Gezocht: Amenra + Doodseskader - AB - 31/05

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
382
542
Dag iedereen!

Ik ben op zoek naar één ticket voor Amenra en Doodseskader in de AB. Ze spelen daar op vrijdag 31/05. Ik heb me al een tijdje aangemeld op de Ticketswap notifications, maar hoe snel ik ook reageer (soms zelfs zodra de melding op m'n telefoon verschijnt tijdens het scrollen), ik blijf maar naast een mogelijk ticket grijpen ...
Ik heb zelf een ticket, maar een goede vriendin wil me er graag vergezellen. Vandaar. Eeuwig dank aan wie me mogelijks kan verderhelpen!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Dag iedereen!

Ik ben op zoek naar één ticket voor Amenra en Doodseskader in de AB. Ze spelen daar op vrijdag 31/05. Ik heb me al een tijdje aangemeld op de Ticketswap notifications, maar hoe snel ik ook reageer (soms zelfs zodra de melding op m'n telefoon verschijnt tijdens het scrollen), ik blijf maar naast een mogelijk ticket grijpen ...
Ik heb zelf een ticket, maar een goede vriendin wil me er graag vergezellen. Vandaar. Eeuwig dank aan wie me mogelijks kan verderhelpen!

Wat nog wel eens wil helpen, is blijven refreshen nadat iemand het kaartje in optie heeft. Volgens mij is er idd wel altijd iemand die hem eerder "aanklikt", maar soms komt die wel terug en daar volgt dan geen melding van.
 
  • Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken