Down The Rabbit Hole 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Eindelijk wat fatsoenlijke DJ's in de Teddy in de nacht. Edit: Daarmee wel direct een stap richting Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Op het eerste gezicht een mooi schema met weinig echte clashes. Kan vrijwel alles zien wat ik wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pinkeltje

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Opzich weinig clashes, maar PPC en Ty Segall vlak voor LCD Soundsystem en The National is erg vervelend qua een goeie plek scoren bij de headliner en ff biertje tussendoor halen.

Nu nog een kaartje fixen haha

Eindelijk wat fatsoenlijke DJ's in de Teddy in de nacht. Edit: Daarmee wel direct een stap richting Lowlands.

Tsja dit kon eigenlijk niet uitblijven. Toen ik erg vorig jaar was, was de Teddy Widder vaak beetje halfvol s'nachts terwijl de Fuzzy Lop mega druk was. Toch een beetje kwestie van vraag en aanbod dan
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
Het had veel erger kunnen zijn, maar we ontkomen met deze line up niet aan pijnlijke overlap.

Vrijdag: PPC/LCD/TLM komt awkward uit.

Zaterdag: Bolis Pupul/deus. En de pijnlijkste van t weekend is misschien wel Kiwanuka en Deadletter.

Zondag: Olivia Dean/Ty Segall
 
  • Verdrietig
Waarderingen: alle namen zijn bezet

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.776
2.373
Een stuk minder moment dat ik iets wil zien dan op BKS, maar met LCD wel mijn grootste must-see van de festivalzomer. Op DTRH vermaak ik me sowieso altijd dus dat komt wel goed. Enige clash waar ik echt van baal is LCD versus Noname.
 

will

Campingartiest
1 okt 2019
57
16
Gezien de grote hoeveelheid aan kwalitatief goeie namen, verbaast het me hoe weinig er eigenlijk clasht. Misschien hier en daar ook nog een beetje snelwandelen tussen de podia, maar ach. In 't algemeen maakt deze programmering de (voor)pret alleen nog maar groter; petje af!

Dat gezegd hebbende, misschien dat die latere toevoegingen in het blokkenschema nog wat gaan clashen, maar dat zien we dan wel weer.
 
Laatst bewerkt:

will

Campingartiest
1 okt 2019
57
16
Kijk ik er over heen of heeft JPEGMafia geannuleerd? Kan m nergens meer vinden in de app of schema
Op Instagram laat DTRH wel in het bericht over het blokkenschema dat "de komende tijd wordt het blokkenschema verder aangevuld". Misschien een kansje dat ie er dus later nog op komt te staan?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Voor mij jammer dat Nia Archives en Blondshell tegelijkertijd geprogrammeerd staan. En Action Bronson vlak voor LCD Soundsystem. Ook opvallend dat op zondag Rabbit Radio wel in de Teddy is.

En welk optreden van drie kwartier krijgen we zondag tijdens The National?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mgbss

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Op Instagram laat DTRH wel in het bericht over het blokkenschema dat "de komende tijd wordt het blokkenschema verder aangevuld". Misschien een kansje dat ie er dus later nog op komt te staan?
Op Instagram heeft DTRH ook laten weten dat JPGMaffia 'vanwege onverwachte omstandigheden hebben ze helaas moeten afzeggen'
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken