Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
NILE kon ik tot een paar maanden geleden niet. Maar wat een geluid leveren die af. Als je vroeger metalocalypse keek en DETHKLOK goed vond klinken check dan zeker even NILE.
Persoonlijk vind ik Dethklok wel iets anders als Nile. Maar dat is dan ook persoonlijk hoor. Heb niet zoveel met Nile.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
76
143
Tja, je hebt er natuurlijk altijd een paar..
Mensen die om de haverklap verkeersboetes krijgen, mensen die regelmatig drijfnat thuiskomen omdat ze op het verkeerde moment zonder paraplu de deur uitgaan, mensen die iedere keer wat breken op wintersport, mensen die je uit bed bellen of je ze even kunt halen op het station omdat ze de laatste bus hebben gemist, de zogenaamde 'pechvogels' die telkens als je ze tegenkomt wel weer een nieuw pechverhaal hebben.
Dat een groot deel van die 'pech' veroorzaakt wordt door hun eigen onvoorzienigheid, klunzigheid, ondoordachtheid en het niet nauw naleven van regels hoor je ze uiteraard zelden over.

Gelukkig hoeven we ons als mensheid niet volledig aan deze mensen aan te passen, anders zouden we nooit ook maar enige vooruitgang in onze samenleving bereiken.
ik ben eens meegelopen naar de lost & found met een campingmaatje die z'n telefoon was verloren. Dit was op de maandagochtend. Ze hadden 3 emmers vol met verloren telefoons, maar helaas ook enorm veel lege telefoonhoesjes (wat een indicatie is van diefstal). Ik vond dat nog best veel!
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
95
84
Leeftijd is een bitch🤣. Weet er alles van. Verstand op nul en door proberen te gaan. En lekker bedje op Inferno helpt ook zeker mee.
Precies de reden dat wij ook gewoon de bungalow hebben dit jaar, en vorige keer het hotel.. helpt een hoop!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Nieuwe week nieuwe kansen. Zou wel fijn zijn om tussen alle hoempapa van het Songfestival door de timetable te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
547
737
ik ben eens meegelopen naar de lost & found met een campingmaatje die z'n telefoon was verloren. Dit was op de maandagochtend. Ze hadden 3 emmers vol met verloren telefoons, maar helaas ook enorm veel lege telefoonhoesjes (wat een indicatie is van diefstal). Ik vond dat nog best veel!

Twee jaar geleden naar politie gestapt om aangifte te doen (duidelijk bestolen geweest), waren die avond diefstal 83. Uiteindelijk portefeuille minus het geld en de drankbonnen + gsm kunnen recuperen bij verloren voorwerpen. Toch een goeie 200 euro kwijt.

Volgens politie een bende: ene leidt af, andere steelt en één of twee verzamelaars. Ze hadden voor onze melding iemand gestopt met een rugzak vol gsm's e.d.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Twee jaar geleden naar politie gestapt om aangifte te doen (duidelijk bestolen geweest), waren die avond diefstal 83. Uiteindelijk portefeuille minus het geld en de drankbonnen + gsm kunnen recuperen bij verloren voorwerpen. Toch een goeie 200 euro kwijt.

Volgens politie een bende: ene leidt af, andere steelt en één of twee verzamelaars. Ze hadden voor onze melding iemand gestopt met een rugzak vol gsm's e.d.
Ja dat jaar waren inderdaad groepen mensen meerdere Belgische festivals afgegaan om zakken te rollen. Was volgens mij een groep Oost-Europese mensen. Waren er 4 opgepakt buiten het terrein met +- 20 telefoons op zak. Je hebt het altijd wel, maar 2022 was echt flink.

Gelukkig is het mij enkel gebeurd op Metaldays 2 jaar achter elkaar dat ze specifiek op cash geld uit waren, waar ik nooit echt veel van op zak heb. Zijn toen snachts tenten in gegaan om portemonnees leeg te halen. 2e jaar heb ik ze betrapt omdat mijn tent openstond toen ik bij mijn groep aankwam. Zat er eentje in de tent van een vriendin van me, rende weg voor ik iets kon doen. Politie kon helaas niets doen omdat hij al weg was.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
zou hammerfall geen optie kunnen zijn als vervanger voor eisbrecher?
Is een mogelijkheid. Staan op de donderdag op Copenhell, rest van het weekend zijn ze vrij. Qua formaat schat ik ze zelf wel ongeveer even groot in
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.184
zou hammerfall geen optie kunnen zijn als vervanger voor eisbrecher?
Is een mogelijkheid. Staan op de donderdag op Copenhell, rest van het weekend zijn ze vrij. Qua formaat schat ik ze zelf wel ongeveer even groot in
Kan, maar dat geldt ook voor zo'n 300 andere bands.
Op dit moment is daar weinig over te zeggen, kan vanalles zijn.

Ik geloof niet dat ze specifiek een vervanger zoeken uit hetzelfde genre of met dezelfde taal (zoals sommigen suggereerden).
Ook ga ik er niet automatisch vanuit dat ze een vervanger van vergelijkbare grootte neerzetten.
In dat soort gevallen wordt ook vaak een relatief kleine band toegevoegd, en de rest doorgeschoven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.635
Uiteindelijk maakt het me niet zo veel uit wie de vervanger van Eisbrecher wordt, ik heb genoeg andere must sees staan.
Natuurlijk zou het lekker zijn als ze vervangen voor iets als HammerFall, maarja, als het iets is dat ik echt niet kan aanhoren, ook prima.
Eisbrecher was verder niet doorslaggevend in het kopen van het ticket.

Misschien vanmiddag al nieuws? Geen idee hoe ze bij Graspop om zullen gaan met de vrijdag na Hemelvaartsdag?
 

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
25
58
Tijdens het teruglezen zie ik best vaak "herkansing voor Machine Head", wil iemand uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? Zelf was ik vorig jaar helemaal geen fan en heb ik hun show dus maar half meegemaakt, maar het optreden was toch prima?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken