Ik dacht eraan om 1 topic te maken voor alle Belgische festivals die het vermelden waard zijn, maar tegelijk te weinig interesse kennen om een apart topic te openen. Ik denk dan aan festivals als Les Ardentes, Cactusfestival, Lokerse Feesten, Rock Herk, Rock Zottegem, ... Het lijkt me namelijk onhandig om telkens een topic te openen voor een festival waar uiteindelijk slecht 1 forumlid (of zelfs niemand) naartoe gaat. Dan krijg je gewoon een verzameling aan topics met 3-4 posts. Misschien even al een klein overzichtje:
- Cactusfestival: Wilco, Damien Rice, Kurt Vile en Gregory Porter zijn reeds bekend. Explosions In The Sky kan je volgens mij ook opschrijven, zijn in de buurt en hebben al meermaals op Cactus gestaan.
- Les Ardentes: Dit jaar een verjaardagseditie, en daarom uitzonderlijk een vijfde festivaldag met Indochine als headliner. Kurt Vile en Alice On The Roof zijn ook al via via bevestigd. Volgende week zaterdag (23 januari) volgt een eerste pakket namen op Les Transardentes, en traditioneel zit daar ook minstens 1 headliner in.
- Suikerrock: Deep Purple is al bevestigd.
- Cactusfestival: Wilco, Damien Rice, Kurt Vile en Gregory Porter zijn reeds bekend. Explosions In The Sky kan je volgens mij ook opschrijven, zijn in de buurt en hebben al meermaals op Cactus gestaan.
- Les Ardentes: Dit jaar een verjaardagseditie, en daarom uitzonderlijk een vijfde festivaldag met Indochine als headliner. Kurt Vile en Alice On The Roof zijn ook al via via bevestigd. Volgende week zaterdag (23 januari) volgt een eerste pakket namen op Les Transardentes, en traditioneel zit daar ook minstens 1 headliner in.
- Suikerrock: Deep Purple is al bevestigd.