Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Waar komt deze hype weer vandaan om te denken dat een act niet komt wanneer een optreden niet op hun website staat. Heeft er ook nooit opgestaan dus het zegt totaal niets.
Sorry misschien iets te kort door de bocht. Misschien aangejaagd door wat ken in het Pukkelpop forum op efestivals zegt. Hij zegt hier dat we nog enkele grote afvallers kunnen verwachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Sorry misschien iets te kort door de bocht. Misschien aangejaagd door wat ken in het Pukkelpop forum op efestivals zegt. Hij zegt hier dat we nog enkele grote afvallers kunnen verwachten.
Volgens ken werden er ook enkel boiler room namen bekend gemaakt voor Pukkelpop. We hoeven niet voor iedere scheet die hij maakt hier paniek te lopen zaaien op dit forum.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik ben al jaren besmet met het LL variant. Nee natuurlijk raken er nog besmet, dat zal voorlopig wel zo blijven als de vaccinaties nov niet afgerond zijn. Maar dat hoeft nogmaals niet zo erg te zijn gezien de meesten tegen zie tijd wel minimaal 1 vaccine heeft gehad. Nu de keutel intrekken is weggegooid geld.
Ja dat en uiteindelijk gaat iedereen een corona infectie doormaken, dat vergeten veel mensen. Dus met versoepelingen en testen voor toegang worden er nu meer positieve gevallen gevonden. De sleutel is natuurlijk hoe erg de infectie verloopt (na vaccinatie), dat bepaald of we een maatschappelijk probleem hebben of niet. En het lijkt erop dat we met de huidige vaccins wel goed zitten qua bescherming tegen varianten en ziekenhuisopnames....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Pff nare afzeggingen hoor. Denzel, Koffee, Metronomy en Kaytranada doen hier echt pijn. BMTH ook, maar daar heb ik persoonlijk geen last van.

Wel 29 nieuwe namen morgen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nitotheno

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Erg jammer van Denzel Curry en Kaytranada, BMTH wellicht ook wel willen zien. Dit zal helaas het begin worden van een hele hoop afzeggingen dit jaar.
Morgen gelukkig weer wat om naar uit te kijken!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
En dan ook nog weer stijgende besmettingen erbij. Ik was heel optimistisch, maar de twijfel slaat hier toch wel een beetje toe.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Klopt….. Ik twijfel niet of het doorgaat, het gaat wel door, ik twijfel meer of ik het nu wel leuk ga vinden hoe het nu doorgaat….. Gaat het echt wel LL zijn, mensen die moeten testen, karig aanbod etc.
Btw wilde nog wel een berichtje plaatsen vanochtend dat ik nieuwe namen verwachtte deze week, maar niet dergelijke afzeggingen. Maar goed voor hetzelfde geld ben ik weer blij met wat er bij gaat komen.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Moah, ik zie het zelf nog niet zo somber in. Eerst even afwachten wat er morgen komt. Voor mij is Lowlands toch altijd ook een feestje dat je zelf maakt met het groepje mensen met wie ik ben en waar ik bandjes ontdek. Dus hopelijk nog genoeg verder te doen. ?
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Klopt….. Ik twijfel niet of het doorgaat, het gaat wel door, ik twijfel meer of ik het nu wel leuk ga vinden hoe het nu doorgaat….. Gaat het echt wel LL zijn, mensen die moeten testen, karig aanbod etc.
Btw wilde nog wel een berichtje plaatsen vanochtend dat ik nieuwe namen verwachtte deze week, maar niet dergelijke afzeggingen. Maar goed voor hetzelfde geld ben ik weer blij met wat er bij gaat komen.
Hier ben ik totaal niet bang voor.
Lowlands is voor mij zo niet afhankelijk van de namen die er staan. Leuke bandjes ontdekken, spontane feestjes, nieuwe mensen leren kennen, een afzakkertje bij de tent, gekke dingen zien in sexyland, nieuwe mensen leren kennen, vervelend doen met een waterpistooltje, wakker worden op zondag met klassieke muziek. Deze dingen bepalen veel meer mijn lowlands weekend. En uiteindelijk zijn er altijd wel 10 tot 20 heerlijke optredens tijdens zoon weekend. En de beste shows zijn meestal niet de shows waar je het van verwacht.
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
Heb mega veel zin in Lowlands. Het wordt mijn 6de lowlands op rij:) Qua muziek ben ik wel meer van de stevigere gitaren. Vind het dan ook jammer dat BMTH afvalt. Volgens mij de hardste band die tot nu toe op Lowlands gepland stond. Afijn hopelijk komt er morgen nog wat leuks bij.

Vraagje: Weet iemand of sexyland dit jaar ook weer op Lowlands staat? Toch wel 1 van de leukste tenten s'nachts. Voor 2020 stond sexyland gepland en is er zelfs een talentenshow van te voren gehouden. Ik kan er nu alleen niks over vinden qua aankondiging.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Hier ben ik totaal niet bang voor.
Lowlands is voor mij zo niet afhankelijk van de namen die er staan. Leuke bandjes ontdekken, spontane feestjes, nieuwe mensen leren kennen, een afzakkertje bij de tent, gekke dingen zien in sexyland, nieuwe mensen leren kennen, vervelend doen met een waterpistooltje, wakker worden op zondag met klassieke muziek. Deze dingen bepalen veel meer mijn lowlands weekend. En uiteindelijk zijn er altijd wel 10 tot 20 heerlijke optredens tijdens zoon weekend. En de beste shows zijn meestal niet de shows waar je het van verwacht.
Zeker niet afhankelijk van de namen, maar als dit soort acts al afvallen….
Je schrijft spontane feestjes, hoe spontaan is het als je er rekening mee moet houden om te gaan testen…. dat bedoel ik meer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken