Whamageddon

• Onderwerp starter Onderwerp starter PimSp
  • Startdatum Startdatum

PimSp

Sunset slot
15 dec 2014
2.138
1.871
Gezien meeste mensen hier toch veel bezig zijn met muziek, leek het me leuk om Whamageddon hier ook te openen.
Voor de mensen die niet bekend zijn met dit spel:

SPELREGELS

De regels voor Whamageddon zijn redelijk overzichtelijk:
  1. De bedoeling is om 'Last Christmas' van Wham! zolang mogelijk niet te horen
  2. De spelperiode loopt van 1 tot en met 24 december. Die laatste dag om middernacht, dus als het echt kerst is, mag het weer!
  3. Alleen het origineel van 'Last Christmas' telt mee. Covers, remixen, valse straatmuzikanten zijn geen probleem.
  4. Je bent af zodra je het nummer ergens hoort en herkent. Zelfs een flarde is dan al genoeg... Ben je af, dan post je het hier.
Succes!

Tevens, ik ben af! Heb er nog nooit zo vroeg uit gelegen!
3 december 12:10
Ook 3fm aan vandaag ?
Staring Episode 2 GIF by The Office

• Haha
Waarderingen: jonasvh
Oh man, het is dat de startdatum 1 december is, maar dit nummer komt door het jaar heen regelmatig voorbij in huize Koekdoos :LOL:

Heb helaas geen invloed (meer) op de radio op het werk, heb gelukkig een compromis weten te sluiten dat 3fm nog aan staat. Zeker niet fantastisch maar nog altijd beter dan Sky, 538 en q-music.
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat hier 100%NL opstaat, komt dit nummer bijna niet voorbij denk ik.
Voordeel dat ik ook veel in vergaderingen zit en op vrijdag staat mijn spotify te draaien.

De uitdaging is dan ook vooral om het nummer niet te horen terwijl je wel de kans hebt dat het voorbij komt. Heel de dag je eigen muziek aanzetten maakt deze challenge ook wel wat saai.

De uitdaging is dan ook vooral om het nummer niet te horen terwijl je wel de kans hebt dat het voorbij komt. Heel de dag je eigen muziek aanzetten maakt deze challenge ook wel wat saai.
Winkels, tv, de radio op kantoor, kerstborrels zijn allemaal mogelijke valkuilen.

Ik zit er ook nog in. Na dit weekend zullen de kerstreclames op tv verschijnen. Zo ging ik vorig jaar redelijk snel af. Volgens mij was er bij RTL een reclame voor kerstfilms die meteen met "Last Christmas" begon?

Ik zit er ook nog in. Na dit weekend zullen de kerstreclames op tv verschijnen. Zo ging ik vorig jaar redelijk snel af. Volgens mij was er bij RTL een reclame voor kerstfilms die meteen met "Last Christmas" begon?

De Albert Heijn had dat

Users who are viewing this thread