Overige Festivals 2016

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.603
607
Line-up Oranjepop - 27 april - Nijmegen

Jungle by Night / St. Tropez / Sue the night / Janne Schra / zzz / De Likt / Bombay / The Brahms / The Grand East / Polynation / The Eskies / Wolves Dressed in Sheep / Disci X Lerrie / Shaemless / Julie Scott / Madagaskar / Zamora / Einfach kurt / nomadic drive / zuivere Koffie
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
<iframe title="Twitter-tweet" data-tweet-id="707295256635707393" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 399.517px; padding: 0px; border: medium none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" allowfullscreen="true" allowtransparency="true" scrolling="no" id="twitter-widget-0" frameborder="0"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Wat een line-up!
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
Nog in de UK (en een weekje na Pukkelpop): Green Man

https://twitter.com/GreenManFest/status/704607961965043713
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Voor wie graag naar festivals gaat, die je minder snel voorbij zie komen.

Exit festival in novi sad te Servië.
4 dagen festival op een schitterende lokatie, en voor elke muziek liefhebber iets.

Open' er festival in gdynia te polen.
4 daags festival met een over het algemeen mooie line up en lekker weer.
Goed te combineren met strandvakantie in sopot, dit hebben wij gedaan vorig jaar.
Line up o.a. Kodaline, Major lazer, faithles, prodigy,kasabian etc etc
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
EddieVerder wrote:
Interessant festival voor zowel Pinkpop als BKS






Gewoon nog even The Who erbij. Hebben toch mooie line-up dit jaar.
Als het een maandje later was, was ik er graag heen gegaan. The Who wil ik toch wel erg graag nog een keertje zien, en voor de rest staan er ook nog genoeg interessante namen.
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
EddieVerder wrote:
EddieVerder wrote:
Interessant festival voor zowel Pinkpop als BKS






Gewoon nog even The Who erbij. Hebben toch mooie line-up dit jaar.


Als het een maandje later was, was ik er graag heen gegaan. The Who wil ik toch wel erg graag nog een keertje zien, en voor de rest staan er ook nog genoeg interessante namen.

Het is toch te gek dat hier een drie dagen kaart 95,- kost, met deze line up.
En pinkpop vraagt zich gewoon het dubbele.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.165
1.196
Wauw, kan bij NOS Alive en Rock Werchter als top line up van 2016. Schitterende affiche zeg, voor mijn smaak de beste die ik al zag voorbij komen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wauw, kan bij NOS Alive en Rock Werchter als top line up van 2016. Schitterende affiche zeg, voor mijn smaak de beste die ik al zag voorbij komen.

Nog ben ik niet echt met je eens, zit toch iets teveel meuk tussen. En ik Prodigy als headliner op een verder mooi affiche.... meh. Maar heeft toch wel een leuk uniek tintje met Kings of Convenience, Neil Young en The Who, dat is wel weer erg cewl.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Wauw, kan bij NOS Alive en Rock Werchter als top line up van 2016. Schitterende affiche zeg, voor mijn smaak de beste die ik al zag voorbij komen.

Dat zijn nou net drie festivals die niet in aanmerking komen voor beste lineup van het jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Everyknight wrote:
Wauw, kan bij NOS Alive en Rock Werchter als top line up van 2016. Schitterende affiche zeg, voor mijn smaak de beste die ik al zag voorbij komen.


Dat zijn nou net drie festivals die niet in aanmerking komen voor beste lineup van het jaar.

Jawel man, Werchter heeft dit jaar echt weer een hoop mooie namen. En Nos Alive is ook vooral erg sterk door de prijs/kwaliteits verhouding. Wat zijn jouw nominaties dan?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar een festival dat er erg interessant uit ziet binnenkort. FAQ festival, drie dagen muziek in Den Bosch, waarbij de line-up deels gecureerd wordt door Jameszoo(die overigens ook met een plaat op Brainfeeder komt, eindelijk erkenning!). Het festival richt zich op elektro-akoestische muziek, met een nadrukkelijke aanwezigheid van jazz. Reeds aangekondigde artiesten:
-2 day acousmonium programme with compositions by
François Bayle, Pierre Henry, Iannis Xenakis and many more.
-Bibio
-Oval
-Klavikon
-Mats Gustafsson
-Greg Saunier (Deerhoof)
-Legowelt
-Awanto 3
-Andrea Taeggi
-Spatial Collective with Sugarbelly and Ben Rogue
-Gerri Jäger

En er komt nog meer bij.

Vooral Mats Gustafsson, maar ook Legowelt, Awanto 3, Bibio(van Warp) en natuurlijk jameszoo zelf zijn prachtige redenen om te gaan. Combitickets zijn bovendien maar 45 euro. Website: http://www.faqfestival.nl/
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Zie Rockenseine.fr voor het eerste deel van de line-up.
1f609.png

Ik ga heel waarschijnlijk naar dit festival (familie in Parijs) en ik was heel blij met deze namen, Massive Attack, Anderson .Paak, TLSP, Sigur Ros!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kid wrote:
Zie Rockenseine.fr voor het eerste deel van de line-up.
1f609.png



Ik ga heel waarschijnlijk naar dit festival (familie in Parijs) en ik was heel blij met deze namen, Massive Attack, Anderson .Paak, TLSP, Sigur Ros!

Ben er wel eens geweest en is zeker wel een aardig festival. :) Moeten nog wel wat goede namen bijkomen nu, hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken