UK Glastonbury 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
10464053_10152082065690964_8789468478376604184_n1.jpg

Glastonbury 2024​

Datum: 26-30 juni 2024
Venue: Worthy Farm
Plaats: Pilton
Land: Verenigd Koninkrijk
Organisator: Glastonbury Festivals Ltd
Directeur: Emily Eavis
Capaciteit: 210000
Eerste editie: 1970

Alle info:
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Denk persoonlijk niet dat ze Spice Girls als headliner zouden boeken. Kan wel als Legends slot.
Dua Lipa kan inderdaad niet missen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Dua Lipa, Taylor Swift en Spice Girls dan op legends slot?

Rihanna derde headliner voor all female?
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
Ik dacht altijd dat het onmogelijk was kaarten voor dit festival te krijgen… Maar nadat ik gister de beelden van Elthon heb gezien en zag dat mensen van dit forum erbij waren, wil ik het volgend jaar ook heel graag een kans geven om een kaartje proberen te halen! Maar ik vraag me af hoe je kaartjes kan kopen… moet je op een britse ticketmaster een account hebben en heel veel geluk hebben?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Ik dacht altijd dat het onmogelijk was kaarten voor dit festival te krijgen… Maar nadat ik gister de beelden van Elthon heb gezien en zag dat mensen van dit forum erbij waren, wil ik het volgend jaar ook heel graag een kans geven om een kaartje proberen te halen! Maar ik vraag me af hoe je kaartjes kan kopen… moet je op een britse ticketmaster een account hebben en heel veel geluk hebben?
Je moet, zodra mogelijk, je op de site van Glasto registreren. Alleen geregistreerd mag je meedoen aan de kaartverkoop in okt of nov. Kaartverkoop gaat via seetickets.

Alle info (is nog van dit jaar) staat hier: https://www.glastonburyfestivals.co.uk/information/tickets/
 
  • Geweldig
Waarderingen: emilejol

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.610
Denk persoonlijk niet dat ze Spice Girls als headliner zouden boeken. Kan wel als Legends slot.
Dua Lipa kan inderdaad niet missen.
Spice Girls op zo'n secret set slot ala de Foo Fighters lijkt me ook wel geschikt.

Als headliner wel een beetje raar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Spice Girls op zo'n secret set slot ala de Foo Fighters lijkt me ook wel geschikt.

Als headliner wel een beetje raar.
Ik zou het wel tof vinden maar kleine kans dst dat gaat gebeuren idd. Zou wel legend slot worden.

Rihanna en Dua Lipa dan wellicht. Swift zie ik niet snel gebeuren gezien de tour dates.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Ik dacht altijd dat het onmogelijk was kaarten voor dit festival te krijgen… Maar nadat ik gister de beelden van Elthon heb gezien en zag dat mensen van dit forum erbij waren, wil ik het volgend jaar ook heel graag een kans geven om een kaartje proberen te halen! Maar ik vraag me af hoe je kaartjes kan kopen… moet je op een britse ticketmaster een account hebben en heel veel geluk hebben?
Alles is onmogelijk als je het niet probeert;)
Dit jaar ook vrij last minute beslist om toch een poging te wagen en gelukt, mede dankzij enkele forumleden hier!
Registreren op seetickets en alvast je F5 toets beginnen opwarmen.
 
  • Winning
  • Geweldig
Waarderingen: emilejol en Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.300
6.500
Misschien volgend jaar eens proberen. Beetje laatste kans misschien wel qua werk/studie situatie (tot mijn pensioen)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Van waar komt Madonna plots? Ik voel de match eigenlijk niet echt.
En ik zou een opmerking kunnen maken over haar slechte live reputatie, maar ja GnR stond er dit jaar ook...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Misschien iets realistischer. The 1975 in combo met Dua Lipa en Madonna is misschien iets te veel pop. Tegelijkertijd Depeche Mode en Madonna zijn weer twee "oude" classic acts.
The 1975 is toch een rockband?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.610
Misschien iets realistischer. The 1975 in combo met Dua Lipa en Madonna is misschien iets te veel pop. Tegelijkertijd Depeche Mode en Madonna zijn weer twee "oude" classic acts.
Ja, Depeche Mode is een van de weinige Britse legendes die nog nooit een headlinerslot heeft gekregen op Glasto. Dus heb een gevoel dat volgend jaar eindelijk eens die kans gepakt wordt. Een beetje zoals The Cure in 2019. Zal wel goed werken daar.

Tja Madonna. Ik echo vooral wat ze zeggen op Efestivals eigenlijk. Ze treedt weer op en het past wel in het "2 vrouwen" verhaal, waarbij ik me niet kan voorstellen dat ze 2 hedendaagse popvrouwen gaan neerzetten.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Foo Fighters zie ik zomaar gebeuren met die UK tour dates, maar dat zou wel erg zonde zijn van de headlinespot met dat Dave daar precies elk jaar wel op het podium staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken