Countdown to Rock Werchter 2017

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Misschien ga ik Seasick ook wel een kansje geven. Nog nooit gezien.
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Ik ga zeker naar Nothing But Thieves, Rag'N'Bone man, Warpaint, The Kills en Foo Fighters!

Wat mij betreft is dit de minst diverse dag... Ik heb het niet zo voor rap en vindt het jammer dat deze als 'popacts' geboekt zijn... Vorig jaar heb ik op zondag enkele fantastische optredens gezien (Aurora, Lianne La Havas, ...)


Ik vind Tourist LeMC een zeer zwakke boeking en echt een slecht alternatief voor FF... Er zijn altijd mensen die niet naar de headliners gaan kijken ook al zijn het de FF... Sean Paul, Moderat, ... zouden beter geweest zijn, maar ik denk dat de headliners enorm duur waren en dat er heel wat artiesten moesten cancellen...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Misschien ga ik Seasick ook wel een kansje geven. Nog nooit gezien.

Steve is gewoon een hele fijne mens.
Zulde ook de hele dag op het scherm zien bij andere optredens die hij zelf gaat bekijken.

Ik raad aan gewoon een beetje achter op het gras te gaan zitten/liggen ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.511
Even terug naar de vrijdag. Ik heb afgelopen weekend the pretenders gezien en die vormen een goed alternatief voor james Blake. De eerste helft rocken ze je omver, de 2de helft overspoelen ze je met hits.

Ik hoop dat radiohead ook i promise speelt. Mooi nummer!
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Donderdag - Whitney - Agnes Obel - Arcade Fire - Mura Masa
Vrijdag - White Lies - Royal Blood - Radiohead
Zaterdag - Tash Sultana (indien geen coma) - Glass Animals - SOHN - Jimmy Eat World - Blink - SoaD - Linkin Park
Zondag - Nothing but Thieves - Dropkick Murphy's - Benjamin Clementine - Warpaint - Alt-J - Foo Fighters

SoaD op Pinkpop gezien, dat was me toch dikke prima! Hilarisch begin met Soldier Side (rustig nummer) wat volledig omsloeg naar herrie :D Het ging helemaal los daar. Eerste 25 min vooral volluit raggen, daarna kwamen de wat bekendere nummers er doorheen. Prima afwisseling. Zangkwaliteiten van Daron Malakian matig, maar dat nam ik voor lief.

Foo Fighters en Radiohead natuurlijk de absolute blikvangers! Zaterdag en Zondag de beste dagen wat mij betreft.

 

Jacco

Playlistbediener
14 jun 2017
6
0
Net als vorige jaren heb ik nu ook weer een printbare versie van de Rock Werchter timetable gemaakt. Misschien ook handig voor jullie? Beter leesbaar in de zon en nooit last van een lege batterij! check 'm op http://betterschedule.net.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Worden die timo tables niet gewoon uitgedeeld dan??

Ja. Hopelijk weer eens door Humo, die hun boekjes waren altijd hilarisch om te lezen tussenin. Vorig jaar deelde De Morgen boekjes uit, maar die waren veel 'saaier'.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.182
4.326
Wat Mattman zegt. Maar die boekjes zijn ook wel eens op, dus ik neem altijd wel een uitgeprint blokkenschema mee. Vorig jaar vertrouwd op de app, maar die werkte offline waardeloos. Al zal dit jaar schelen dat ik mijn internetbundel ook in België kan gebruiken.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
852
788
wat ik doe is dat ik de clahfinder site per dag oproep en dan "print" naar mijn google drive
 

Jacco

Playlistbediener
14 jun 2017
6
0
Ik kende clashfinder nog niet, handig! Het betterschedule schema lijkt er eigenlijk erg op, maar heeft een wat lekkerder sausje. Met een klein beetje knip en plakwerk heb je een prima backup voor de verschillende mobiele opties! Ziet er touwens zo uit:

.

Enjoy!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Let wel op met sommige clashfinders of met dit recente betterschedule. Bij het betterschedule bijvoorbeeld foutjes in de tijden bij Cage the Elephant (toch een verschil van 20 minuten), en Jimmy eat World, Bovendien kan het perfect dat er deze week of volgende week nog lichte verschuivingen vanuit Rock Werchter zelf plaatsvinden. Meermaals voorgevallen de voorbije jaren. Ik zou nog even wachten met printen.

 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Ik dubbelcheck gewoon de dag voor het festival de tijden op mijn Clashfinder nog eens, en dan print ik dat schema af, daar staan de artiesten waar ik heen wil al mooi op ingekleurd en dan zet ik een "geprinte pdf" nog eens op mijn gsm. Veel handiger zo. :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die setlist van Radiohead in Florence gisteravond, daar zou ik voor tekenen op Werchter hoor:

Exit music, karma police, paranoid android, airbag, 2 + 2 = 5, There there, Pyramid song, Fake plastic trees, Street spirit, lotus flower, etc. etc.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.511
Die setlist van Radiohead in Florence gisteravond, daar zou ik voor tekenen op Werchter hoor:

Exit music, karma police, paranoid android, airbag, 2 + 2 = 5, There there, Pyramid song, Fake plastic trees, Street spirit, lotus flower, etc. etc.

Geen just, i promise, creep en burn the witch. Ik niet
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.193
3.018
Die setlist van Radiohead in Florence gisteravond, daar zou ik voor tekenen op Werchter hoor:

Exit music, karma police, paranoid android, airbag, 2 + 2 = 5, There there, Pyramid song, Fake plastic trees, Street spirit, lotus flower, etc. etc.

Zo'n setlist zou inderdaad goed werken op Werchter! Lotus Flower, Fake Plastic Trees en Karma Police als laatste 3 nummers, zie ik ook wel zitten :)

Verder wou ik even de nieuwe single van Oscar & The Wolf vermelden. Ik ben eigenlijk echt positief verrast. Ik snap dat er hier wat 'haat' heerst omdat ze zoveel gehypet worden, maar op zich vind ik het best goede muziek en hun liveshow is blijkbaar ook altijd heel goed (cf. reviews van PKP vorig jaar). Ik zou ze niet zomaar in dezelfde categorie als Bazart en Bastille zetten, misschien ga ik toch even snel in The Barn gaan kijken net voor Radiohead :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Rock Torhout wrote:
Die setlist van Radiohead in Florence gisteravond, daar zou ik voor tekenen op Werchter hoor:

Exit music, karma police, paranoid android, airbag, 2 + 2 = 5, There there, Pyramid song, Fake plastic trees, Street spirit, lotus flower, etc. etc.


Geen just, i promise, creep en burn the witch. Ik niet
Een Radiohead setlist is per definitie te kort... ?

Edit: verkeerde topic, I know, maar hoe vet zou het zijn als ze zondag opnieuw Lift in Nederland live spelen...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.182
4.326
Creep hebben ze deze tour 12x gespeeld van de 42 optredens.
Zou leuk zijn. Ze spelen deze tour best veel van de oude klassiekers, maar maken wel altijd een selectie. Street spirit, Paranoid Android hoop ik vooral op. Liefst zoveel mogelijk van Ok computer.
Burn the witch vind ik dan weer wel leuk van de nieuwe nummers. Typisch dat ze die niet altijd spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Brian wrote:
Rock Torhout wrote:
Die setlist van Radiohead in Florence gisteravond, daar zou ik voor tekenen op Werchter hoor:

Exit music, karma police, paranoid android, airbag, 2 + 2 = 5, There there, Pyramid song, Fake plastic trees, Street spirit, lotus flower, etc. etc.


Geen just, i promise, creep en burn the witch. Ik niet


Een Radiohead setlist is per definitie te kort…
1f609.svg


Edit: verkeerde topic, I know, maar hoe vet zou het zijn als ze zondag opnieuw Lift in Nederland live spelen…

Lift zou lekker zijn! Ik denk dat RW meer kans maakt dan BKS daarvoor. Iets zegt me dat ze het weleens op Glastonbury kunnen laten debuteren (release van dat nummer is op die dag) en RW is hun 2de show na Glasto...

Verder hoor ik dat ze 15 Step in de set houden, heeerlijk energiek nummer. En Burn The Witch geef ik een grote kans, spelen ze op 90% van de shows.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken