Paaspop 2017

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het is niet de favo band van de gemiddelde forumbezoeker maar de Memphis Maniacs, echt...die maken er echt een heel erg leuk feestje van...Biertje er bi, verstand op 0 en genieten
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Haha als je een half uurtje gewacht had met posten
1f609.svg

Nieuw toegevoegd: Bartek • Brutus • Calderas • Dying Fetus • Harris & Parris • Lookapony • Memphis Maniacs • Mercy John • Michel de Hey • MOOON • Roulsen • SHMLSS • The Sore Losers • Special show: Fresku + Mocromaniac + Braz + Pietju Bell + Woenzelaar + Killer Kamal • Vezpa • Zitakula

Belangrijkste ben je nog vergeten... ;) :p De line-up van de Loco Royale-tent is compleet:

A-meezing feest voor en door Senioren • Affengeile Bombenstimmung • Andre Pronk • Ben en Ruurd • Deurzakkers • Die Supertolle Schlager Schwestern • Die Tolle Leute • Dieter Koblenz • Een dooie bedoeling met De Theo's • Hakken en zagen op zaterdag (90’s and more!) • Iets met Liefde of sex • It All Started In The Nineties • Koekwauzen & Kanjers • Loconaise Royale • Mariachi Reloaded • Mexico en zo • Nicky en Simone • Party Animals • Snollebollekes • Totally Spice • Warming up met de Loco's

Ach ja, mochten de partyanimals nu niet clashen met het een of ander, dan ga ik deze jeugdzone wel ff checken... :D :D :D

Overigens meldt Paaspop op hun site dat de timetable volgende week bekend gemaakt gaat worden.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
The Sore Losers is overigens een erg fijne toevoeging. Vorig jaar op Weitjerock gezien. Goede band. Memphis Maniacs al verschillende keren op een festival kunnen bewoneren, maar telkens kwam het er niet van. Wellicht dit jaar...
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Opmerkelijk nog:
Iemand vroeg op Facebook of er nog iets bijkomt in de Apollo, omdat er een act minder zou staan nu dan vorig jaar.
Antwoord van Paaspop was:
''Je zit er wel bovenop zeg! ;) En inderdaad, we zijn "nagenoeg" compleet.... :) ''
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Ben wel benieuwd wat deze toevoeging dan zal zijn, zo kort voor aanvang van het festival...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0

Jullie hebben de leuke toevoegingen al genoemd maar wilde deze toch nog eventjes noemen. Top dat deze gasten uit de regio hier mogen spelen!!
Aanrader als je iets met rammelrock en Brabanders hebt.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Weer erg leuke boekingen!
Bartek, Brutus, Lookapony, The Sore Losers en Fresku wil ik wel zien!
Oh, en als er écht niets te zien is, dan ga ik even naar de getver bij André Pronk in de Loco Royale. Moet kunnen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Lookapony zegt me echt helemaal niks, ik zie wel het 1 en ander op Spotify staan, dus zal ze zo eens opzetten .
Memphis Maniacs is natuurlijk prima als je niks te doen hebt of gewoon even wat bekende deuntjes in een ander jasje wil horen, maar bijster leuk is het ook weer niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lookapony zegt me echt helemaal niks, ik zie wel het 1 en ander op Spotify staan, dus zal ze zo eens opzetten .

Rammelbandje uit Veldhoven als ik me niet vergis. Geweldige track dit!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=zl25h1iAHms[/video]
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Nou zeg, ik kom uit Veldhoven en had nog nooit van ze gehoord. Dat terwijl Veldhoven echt een heel klein dorpje is haha. Wel even het checken waard, die track klinkt in ieder geval nice!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Heb het nummer gehoord, en klinkt inderdaad wel lekker. Hou altijd wel van dit soort muziek ! Dus wellicht wel de moeite waard om mee te pakken als het schema het toe laat.

Haha Veldhoven, ooit in een ver verleden daar eens naar Within temptation wezen kijken, die speelde daar gratis op 1 of ander plein :lol:
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Laatste namen Paaspop en vrijdag het blokkenschema:

90 NOW! No Limits, Special Guest: Boys2Boys • Acousta Noir • Bas Birker & Leon van der Zanden • Bougenvilla • Brocco • Dad Horse Experience • Danny Vera • Donnerwetter • The Dutch Queen Tribute • Fleddy Melculy • Funkmaster B • HAEVN • Herman Brock Jr • Hitszone • Lisa Lois sings Adele • Mister And Mississippi • Moss • Planet Electro by The Orchestra Project • Pubquiz • Ratcom • Singlefeestje 5 jaar • Stand-Up Club met oa MC Tim Hartog • Thijs Boontjes Dans- en Showorkest

Zelf vind ik Moss nog wel een leuke toevoeging.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Moss, HAEVN en Mister & Mississippi zijn nog wel decent toevoegingen.

Heb zin in het blokkenschema. Hoop dat ik iets meer acts ga zien dan afgelopen jaar.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Ik ben naast Moss en Mister and Mississippi ook heel erg blij met Thijs Boontjes Dans- en Showorkest. Die maakt nu eens lekker NL-talige muziek! Vooral die murder-ballad met Rachel Hazes is erg fijn om te horen.
Danny Vera vorig jaar gezien; de tent puilde uit en was ook erg goed. Fleddy Melculy is ook een prima naam voor de mensen die van het wat hardere werk houden.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mister and Mississippi en Moss! Ook blij met Fleddy en Donnerwetter, over twee weekjes is het alweer zo ver!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
De enige clashes die ik heb zijn Kyle Gass/Yung Internet, Russkaja/Fleddy Melculy en UB40/VANT

Voor mij gaat Paaspop (waarschijnlijk) er zo uit zien:
Vrijdag: Stick To Your Guns - Sore Losers - Kyle Gass/Yung Internet - Call It Off - Dutch Queen Tribute - UB40/Vant - Parkway Drive - Anti-Flag
Zaterdag: Mister and Mississippi - Bazart - Donnie - Birdy Nam Nam - De Staat - Doe Maar - Dubioza Kolektiv - Russkaja/Fleddy Melculy
Zondag: Moss - Brutus - Canshaker Pi - The Charm The Fury - Watskebeurt?! - Seasick Steve - Crystal Fighters - Speedy-J

Waar doen we dit jaar de festileaks meeting?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vrijdag - Sore Losers - Yung Internet - Vant - Sluwe Vos - Anti Flag
Zaterdag - Mister & Mississippi - The Amazons - Donnie - Zwart Licht - Doe Maar - Russkaja
Zondag - Canshaker Pi - Joris Voorn - Pulled Apart By Horses - Crystal Fighters - Speedy J

Pfff die zaterdag is kut hahah.
Ik twijfel ook nog tussen The Amazons/Bazart en UB40/Vant. Dit zal 'm ongeveer gaan worden al kan het zo zijn dat ik maar 5 acts van dit rijtje ga zien :)

Wie zijn er naast mijzelf en Dennis aanwezig?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben er waarschijnlijk alleen de vrijdag bij.

Stick To Your Guns / The Sore Losers / Kyle Gass Band / Call It Off / Asking Alexandria / UB40-VANT / Parkway Drive / Anti-Flag.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik ben er sowieso het hele weekend :)
Durf nog niet helemaal te zeggen hoe het weekend eruitziet, omdat mijn schema toch iets anders is als die van mijn vriendin.
Maar zal ongeveer zoiets zijn.

Vrijdag --> The Sore Losers , Call it off/Kraantje , Asking Alexandria , UB 40 , Anouk/Anti flag
Zaterdag --> Kuenta I Timbu , Donnie , Zwart licht , de staat , Dool , Jayh , netsky , Chefs special
Zondag --> LP , Teeuwen , The charm the fury /Fresku , Watskeburt , hatebreed , crystal figthers, , Ran D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken