Overige Festivals 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ik doe mee: op een festival als Pinkpop is Rammstein relevanter dan Justin Bieber.
Nou dit is toch zeker iets waar ik zeker van zal schrikken idd, Bieber op een festival.... De haren op mijn rug springen gewoon rechtop van schrik!!
Het affiche is wel een redelijke weerspiegeling van de Britse hitlijst, misschien is dat dan wel goed gedaan van V Festivals.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
mattman wrote:
Black Lies wrote:
Haha, deze lineup is bijna net zo kut als die van Pinkpop


Pinkpop heeft natuurlijk mooiere headliners. Maar voor de rest geef ik je wel gelijk.


Deze headliners zijn tenminste relevant en niet van 20+ jaar geleden.


Aaaah, dat woordje relevant weer. Mooi. Toch weer zo’n woord die naar muziek toe te veel wordt gebruikt.

Ik doe mee: op een festival als Pinkpop is Rammstein relevanter dan Justin Bieber.
Je begrijpt dat ik niet serieus was?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Toch is Justin Bieber voor muziekvolgers relevanter dan Rammstein op dit moment. Dus voor Pinkpopbezoekers is Rammstein inderdaad relevanter.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
mattman wrote:
Ik doe mee: op een festival als Pinkpop is Rammstein relevanter dan Justin Bieber.


Nou dit is toch zeker iets waar ik zeker van zal schrikken idd, Bieber op een festival…. De haren op mijn rug springen gewoon rechtop van schrik!!
Het affiche is wel een redelijke weerspiegeling van de Britse hitlijst, misschien is dat dan wel goed gedaan van V Festivals.

Even een vraag: als Pinkpop volgend jaar Justin Bieber als headliner neerzet, ga je dan nog steeds naar Pinkpop?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Toch is Justin Bieber voor muziekvolgers relevanter dan Rammstein op dit moment. Dus voor Pinkpopbezoekers is Rammstein inderdaad relevanter.

Muziekvolgers, haha. Het is niet omdat hij nu een half beluisterbaar nummer heeft gemaakt dat hij fantastische muziek heeft. Ik heb dat laatste album serieus een kans gegeven maar het is heel erg brave, saaie en binnen de lijntjes kleurende pop, gaande over thema's waar je als 'muziekliefhebber' minstens een jaar of 5-10 te oud voor bent.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Black Lies wrote:
Toch is Justin Bieber voor muziekvolgers relevanter dan Rammstein op dit moment. Dus voor Pinkpopbezoekers is Rammstein inderdaad relevanter.


Muziekvolgers, haha. Het is niet omdat hij nu een half beluisterbaar nummer heeft gemaakt dat hij fantastische muziek heeft. Ik heb dat laatste album serieus een kans gegeven maar het is heel erg brave, saaie en binnen de lijntjes kleurende pop, gaande over thema’s waar je als ‘muziekliefhebber’ minstens een jaar of 5-10 te oud voor bent.
Want Rammstein treedt buiten de lijntjes.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
mattman wrote:
Black Lies wrote:
Toch is Justin Bieber voor muziekvolgers relevanter dan Rammstein op dit moment. Dus voor Pinkpopbezoekers is Rammstein inderdaad relevanter.


Muziekvolgers, haha. Het is niet omdat hij nu een half beluisterbaar nummer heeft gemaakt dat hij fantastische muziek heeft. Ik heb dat laatste album serieus een kans gegeven maar het is heel erg brave, saaie en binnen de lijntjes kleurende pop, gaande over thema’s waar je als ‘muziekliefhebber’ minstens een jaar of 5-10 te oud voor bent.


Want Rammstein treedt buiten de lijntjes.

Ik maak een punt over Bieber hé, niet Rammstein. Rammstein is ook niet echt mijn ding. Kutmuziek vind ik. Maar daar had ik het niet over.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
mattman wrote:
Black Lies wrote:
Toch is Justin Bieber voor muziekvolgers relevanter dan Rammstein op dit moment. Dus voor Pinkpopbezoekers is Rammstein inderdaad relevanter.


Muziekvolgers, haha. Het is niet omdat hij nu een half beluisterbaar nummer heeft gemaakt dat hij fantastische muziek heeft. Ik heb dat laatste album serieus een kans gegeven maar het is heel erg brave, saaie en binnen de lijntjes kleurende pop, gaande over thema’s waar je als ‘muziekliefhebber’ minstens een jaar of 5-10 te oud voor bent.


Want Rammstein treedt buiten de lijntjes.


Ik maak een punt over Bieber hé, niet Rammstein. Rammstein is ook niet echt mijn ding. Kutmuziek vind ik. Maar daar had ik het niet over.
In dat geval volstaat Bieber evenveel op pinkpop als Rammstein?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
In dat geval volstaat Bieber evenveel op pinkpop als Rammstein?

In beide gevallen zijn het gewoon artiesten die eigenlijk veel te duur zijn voor wat je ervoor krijgt. Niemand zal naderhand zeggen dat ze een verheffend optreden hebben gezien. Mogelijk hebben ze lekker meegezongen of in de pit gesprongen; gewoon erg dure feestacts. :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jammer dat we The Arcs tot zover nergens terugzien op de festivals. Toch wel een onderschatte band als je het mij vraagt.
Verder weer veel ophoog gevallen meuk op die Amerikaanse festivals.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


Haha, ik kwam dit festival random tegen op Facebook. Alleen de Kaiser Chiefs en Bloc Party ontbreken, verder heb je zo ongeveer alle acts die op hun retour zijn op één affiche. Lekker stijltje programmeren.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
http://www.zurichopenair.ch/lineup

Die hebben zojuist ook een deel van hun line up aangekondigd, met best wat lekkere namen. Onder andere Chembros, Massive Attack, Sigur Ros, Foals, Jake Bugg & Digitalism.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
http://www.theverge.com/2016/3/1/11133828/panorama-festival-lineup-kendrick-lamar-lcd-soundsystem-arcade-fire
Panorama announces inaugural NYC lineup featuring Kendrick Lamar, LCD Soundsystem, and more
The music, art, and technology festival kicks off its first year in New York City this July
Panorama, a one-of-a-kind celebration of music, art, and technology, is coming to New York City this summer, and The Verge is the official media partner of its inaugural year. Presented by the people behind Coachella and the New Orleans Jazz Fest, Panorama will feature headlining artists Arcade Fire, Kendrick Lamar, and LCD Soundsystem, and it'll also include sets from Alabama Shakes, Sia and Run the Jewels. The festival will be held July 22-24 in Randall's Island Park, NYC; feast your eyes on the lineup below.
The diverse lineup represents a cross-section of artists pushing musical boundaries. Grammy winners Alabama Shakes will bring their futuristic soul to Friday night's lineup, joining avant-garde R&B artist FKA twigs and hitmaker/inspirational phenomenon DJ Khaled. On Saturday, critically lauded producer Blood Orange (aka Dev Hynes) and singer-songwriter Sufjan Stevens will lead in for rap MVP Kendrick Lamar, and pop innovator Sia, A$AP Rocky, and Run the Jewels are helping James Murphy's recently reunited LCD Soundsystem close out the festival on Sunday, July 24th. Plus, Murphy and 2ManyDJs' insane Despacio DJ rig will be going all weekend long.

In addition to the nonstop music, The Verge is partnering with Panorama to create Future Lab, an interactive, experiential installation that explores the possibilities of music and technology. Designed by renowned artists in collaboration with The Verge’s editors, Future Lab will showcase new technology in unconventional ways.

Passes go on sale this Friday, March 4th at 12:00PM EST on Panorama's website. General admission for all three days starts at $369, and VIP weekend packages are available in addition to transportation and layaway options. To read more about Panorama and The Verge's involvement, check out this letter from Editor in Chief Nilay Patel and Entertainment Editor Emily Yoshida. See you at the festival!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken