkeltje. Benzine is duurder’
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat er (grote) namen die officeel aangekondigd zijn ineens niet doorgaan? Lijkt me ook niet dat Pearl Jam dat zomaar kan doen omdat ze hun tour anders willen inrichten? Dus ik maak me daar niet zo'n zorgen over.
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Zou Dua Lipa op Zondag ook nog aan de line Up toegevoegd worden?
Ze speelt ook op Sziget en Roskilde.
Ook nog geen datum in het weekend van pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zou Dua Lipa op Zondag ook nog aan de line Up toegevoegd worden?
Ze speelt ook op Sziget en Roskilde.
Ook nog geen datum in het weekend van pinkpop
2x Ziggo slechts een maand eerder, dan lijkt de kans vrij klein
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nou... Lolla Stockholm heeft dus een co-head Imagine Dragons met The Killers.
niet dat ik het verwacht, maar nog geen NL datum en de zondag van Pinkpop open voor The Killers. Maar zou een strak geplande run zijn dagen achter elkaar voor ze.
1637745676599.png

hoge postitie Maneskin hier trouwens.

edit Biffy Clyro ook op de lineup in Stockholm.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Best jammer dat Roert Plant 16 juni een VS datum heeft en waarschijnlijk pas bij BST Hyde Park 26 juni op zijn vroegst in Europa is.
Was een leuke twist geweest, Robert Plant en Greta van Fleet op Pinkpop. Ach, ik neem met genoegen plezier met enkel de laatste.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
nou... Lolla Stockholm heeft dus een co-head Imagine Dragons met The Killers.
niet dat ik het verwacht, maar nog geen NL datum en de zondag van Pinkpop open voor The Killers. Maar zou een strak geplande run zijn dagen achter elkaar voor ze.
Bekijk bijlage 734

hoge postitie Maneskin hier trouwens.

edit Biffy Clyro ook op de lineup in Stockholm.
De zondag open? Met QOTSA daar zie ik het niet direct gebeuren dat iets als The Killers er nog bij komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
De zondag open?
ja, Hurricane en Southside op 17e en 18e, met vervolgens INmusic de 20e. Dus 19e open.

Met QOTSA daar zie ik het niet direct gebeuren dat iets als The Killers er nog bij komt.
tja, geen idee...
Stel QOTSA sluit Noord af en The Killers als main-sub en Imagine Dragons als aflsuiter. Zou het zo iets zijn.

maar, zoals gezegd, ik verwacht het niet eingelijk.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Best jammer dat Roert Plant 16 juni een VS datum heeft en waarschijnlijk pas bij BST Hyde Park 26 juni op zijn vroegst in Europa is.
Was een leuke twist geweest, Robert Plant en Greta van Fleet op Pinkpop. Ach, ik neem met genoegen plezier met enkel de laatste.
Is trouwens met Allison Kraus. Niet geschikt voor Pinkpop. Solo Robert Plant zou geweldig zijn, net als in 2014 als afsluiter Noord podium.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
viel me op dat White Reaper ook op het Lollapalooza Stockholm affiche staat op de Pearl Jam dag.
De data die er voor zitten neemt PJ ook White Reaper mee, kan me voorstellen dat ze dan ook in de package voor Pinkpop bij kunnen zitten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
mis ook nog altijd een NL datum voor Black Pumas?

nog niet terug aangekondigd voor Bospop (9 juli?) en ook opvallend 17 juni nog vrij op de vrijdag van Pinkpop.
zou mooie toevoeging kunnen zijn.
 
  • Wow
Waarderingen: rhcp

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
mis ook nog altijd een NL datum voor Black Pumas?

nog niet terug aangekondigd voor Bospop (9 juli?) en ook opvallend 17 juni nog vrij op de vrijdag van Pinkpop.
zou mooie toevoeging kunnen zijn.
Ik neem aan dat ze hun zaalshow van een week terug in die periode gaan proberen te plaatsen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: rhcp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken