Overige Festivals 2016

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19

Het festival vind ook plaats in de schaduw van die huge radioschotel op de poster. En ze hebben er een heel science thema aan gegeven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Oké, dit nieuws is 20 dagen te laat, 20 jaar te laat of ik droom ? ? ? ? :-o

http://www.torontosun.com/2016/04/20/roger-daltrey-confirms-the-who-part-of-historic-mega-concert

http://www.nu.nl/festivals/4250479/the-who-bob-dylan-rolling-stones-en-paul-mccartney-nieuw-festival.html
'The Who, Bob Dylan, Rolling Stones en Paul McCartney op nieuw festival'
Neil Young, Roger Waters, Paul McCartney, The Who, The Rolling Stones en Bob Dylan zouden gaan optreden op een nieuw festival in de Verenigde Staten. De naam van het festival is nog onbekend.
Inmiddels heeft Roger Daltrey van The Who bevestigd dat hij op het festival staat wat hij omschrijft als "een van de grootste concerten in de geschiedenis", meldt The Toronto Sun.

De bedenkers van het Coachella Festival, Goldenvoice Entertainment, gaan ook dit festival organiseren. Het zal op dezelfde plek plaatsvinden als Coachella in Indio (Californië) tussen 7 en 9 oktober.

Op het driedaagse festival zullen per dag twee grote acts optreden. Op de eerste avond Bob Dylan en Paul McCartney, The Rolling Stones en Neil Young op de tweede en The Who en Roger Waters op de laatste dag. Daltrey hoopt dat veel fans kaartjes kunnen krijgen "voordat ze zijn uitverkocht".

Er gaan geruchten dat iedere act zo'n 7 miljoen dollar (ongeveer 6,1 miljoen euro) betaald krijgt voor het optreden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Pitchfork Music Festival (FR) voegt een aantal namen toe aan de line up: Todd Terje & The Olsens, Warpaint, Mount Kimbie, SUUNS, ABRA, Parquet Courts en Porches
Al eerder verkondigd waren Moderat, MIA, Chet Faker, DJ Shadow, Bat For Lashes, Daphni aka Caribou en Minor Victories.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Maar even mijn clashfinder voor Melt ingevuld. Vrijdag en zaterdag zijn één en al clash, de zondag is een zeer matige dag op de vier uur durende ontdekking van de hemel Black Madonna - MCDE na. Vooral Black Coffee - Pev & Kowton, SOPHIE - Koze - Cosmin TRG en Virginia & Steffi - Shed zijn clashes waar ik wel tegenop zie.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm toch weinig live acts, dat is toch wel zonde eigenlijk. Ik zou zeker naar SOPHIE gaan, die Koze set was fijn maar ook weer niet megabijzonder. Al zal ik waarschijnlijk techno dj sets blijven onderwaarderen, maar goed.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Weinig live acts? Uit mijn clashfinder zijn Vessels, Gold Panda, Andy Stott, Vril, Zomby, SOPHIE, Juju & Jordash, Joey Anderson, Fatima Yamaha, Virginia ft. Steffi, Stimming, Laurel Halo, Ho99o9, Kode9(weliswaar met CDJ's), Kollektiv Turmstrasse en Floating Points allemaal live-acts. En dan tel ik alle overige acts(Tame Impala, Circa Waves et al) niet eens mee. Dat is meer dan de helft van wat ik graag wil zien.

Nouja anyway, een goede dj-set kan stukken interessanter zijn dan een live-act, al is de twee vergelijken is niet eens relevant.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ahja valt wel mee, mij vielen vooral die grote groene blokken op. Niet nauwkeurig genoeg gekeken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gaat tot laat daaro,
Geen M83 of Tama Impala, vindt je dat live niet meer zo interessant? eventjes een bandje meepakken?

Wel genoeg kwaliteit op de andere stages, lijkt me echt een gaaf uniek festival, dat Melt.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Geen M83 of Tama Impala, vindt je dat live niet meer zo interessant? eventjes een bandje meepakken?

Nah als er niks tegenover had gestaan was ik naar beide waarschijnlijk wel even gaan kijken. Tame Impala heb ik echter al gezien, en M83 zie ik nog op Sziget, plus er is zoveel mooiers(Andy Stott is een van mijn absolute must-sees van het hele festival).

Haha, in principe 72u nonstop, de Sleepless Floor is 24u per dag :p. Daarom ook Makam en Juju & Jordash maar even rood gekleurd, dat ga ik waarschijnlijk niet halen...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Berlin Atonal met de tweede aankondiging. Ik ken er minder van, maar Moritz von Oswald, JK Flesh, Samuel Kerridge en Ron Morelli zijn weer prachtige namen. Wat een line-up :/. Oh en Rainer Kohlberger komt live visuals verzorgen!!!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja en die fucking samenwerking van Kerridge met Oake. Misschien moet ik het gewoon maar doen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken