Graspop Metal Meeting 2024

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Season 3 Nbc GIF by Manifest
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.521
3.020
Jij ging toch al van medio mei uit?
Jep, die kans groeit. Al is 3 mei ook nog een goede optie nu. Iets in mij zegt dat het sowieso een vrijdag wordt. Laat het dan maar 10 mei zijn, de dag na Hemelvaartsdag. Dan heb ik twee keer feest met ook nog m’n verjaardag.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.396
2.921
De dag dat de timetable komt is sowieso een feestje. En dan kan het clashes tellen beginnen🤣
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.459

Om toch alvast een beetje in de stemming te komen. De nieuwste van Leo aka Frogleap🥳

Zit nu de show van Summer Breeze van 2023 te kijken, maar wat is er nou zou speciaal hieraan? Gewoon wat covers in een metaljasje, waarvan het origineel beter is? 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Elisa Day

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Hahahahah, zijn ze u vergeten te informeren dat het vandaag een feestdag is? Dat is wel naar.
Jamel. Het spijt mij echt. Maar ik snap de mop niet.

Vandaag is gewoon werkdag in België. Ik heb de nachtshift vandaag
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.459
Jamel. Het spijt mij echt. Maar ik snap de mop niet.

Vandaag is gewoon werkdag in België. Ik heb de nachtshift vandaag

Ik weet niet of er echt een mop was. Ik dacht dat er men beweerde dat vandaag geen tijdschema kon komen, omdat het een feestdag in België zou zijn. Maar waarschijnlijk ging dat om komende woensdag.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.396
2.921
Jamel. Het spijt mij echt. Maar ik snap de mop niet.

Vandaag is gewoon werkdag in België. Ik heb de nachtshift vandaag
Er was geen mop. Als er vandaag geen schema zou komen hoopte men op volgende week woensdag. Dan is het bij jullie een feestdag. Jamel maakte een grap over het feit dat het vandaag misschien een feestdag in België zou zijn.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Ik weet niet of er echt een mop was. Ik dacht dat er men beweerde dat vandaag geen tijdschema kon komen, omdat het een feestdag in België zou zijn. Maar waarschijnlijk ging dat om komende woensdag.
Komende woensdag is inderdaad een feestdag ja. Zoals ik dus reeds zei. 1 mei is in België de dag van de arbeid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken