Hardrock & Metal Chat

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Dit festival wil ik eigenlijk ook nog wel naar toe ja, staan op beide dagen slechts 1 band die ik NIET wil zien tot nu toe. zal me wel vermaken dus
hoe doen jullie dat met overnachten? vind de accomodatie opties echt belachelijk duur. hutje voor 2 personen is even duur als een 8 persoons huisje voor 7 nachten bij Graspop bijvoorbeeld. hotelletje in de stad zal wellicht een betere optie zijn?
Wij hebben een hotelletje in het centrum inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.414
6.722
Nou. Om bij deze de eer te pakken van de eerste post in dit topic. Op de weg terug van Dark Fortress in Baroeg. Ik verklaar het bij deze een misdaad tegen de menselijkheid dat deze band na deze tour stopt. Wat een ongelofelijk strak en intens optreden. Van rustig tot extreem en tempowisselingen om elke minuut. Deze show is een serieuze uitdager voor de top 3 black metal shows na Emporer en Dimmu Borgir/1914. Wat. Een. Show.
Damn, Jos. Ik zat nog zo te twijfelen gisteren om last minute nog naar de Baroeg te gaan, nadat je me een paar weken terug al tipte. Had ik het maar gedaan, haha. Fijn dat het zo goed was!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.549
Tweede single van het nieuwe Feuerschwanz album. Weer een goed feest. Moet nog em nog wel een paar keer luisteren, voordat ie gelijk staat met de eerste single Bastard von Asgard.

 
  • On fire
Waarderingen: Ghostattack

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Tweede single van het nieuwe Feuerschwanz album. Weer een goed feest. Moet nog em nog wel een paar keer luisteren, voordat ie gelijk staat met de eerste single Bastard von Asgard.

Dit is echt mijn soort content, ik ga hier heel goed op
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.549
Dit is echt mijn soort content, ik ga hier heel goed op

Hun covers van onder andere The Weeknd, Abba en Europe zijn ook echt geweldig!
Daarnaast kan je misschien dArtagnan dan ook wel waarderen, is meer gewoon rock, maar wel met dezelfde zanger :)
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Ik heb 1 nummer van dArtagnan in mijn playlist geloof ik! Hoop heel hard dat Feuerschwanz volgend jaar op Graspop staat.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.549
Ik heb 1 nummer van dArtagnan in mijn playlist geloof ik! Hoop heel hard dat Feuerschwanz volgend jaar op Graspop staat.

Ja, hoop ik ook! Maar woon inmiddels dichtbij de Duitse grens, dus anders rijd ik wel naar Oberhausen of iets dergelijks voor een los concert!
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Ik woon ook niet onwijs ver van de Duitse grens, dus dat overweeg ik soms ook.. Maar ben altijd alleen en dan is dat toch net een te hoge drempel ofzo haha.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.576
Ik heb 1 nummer van dArtagnan in mijn playlist geloof ik! Hoop heel hard dat Feuerschwanz volgend jaar op Graspop staat.
Dit jaar opvallend veel folk metal dus wie weet. Dan moeten ze wel de I see Fire cover van edje spelen. Enige nummer dat ik van ze ken en vind ik echt sterk. Staat hier nog weleens op
 
  • Leuk
Waarderingen: Ghostattack

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
210
457
Zaterdag ga ik naar Death by April en Self Deception in Doornroosje, iemand met die bands bekend? Ik ga met een vriend mee, heb t een beetje geluisterd en tot dusver pakt Self Deception (het voorprogramma) me iets meer, maar ben nog niet echt verkocht van beide bands.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.549
Je moet even hun cover van Dragostea din tei opzoeken, echt hilarisch!

En misschien vind je dan Blinding Lights cover van the Weeknd ook wel vet, @Joslittel

Afhankelijk van hoe goed je Duits kan verstaan, zitten er ook hele mooie teksten bij. Voornamelijk bij dArtagnan dan. In Jener Nacht is prachtig poëtisch.

In het algemeen aanraders van Feuerschwanz: Malleus Maleficarum, Kampfzwerg, Ultima Nocte, Die Hörner Hoch en Untot Im Drachenboot

Edit: en natuurlijk de nieuwe Bastard von Asgard
 
  • Leuk
Waarderingen: Ghostattack

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
1683709495055.png

Voor de liefhebbers! Het is geen supergrote zaal! Tickets gaan in verkoop 12/5 om 11u. Zou wel eens kunnen dat dit heel snel uitverkoopt!
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken