WOO HAH 2019 – NIEUWS EN GERUCHTEN

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland WOO HAH 2019 – NIEUWS EN GERUCHTEN

Dit onderwerp bevat 155 reacties, heeft 21 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 3 dagen, 14 uur geleden.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 156)
  • Auteur

djessnl

BROCKHAMPTON is geweldig. op Lowlands ook echt een feestje (Evenals Suicideboys) en de rest van de namen zijn ook aardig. Chance zou geweldig zijn. Mijn droomlijstje heeft ook hildish Gambino, Tyler of/en Earl, Kid Cudi, Joji, Run the Jewels. Miss Danny Brown of als we echt old-skool willen gaan, MF DOOM of Del the Funky Homosapien, Aesop Rock. En qua Nederlandse namen wil ik Fresku wel nog een keertje zien, en van de Jeugd krijg ik ook nooit genoeg. Maargoed, dan ben ik natuurlijk wel erg optimistisch.

Wessel

Daarnaast het zandhappen (Waar ze gelukkig naar eigen zeggen, wel wat aan gaan doen) was ook niet prettig.

Daar zullen ze dit jaar wel iets voor bedenken. Denk dat we in Nederland wel vaker te maken hebben gehad met droogte, zand en moshpits maar dit was wel erg extreem.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Joris

De site kan het allemaal niet aan…

Daan Ploegmakers

Iemand enig idee hoe hard de verkoop gaat?

Wessel

Ze hebben nog geen update gegeven dus dan blijft het gissen.
    De accommodaties zijn inmiddels wel allemaal uitverkocht maar dat zegt niet zoveel aangezien die er vaak snel uit gaan.

Wanneer ze straks met updates komen verwacht ik eerst nog aantallen zoals 80% verkocht. Niet meteen al 95% haal snel je kaarten.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

nitotheno

Ik wacht zelf denk ik met kaarten kopen tot de volgende lading met namen. Als er op de zaterdag nou nog wat echt tofs wordt bevestigd, wil ik namelijk wel een weekend gaan. Vooralsnog is het alleen de zondag die mij echt overtuigd.

Lately I've been seeing things.

Timmetje

Ik wacht zelf denk ik met kaarten kopen tot de volgende lading met namen. Als er op de zaterdag nou nog wat echt tofs wordt bevestigd, wil ik namelijk wel een weekend gaan. Vooralsnog is het alleen de zondag die mij echt overtuigd.

Hetzelfde hier. Het liefst Gambino, Lamar of (I know dat wordt hem niet) West!

Wessel

Ik denk dat we zonder twijfel Chance gaan krijgen. Maar wordt dat in 2019 een headliner of stunt woohah met hem als sub? Op de vrijdag na Skepta zou best wel stacked zijn.

nitotheno

Niet aan mijn woord gehouden. Toch twee weekend tickets alvast gekocht als verjaardagscadeau voor een maat.
    Zag dat Sheck Wes op de zaterdag komt en die hype wil ik best wel meemaken haha!
    Er komt vast nog wel wat moois op de zaterdag, en die zondag wordt een zieke afsluiter.

Childish Gambino, Kendrick Lamar, Kanye/Kids see ghosts, Chance.. Mag van mij allemaal als afsluiter van de zaterdag.

Jelle

Ik denk niet dat Kids See Ghosts nog een ding gaat zijn in 2019. Lijkt me dat Kanye al weer met de volgende projecten bezig is, en ik denk dat hij eerlijk gezegd ook niet echt stabiel genoeg is op dit moment om een world tour te doen. Kendrick Lamar zou ook heel mooi zijn, maar die zal ook wel bezig zijn met een nieuw album, en volgens mij tourt hij niet in zomer 2019.

Verder is het natuurlijk altijd moeilijk te voorspellen wie wel of niet in Europa komt touren, want ze kunnen veel meer verdienen in de VS. Maar verder zou ik graag zien:
    -Freddie Gibbs (Hopen dat Bandana ook eindelijk dropt)
    -Cardi B (Blijft nog een grote naam voor Woo Hah)
    -Curren$y
    -Danny Brown (Al zie ik die ook wel op BKS staan, valt ook onder Friendly Fire en niet MOJO)
    -Earl Sweatshirt (Idem over BKS en Friendly Fire)
    -JID
    -Lil Wayne (Geen idee of hij nog een tour gaat doen, maar blijft een legend en hij heeft een nieuw commercieel album gedropt)
    -Pusha T
    -Rapsody
    -Noname

nitotheno

Kids see ghosts/Kanye lijken mij idd niet realistisch. Het zijn meer stoute dromen.

Zou me niet verbazen als Cardi komt, alleen niet echt mijn ding. Van jouw lijstje Jelle zou ik graag Earl, JID. Pusha en Noname willen zien.
    Zelf pleit ik voor Loyle Carner. Zou ik heel chill vinden.

Timmetje

Kanye blaast zijn optreden op Coachella af omdat ie t podium te klein vindt.

Volgens bronnen zou West het podium hebben vergeleken met het toneel “waarop de stukken van Shakespeare honderden jaren geleden ook werden uitgevoerd”.

Dus als Woohah hem wil weten ze wat hun te doen staat. 😆

James

Kanye blaast zijn optreden op Coachella af omdat ie t podium te klein vindt.

Volgens bronnen zou West het podium hebben vergeleken met het toneel “waarop de stukken van Shakespeare honderden jaren geleden ook werden uitgevoerd”.

Dus als Woohah hem wil weten ze wat hun te doen staat. 😆

Wat een bizar verhaal weer dit, blijf het toch een mooie vent vinden hoor, zou hem graag nog eens zien.

Timmetje

Idem! Geweldige vergelijking. Hoop dat hij Europa nog eens aandoet als het beter met hem gaat.

Yannick

Om hem na drie nummers een kwartier lang aan te moeten horen hoe we Trump leuk moeten vinden en dat we allemaal meer lief moeten hebben, fuck dat en fuck hem. Ik hoop dat jullie op de hoogte zijn van tweets (bv deze of deze) van de afgelopen dagen, trouwens.

Timmetje

Vandaar de “als het wat beter met hem gaat” 😉

nitotheno

Ik hoop dat er een festival is wat kan gaan stunten en Frank Ocean binnen haalt. Zal wel niet helaas.. Man ik moet hem echt is live zien.
    Heb niet voor niets een tattoo op m’n arm gezet van z’n album toch? 😛

Hoop dat Woo hah het kan.

Benjamin

Frank Ocean

Dat zou echt een Big Fish zijn, denk alleen dat een Frank Ocean ook prima op een BKS , DTRH of Lowlands goed tot zijn recht zou kunnen komen.

Zelfde vind ik trouwens van Masego.

Pusha T als afsluiter wellicht op de zaterdag ?

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Wessel

Wat opvallend aan de Coachella line up is:

Kanye is afgevallen en ook geen Kids See Ghosts. Wie er wel staat is Cudi, Ik weet niet of hij zich alweer geroepen voelt om ook door Europa te touren maar maar wellicht is er dus wel een kansje op Cudi solo. Kanye zie ik het nu toch echt niet doen.

Janelle en Solange toeren zoals verwacht. Maar dat is toch meer iets voor de BKS/DTRH’s lijkt me.

Kanshebbers: Anderson Paak, Juice wrld, Jaden Smith, Wiz Khalifa, YG, Pusha T, SOB RBE en misschien dan toch Gambino?
    Veel van de bovengenoemde namen zie ik ook wel gewoon eventjes Coachella aandoen en niet naar Europa komen.

nitotheno

Frank Ocean

Dat zou echt een Big Fish zijn, denk alleen dat een Frank Ocean ook prima op een BKS , DTRH of Lowlands goed tot zijn recht zou kunnen komen.

Zelfde vind ik trouwens van Masego.

Had het idee dat Pusha zijn melkweg show niet echt snel verkocht of wel? Wel twee shows.. Maar groot genoeg om een dag te dragen?

Ja Frank zou op meerdere plekken kunnen staan idd.. Maar maakt mij niet uit waar hij staat, als hij maar eens komt.

nitotheno

Wat opvallend aan de Coachella line up is:

Kanye is afgevallen en ook geen Kids See Ghosts. Wie er wel staat is Cudi, Ik weet niet of hij zich alweer geroepen voelt om ook door Europa te touren maar maar wellicht is er dus wel een kansje op Cudi solo. Kanye zie ik het nu toch echt niet doen.

Janelle en Solange toeren zoals verwacht. Maar dat is toch meer iets voor de BKS/DTRH’s lijkt me.

Kanshebbers: Anderson Paak, Juice wrld, Jaden Smith, Wiz Khalifa, YG, Pusha T, SOB RBE en misschien dan toch Gambino?
    Veel van de bovengenoemde namen zie ik ook wel gewoon eventjes Coachella aandoen en niet naar Europa komen.

Anderson .Paak, Jaden Smith, Pusha T, Gambino en Cudi zou ik heel tof vinden. Longitude fest heeft ook nog Chance (zie deze nog denk ik als grootste zaterdag afsluiter kanshebber, of Lowlands moet hem toch gehaald hebben, nadat hij in 2017 opeens op de poster opdook maar nooit kwam), Lil uzi vert en Amine die ik graag zou willen.

Juice wrld mag van mij wel op herhaling, en Denzel zou ik ook wel eens willen zien!

Wessel

Dit gaat zeker niet gebeuren. Misschien een mooie naam voor Skepta op de vrijdag? Die dag moet ook zeker nog een act die tickets gaat verkopen anders gaat die dag er niet uit. Stormzy kun je toch ook niet missen het jaar dat die Glastonbury headlined? Dat wordt een mooie show.

Momenteel zie ik Chance of Gambino ook als de grootste kanshebber om de zaterdag af te sluiten. Maar eerlijk is eerlijk, dan doen ze geen stapje vooruit op J Cole / Rocky. Kwalitatief gezien wel.

daanvandingenen

Childish Gambino een stapje terug? Zo zie ik dat toch wel niet echt. Ik zie beide net geen absolute headliner zijn op Coachella en ook het feit dat het zo onzeker is over zijn toekomst als artiest denk ik dat het hem enkel geliefder maakt om nog op je affiche te kunnen zetten. This is America, Redbone en 3005 moeten toch niet onderdoen in populariteit als bv. KOD?

Rock Werchter 14, 16, 17, 18, 19 / Pukkelpop 12, 13, 14, 15, 16, 17 / Dour 18 / Arras Main Square 11 Crammerock 14, 16, 17

Wessel

Ik heb het over Nederland. J Cole / Asap Rocky zijn groter dan Chance / Gambino.

J Cole is in Nederland een Ziggo Dome act. Dat zie ik Gambino toch echt niet halen met zijn This is America. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben fan van de man maar zijn populariteit (Vooral in Europa) wordt denk ik toch iets wat overschat. Awaken, my Love en Because The Internet zijn sterke albums maar gaat hij echt veel kaartjes verkopen voor een WooHah of Lowlands? Voor zijn ego gaat ie echt niet voor minder komen dan een headlinerspot. Chance / Gambino / Scott zou ik meteen voor tekenen.

Timmetje

Gambino verkocht de O2 wel echt binnen een kwartier uit….

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 156)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.