Whamageddon

• Onderwerp starter Onderwerp starter PimSp
  • Startdatum Startdatum
Ik heb deze thread net gevonden, maar mijn vriendin heeft eergisteren Last Christmas al in onze woonkamer afgespeeld. Ben ik al af vóór mijn deelname? :(

• Sad
Waarderingen: BlackwaterPark
Pew Pew Reaction GIF by SpongeBob SquarePants

6/12/2025 ergens in de nacht op café. :'(

En nog meezingen ook.

Ineens vanaf mijn werk een luide "Neee!! Kut!" Last Christmas wederom op 3FM, mijn hele kantoor is inmiddels uitgeschakeld!

• Haha
Waarderingen: TBK
Ik ben nog steeds in de race, ondanks dat ik 's morgens een groot risico neem door even naar 538 te luisteren. Mariah Carey al meerdere keren langs horen komen.

Arghh!!! Vergeten om geluid uit te zetten bij het bekijken van m'n Instagram Reels... :cautious:

Wel veel langer volgehouden dan vorig jaar!

Gister bij mijn dochter wezen kijken die kerstliedjes ging zingen op het plein. Toen kwam hij ook voorbij. Het zingen werd ondersteund door de echte versie, dus helaas. Goede reden om af te gaan.

Na eerder deze week te zijn gestrand, kan ik eindelijk weer vol genieten van het nummer en inmiddels is ie al drie keer voorbij gekomen :)

Im Free Carl Reiner GIF by Team Coco

Na eerder deze week te zijn gestrand, kan ik eindelijk weer vol genieten van het nummer en inmiddels is ie al drie keer voorbij gekomen :)

Im Free Carl Reiner GIF by Team Coco
Sinds ik hem op 3 december heb gehoord heb ik hem niet meer langs horen komen. Heel lullig verlies wel zo :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Royke
Hier ook af in de Albert Heijn. Daar hebben ze dit jaar de Sky Radio kerst radio aan staan

Na de leerlingbespreking zet ineens iemand kerstmuziek op, zul je altijd zien. Ben er aan

Users who are viewing this thread