Werchter Parklife 2026

Iemand nog interesse voor een ticket voor Live Is Live maandag in Antwerpen? Of een ticket voor System Of A Down deze donderdag in Parijs met early entry twv 265 euro?


Ik wil graag last minute morgen naar Parklife, dus sta open om te ruilen


(Ticket is Live Is Live heb ik wel gewonnen)
 
Iemand nog interesse voor een ticket voor Live Is Live maandag in Antwerpen? Of een ticket voor System Of A Down deze donderdag in Parijs met early entry twv 265 euro?


Ik wil graag last minute morgen naar Parklife, dus sta open om te ruilen


(Ticket is Live Is Live heb ik wel gewonnen)
Je gaat niet meer naar SOAD toe?

edit; sorry voor de offtopic
 
Onverwacht ook tickets aangeschaft alleen zie ik dat er enkel nog tickets zijn voor parking groen. Iemand enige tips voor alternatieve parking?

Ik heb morgen een P+R in Aarschot (nabij het station) gereserveerd om dan de shuttlebus van het station te nemen. De Stille Torens, ofzoiets? Alleszins op 10 min (700m) wandelen van het station.
 
Amai. Juist Papa Roach gezien op Jera On Air. Laatste keer dat ik Linkin Park zag was vorig jaar in Frankfurt. Als ik die shows nu met elkaar vergelijk dan heeft Papa Roach Linkin Park recht naar huis gespeeld. Wel beste keer dat ik ze al zag maar ze waren echt in vorm. En een pak meer pyro dan Linkin Park. Benieuwd of dat op Parklife ook zo gaat zijn


Wel een kleine kanttekening, ik heb enkel het begin en het eind gezien (en zelfs dan bijna meer vuur dan bij Rammstein). Omdat ik ook Alle Kleuren ben gaan checken (ik dacht dat die een death core versie brachten van K3 maar blijkbaar benaderede ze de songs zo goed mogelijk tot op het origineel ... maar ach ja ik ben maar blijven staan want die nummers heb ik 30 jaar geleden uiteindelijk ook zonder grunts leren kennen)
 
Tschijnt dak iets fout gezegd heb ...


Screenshot_20260628_130922_Chrome.jpg


Anyway.
Alle tickets zijn toch weg op Ticketswap itt wat ik hier gisteren nog stoer aan het roepen was dat mensen er niet vanaf zouden geraken 😳


Of heeft TM weer de doorstuurfunctie afgezet ofzoiets?

Edit 13 h 13. Want had het per vergissing eerst bij LIL gezet. Maar euh ... tis dus gewoon TM die de doorstuurfunctie hebben uitgezet 🤣
Nu geraakt zeker niemand nog van zijn of haar ticket af. Tegen 19 h met een ruilbordje naar daar
 
Tschijnt dak iets fout gezegd heb ...
hoezo iets fout? we lachen daar is toch niets mis mee :)
je vond papa roach verrassend goed maar je bent tijdens hun optreden naar een k3 coverband gaan kijken, als dat niet grappig is dan weet ik het ook niet meer ;)
Of heeft TM weer de doorstuurfunctie afgezet ofzoiets?
Uiteraard, voor Graspop en voor alle Werchter events wordt dit gedaan. begrijp ook niet waarom, maar was dus wel te verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666
ga je nu serieus die kant op zonder ticket in de hoop dat je een gratis ticket krijgt in ruil voor je gratis maiden ticket? 🤔
Of System Of A Down in Parijs eh


hoezo iets fout? we lachen daar is toch niets mis mee :)
je vond papa roach verrassend goed maar je bent tijdens hun optreden naar een k3 coverband gaan kijken, als dat niet grappig is dan weet ik het ook niet meer ;)
Ik ga hier blijven en dus niet naar Jera topic en dus half offtopic gaan, maar feit is dat Roach op beiden speelt

Dus Papa Roach. Eigenlijk onder normale omstandigheden zou ik die nooit meer gaan zien. Gisteren was ik er nu toevallig door We Came As Romans (vorige week gezien op Graspop een stukje, was beter dan ik dacht dus wou gisteren ze te goed eens zien). Ook vanavond zou ik niet naar Roach gaan eventueel, tis dak Linkin Park nog eens wil zien. Roach alleen zou ik niet voor gaan. Maar nu gisteren (eigenlijk daar straks, want speelden na middernacht) was het onverwacht goed. Ik was een pizzake aan het eten en ben er spontaan naar toe gelopen toen ik ze hoorde.

Maar K3 in deathcore versie was de 3de reden (Hatebreed na 10 jaar was de 2de reden) om een ticket te kopen. Het waren dan wel gewone versies, die tent is wel gesloopt. Niet door mij, ik stond me te vervelen eigenlijk. Maar er werd gecrowdsurft, gestagedivet, gepit, ... . Zelf als Antwerpenaar vond ik de tongvallen te onantwerps (ik miste Karen Damen als het dan toch de gewone versies moesten zijn). Maar achja ik heb het eens gezien.

Sorry ik zit offtopic. Terug naar Papa Roach. Wel interessant voor straks. Ik kwam dus buiten bij AK rond 01 h 06 en hoorde Roach nog steeds. Dus ik naar daar. Ze waren daar een paar speciallekes aan het doen, ik zal niet spoilen wat. Stond er om 01 h 09. En dan nog hun allerbekendste hit natuurlijk. Dus ze zijn een kwartier uitgelopen. Waren sommigen, waaronder u (Loek123) en ikzelf dus, nog aan het afgeven in het Jera topic op korte speeltijden, trokken sommige bands zich dat dus blijkbaar niet aan. Maar die praktijken ook al meegemaakt op Pinkpop

Anyway, Roach zal vanavond denk ik wel zichzelf aan het tijdslot moeten houden want anders een kwade Shinoda in de kleedkamer denk ik. Of niet ... ?

Pppffff ik moet echt boeken gaan schrijven ...
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Loek123
Of System Of A Down in Parijs eh



Ik ga hier blijven en dus niet naar Jera topic en dus half offtopic gaan, maar feit is dat Roach op beiden speelt

Dus Papa Roach. Eigenlijk onder normale omstandigheden zou ik die nooit meer gaan zien. Gisteren was ik er nu toevallig door We Came As Romans (vorige week gezien op Graspop een stukje, was beter dan ik dacht dus wou gisteren ze te goed eens zien). Ook vanavond zou ik niet naar Roach gaan eventueel, tis dak Linkin Park nog eens wil zien. Roach alleen zou ik niet voor gaan. Maar nu gisteren (eigenlijk daar straks, want speelden na middernacht) was het onverwacht goed. Ik was een pizzake aan het eten en ben er spontaan naar toe gelopen toen ik ze hoorde.

Maar K3 in deathcore versie was de 3de reden (Hatebreed na 10 jaar was de 2de reden) om een ticket te kopen. Het waren dan wel gewone versies, die tent is wel gesloopt. Niet door mij, ik stond me te vervelen eigenlijk. Maar er werd gecrowdsurft, gestagedivet, gepit, ... . Zelf als Antwerpenaar vond ik de tongvallen te onantwerps (ik miste Karen Damen als het dan toch de gewone versies moesten zijn). Maar achja ik heb het eens gezien.

Sorry ik zit offtopic. Terug naar Papa Roach. Wel interessant voor straks. Ik kwam dus buiten bij AK rond 01 h 06 en hoorde Roach nog steeds. Dus ik naar daar. Ze waren daar een paar speciallekes aan het doen, ik zal niet spoilen wat. Stond er om 01 h 09. En dan nog hun allerbekendste hit natuurlijk. Dus ze zijn een kwartier uitgelopen. Waren sommigen, waaronder u (Loek123) en ikzelf dus, nog aan het afgeven in het Jera topic op korte speeltijden, trokken sommige bands zich dat dus blijkbaar niet aan. Maar die praktijken ook al meegemaakt op Pinkpop

Anyway, Roach zal vanavond denk ik wel zichzelf aan het tijdslot moeten houden want anders een kwade Shinoda in de kleedkamer denk ik. Of niet ... ?

Pppffff ik moet echt boeken gaan schrijven ...
Ja denk dat jij idd boeken kan schrijven zo een avonturen maken wij allemaal niet mee op festivals of optredens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ribbetjes gegeten in Leuven en opt gemak naar de wei getrokken.

Eerste pintje is reeds binnen, laat Papa Roach maar komen.
 
Landmvrks doet het maar toch, niet gedacht dat dit zo goed ging werken bij een Werchter publiek
Was Landmvrks goed ja? Was ik wel benieuwd naar (zeker op dat vroege uur).

Ook benieuwd naar hoe papa ZG het ervan afbrengt. Normaal ook echt altijd prijs live.
 

Users who are viewing this thread