Countdown to Rock Werchter 2017

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
18:05-19:05 Rag’n’Bone Man (The Barn) : Wat een heerlijk charisma straalt die mens uit! Twee grote hits met genoeg soul om de tent in te pakken en nog heel wat leuke, minder bekende nummers. Veel meer hoeft daar niet over gezegd. Enkel jammer dat The Lumineers tegelijk geprogrammeerd staat. Die had ik namelijk ook wel willen zien, maar Rag’n’Bone Man is hier toch wel de interessantste keuze.

Als er tegelijkertijd wat anders leuks is zou ik dat doen. Heeft echt wel een goede stem maar het was op Pinkpop (vergelijkbare set) echt heeeel erg saai. Rag ’n Boring.

Ja? Ik had een set herbekeken van op Big Weekend, en dat was zo'n 40 minuten. Hield ik best vol van achter m'n pc. Ik geloof dat ik alleszins wel naar het begin ga kijken, als het tegenvalt kan ik nog altijd afzakken naar Mainstage :) Bedankt voor de tip alleszins!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb mn spoorboekje ook wel af.

Donderdag
Declan McKenna
Whitney
Prophets of Rage
Beth Ditto / Imagine Dragons (zal wel Imagine Dragons worden aangezien ik vermoed dat de rest van de groep die liever wil zien)
Arcade Fire
Kings of Leon / vroeg naar bed (aangezien we morgen al erg vroeg vertrekken)

Vrijdag
Tamino
Warhaus
Nathaniel Rateliff
Jain
Royal Blood
Bazart
The Pretenders
Radiohead

Zaterdag
Frank Carter
Blues Pills
Seasick Steve
Jimmy Eat World
Blink-182
System of a Down
Linkin Park

Zondag
Cage the Elephant
Nothing But Thieves
Dropkick Murphys
The Kills
Rag'n'Bone Man
Warpaint / Alt-J (of een van beide; niet zo erg fan van Alt-J)
Foo Fighters


Donderdag is voor mij wel de minste dag. Ik ben niet zo'n fan van Arcade Fire maar aangezien ik altijd lees dat het zo fantastisch is live ga ik daar zeker kijken. Verder is Prophets of Rage het enige waar ik echt naar uitkijk op die dag.
De andere drie dagen maken elkaar niet zoveel. Op vrijdag kijk ik bijvoorbeeld enorm uit naar Royal Blood en Bazart en Radiohead nog nooit gezien dus ook zeer benieuwd wat ik daar van ga vinden.
Zaterdag is een mainstage dagje. Blink-182 en SOAD worden voor mij super tof, daarnaast ook wel zin in de eerste 2 acts en ach ja LP... kan altijd eerder naar bed gaan.
Zondag zijn het naast Foo Fighters vooral Nothing But Thieves waar ik naar uitkijk, maar verder nog wel wat leuke dingetjes. Jammere van deze dag is dat er tussen 7 uur en Foo Fighters voor mij echt niks boeiends is. Misschien ook juist wel lekker op de laatste dag. Nog even lekker chillen ergens om nog een keer los te kunnen gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken