Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986


[SIZE= x-large]Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten[/SIZE]

Datum: vrijdag 12 juni tm zondag 14 juni 2020
Locatie: Event Centre Beekse Bergen, Hilvarenbeek (NL)
Genre(s): Alternatief, Rock, Pop, dance, elektronisch, hiphop, R&B, metal, indie, punk, folk.

Alle informatie rondom line-up & kaartverkoop https://festileaks.com/festivals/best-kept-secret/2020/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
laten we alvast de eerste goed bewaarde geheimen voor Best Kept Secret 2020 met elkaar delen...

topic geopend...
Roept u maar!!!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik gok op the Strokes en Despacio.
Maarreuh.... waarom speculeren op 2020 als 2019 nog niet eens heeft plaats gevonden?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Zin in! Wanneer verwachten we de eerste namen? :wink:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Misschien dat we nog wel eerder een timetable krijgen voor BKS 2020 dan dan DTRH die van 2019 krijgt!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Een paar namen die ik even random uit de lucht heb gegrepen (van het Friendly Fire rooster) die volgend jaar zouden kunnen komen:

Alex G
Alex Lahey
FONTAINES DC
Girl Band
Julie Byrne
Mitski
Pinegrove
Porches
Soccer Mommy
Yak
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Welke headliners zullen er mogelijk zijn?

Tame Impala, Black Keys, Muse, Sufjan Stevens (mijn droom)......
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.646
1.144
Ik denk dat ze de afgelopen 3 jaar met Radiohead, Arcade Fire, The National én Bon Iver de meeste van hun headliner wishes vanaf jaar 1 wel hebben kunnen vastkrijgen. Dat rijtje mag gerust verder gezet worden met The Strokes of Tame Impala!

Namen waarvan ik verbaasd ben dat ze nog nooit op BKS stonden, dus volgend jaar wel mogen passeren: Car Seat Headrest, Parquet Courts, Courtney Barnett en Idles.
Die laatste had ik echt dit jaar al verwacht + moet ook zowat de meestvoorkomende bandshirt van deze editie zijn.

 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
The Strokes hebben laatst in USA een nieuw nummer gespeeld, en hun show op APE krijgt over het algemeen positieve recensies (op geluidsproblemen na dan). Daarnaast staat ook in de meerdere recensies dat ze weer meer plezier uitstraalden dan tijdens de concerten van een paar jaar terug. Misschien dat er toch nog een keer een nieuw album En uitgebreidere tour komt, en dan lijkt mij wel dat BKS ze binnen zou willen halen.

Car Seat Headrest en Idles zijn ook typische BKS-namen idd!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Idles en Parquet Courts staan niet op BKS omdat ze onder MOJO vallen en die zetten ze lekker op Lowlands en DTRH. Denk dat daar ook geen verandering in gaat komen helaas.


Muse mag wat mij betreft wegblijven, past totaal niet meer bij dit festival. Veel te groots en bombastisch geworden met weinig interessante nieuwe muziek.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.646
1.144
Wat The Strokes betreft ik denk echt dat als ze niet op Governors Ball stonden (in hun thuisstad New York) dat BKS ze dit jaar op de zondag hadden kunnen hebben (en dat Christine misschien toch een 2nd plan was).Is des te pijnlijker dat hun show op Governors Ball gecancelled is door het slechte weer.

Dan kunnen ze misschien wel al gepraat hebben over eventueel een spot voor volgend jaar. Je hoort steeds vaker dat er al met headliners gepraat word nog voor de editie daarvoor van start is gegaan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Idles en Parquet Courts staan niet op BKS omdat ze onder MOJO vallen en die zetten ze lekker op Lowlands en DTRH. Denk dat daar ook geen verandering in gaat komen helaas.

Muse mag wat mij betreft wegblijven, past totaal niet meer bij dit festival. Veel te groots en bombastisch geworden met weinig interessante nieuwe muziek.

Van mij hoeft het ook niet maar denk wel dat het een headliner voor BKS kan zijn. Al zijn ze wel wat prijzig en passen ze minder bij het festival als het even prijzige Radiohead.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.429
1.532
Zie Mojo een Muse niet laten lopen voor Pinkpop of zelfs Down The Rabbithole, lijkt mij echt uitgesloten voor BKS. Ik heb eigenlijk nog amper een idee wat volgend jaar qua headliners mogelijk is, maar Sufjan als afsluiter zou natuurlijk ultiem zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Zie Mojo een Muse niet laten lopen voor Pinkpop of zelfs Down The Rabbithole, lijkt mij echt uitgesloten voor BKS. Ik heb eigenlijk nog amper een idee wat volgend jaar qua headliners mogelijk is, maar Sufjan als afsluiter zou natuurlijk ultiem zijn.

Denk dat Tame Impala een grote kanshebber. (Alweer, ja) Nadat hun album uitkomt (dit najaar?), zullen ze ook wel een nieuwe tour aankondigen voor volgend jaar. Ja, ze kunnen ook op DTRH staan natuurlijk. Voor Rock Werchter 2020 in ieder geval een inkoppertje.

Mijn BKS droom: Nick Cave.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Als Fleet Foxes met nieuw materiaal komt dit jaar dan is er misschien wel een kans dat ze op BKS staan. Het is misschien een MOJO act, maar ze hebben in 2017 al op DTRH gestaan en Lowlands zijn ze denk ik iets te moeilijk voor, helemaal als het nieuwe album voortborduurt op Crack Up.

American Football zie ik ook graag terugkomen. Ik heb die in 2017 niet kunnen zien omdat ik toen al bij Radiohead moest staan wachten om een fatsoenlijk plekje te hebben. Die verdienen een veel betere plek op BKS.



 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Nick Cave zou echt da bomb zijn. In Vredenburg ontkende hij vorige week wel snoeihard dat hij bezig is met het opnemen van een nieuwe plaat. Dan lijkt een tour ook helaas ook niet waarschijnlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken