Whamageddon

• Onderwerp starter Onderwerp starter PimSp
  • Startdatum Startdatum
Ja door die Albert Heijn reclame was het vorig jaar echt kansloos inderdaad.

Ik zit er gelukkig nog in, maar ben in de afgelopen 3 jaar dat ik het fenomeen ken nog niet eens in de buurt van Kerst gekomen.

Als u eerst verder gelezen heeft, proficiat, u heeft niet geklikt en het dus (nog) niet gehoord :devilish:

• Leuk
Waarderingen: Elisa Day
Ik wil zelfs geen covers horen van kerstnummers. Verschrikkelijk. Maar vant weekend de eerste kerstmarkt op de planning staan, dus het proberen rekken tot dan is het doel.

Ik ben uit. 3/12 om 18:09.

Schuldige is Karrewiet, het kinderjournaal op de Vlaamse televisie.

Wie kleine koters heeft die hier nog naar moeten kijken vandaag, zonder je even af…

• Haha
Waarderingen: MadMandra27
Kerst fanaat hier, dus ik was al af tijdens de intocht van Sinterklaas tijdens het huis versieren.

Veel succes iedereen en sterkte met boodschappen doen

Ik wil zelfs geen covers horen van kerstnummers. Verschrikkelijk. Maar vant weekend de eerste kerstmarkt op de planning staan, dus het proberen rekken tot dan is het doel.
Inderdaad. Bij ons ook van dat.

Telt het ook als je het je de dag erna niet meer kan herinneren?

De uitdaging is dan ook vooral om het nummer niet te horen terwijl je wel de kans hebt dat het voorbij komt. Heel de dag je eigen muziek aanzetten maakt deze challenge ook wel wat saai.
Dat nummer is al bijna echt niet te mijden, als je risico's gaat nemen voor de thrills ben je helemaal snel af 😬

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik ben een van die mensen die het liedje vrijwillig aanzet, het hoort bij mijn kerst voorpret (inclusief zo'n shirt van de H&M)
Maar wat zijn jullie go to kerstliedjes dan? Misschien zit daar nog wat leuks tussen.

Users who are viewing this thread