Hardrock & Metal Chat

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.581
Waren er hier nou nog meer mensen die 20 mei naar Ne Obliviscaris gaan in Leiden?
Jaaaa!!! Echt heel heel veel zin in. Neem mijn spaarvarken mee om een shirt aan te schaffen en vooral met goede bieren in de hand intens te gaan genieten. Voorprogramma Persefone is trouwens ook echt goed, laatste tijd ook wat plaatjes van opgezet. Wordt een avondje dit hoor.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Super nice!

Ik sleep mijn moeder wel vaker mee naar concerten, vooral bands als Dream Theater en Devin. Dankzij haar ben ik opgegroeid met metal haha en dankzij mij kent zij weer nieuwe bands. Ze is groot Iron Maiden fan. Helaas is ze heel zwaar hartpatient dus concerten zijn wel heftig voor haar.

Voor haar verjaardag had ik tickets gegeven voor An Evening with Bruce Dickinson in de 013 afgelopen januari. Dat was ook echt super vet!

Met mn pa ga ik dan weer naar Rammstein en Sabaton en hij is in 2019 mee geweest naar Graspop. Dat laatste kan ie niet meer met zn heupen helaas haha
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.416
2.960
Het is bij ons nog andersom. Ik neem mijn zoon nog mee. Over een jaar of 10 zal het wel andersom zijn😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
850
2.493
Rock Circus twijfel ik nog over! Is wel echt lekker dichtbij voor mij dus kan gewoon op en af rijden.. Prijs staat me ook zeker niet tegen met 99 euro voor combi. Ben alleen nog niet 100% overtuigd.. wie helpt me 😂
Gewoon gaan. Super leuke lineup. En dan heb je vast iets om naar uit te kijken voor later dit jaar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.416
2.960
Over jou gesproken @Koekdoos. Toevallig vanmiddag even discussie met zoonlief. Die zit tussen twee baantjes in en ligt nogal veel op bed. Ik moest direct aan D.A.D. denken.
Uit de oude doos. Ook wat voor jou?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en RubenJS

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.739
7.559
Over jou gesproken @Koekdoos. Toevallig vanmiddag even discussie met zoonlief. Die zit tussen twee baantjes in en ligt nogal veel op bed. Ik moest direct aan D.A.D. denken.
Uit de oude doos. Ook wat voor jou?

Zou ik weer moeten inluisteren, volgens mij ooit al geprobeerd maar het sloeg niet echt aan destijds
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.581
Over jou gesproken @Koekdoos. Toevallig vanmiddag even discussie met zoonlief. Die zit tussen twee baantjes in en ligt nogal veel op bed. Ik moest direct aan D.A.D. denken.
Uit de oude doos. Ook wat voor jou?
Ah goede koekdoos tip ja! Vorig jaar op Sweden Rock gezien en de muziek daarvoor best veel geluisterd. Beviel me meer dan goed. Optreden was ook leuk om te zien. Vind ik echt een band die een Alcatraz nog eens zou boeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Avenged Sevenfold heeft ook weer een nieuwe single gedropt.
Ik ben jaren grote fan geweest maar sinds 'The stage' ben ik wat afgehaakt. Dit nummer heeft ook weer ergens een leuk minuutje of 2 maar het voelt allemaal zo high in the sky aan. Als dit effectief de nieuwe stijl blijft ga ik toch jammerlijk moeten afhaken, het raakt me echt totaal niet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.385
5.998
Avenged Sevenfold heeft ook weer een nieuwe single gedropt.
Ik ben jaren grote fan geweest maar sinds 'The stage' ben ik wat afgehaakt. Dit nummer heeft ook weer ergens een leuk minuutje of 2 maar het voelt allemaal zo high in the sky aan. Als dit effectief de nieuwe stijl blijft ga ik toch jammerlijk moeten afhaken, het raakt me echt totaal niet.
Volgens mij heb ik ze op Graspop gezien toen ze met Hail tot the King tourden. Toen waren ze echt op hun top voor mijn gevoel. Nu echt weer op de weg terug inderdaad, helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Volgens mij heb ik ze op Graspop gezien toen ze met Hail tot the King tourden. Toen waren ze echt op hun top voor mijn gevoel. Nu echt weer op de weg terug inderdaad, helaas.
Klopt voor mij ook. Nightmare is mijn ontdekking van ze geweest en ben echt grote fan van Waking the fallen.
Hail to the king was iets veiliger qua sound, maar het gaf meer toegang voor mainstream mensen naar de band toe en het klonk echt nog goed toen.
Maar daarna is het echt downhill voor mij.
Ik hoop dat het ooit nog terug naar de oude sound gaat, maar ik vrees er toch voor
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Screenshot_20230512_102507_Facebook.jpg
Loud Noise/Dynamo heeft een toffe vacature openstaan! Punt 3 is wel een mooie vereiste 😎

Edit: Gaat blijkbaar om stages, maar alsnog nice haha
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken