Werchter Parklife 2026

Iemand nog interesse voor een ticket voor Live Is Live maandag in Antwerpen? Of een ticket voor System Of A Down deze donderdag in Parijs met early entry twv 265 euro?


Ik wil graag last minute morgen naar Parklife, dus sta open om te ruilen


(Ticket is Live Is Live heb ik wel gewonnen)
 
Iemand nog interesse voor een ticket voor Live Is Live maandag in Antwerpen? Of een ticket voor System Of A Down deze donderdag in Parijs met early entry twv 265 euro?


Ik wil graag last minute morgen naar Parklife, dus sta open om te ruilen


(Ticket is Live Is Live heb ik wel gewonnen)
Je gaat niet meer naar SOAD toe?

edit; sorry voor de offtopic
 
Onverwacht ook tickets aangeschaft alleen zie ik dat er enkel nog tickets zijn voor parking groen. Iemand enige tips voor alternatieve parking?

Ik heb morgen een P+R in Aarschot (nabij het station) gereserveerd om dan de shuttlebus van het station te nemen. De Stille Torens, ofzoiets? Alleszins op 10 min (700m) wandelen van het station.
 
Amai. Juist Papa Roach gezien op Jera On Air. Laatste keer dat ik Linkin Park zag was vorig jaar in Frankfurt. Als ik die shows nu met elkaar vergelijk dan heeft Papa Roach Linkin Park recht naar huis gespeeld. Wel beste keer dat ik ze al zag maar ze waren echt in vorm. En een pak meer pyro dan Linkin Park. Benieuwd of dat op Parklife ook zo gaat zijn


Wel een kleine kanttekening, ik heb enkel het begin en het eind gezien (en zelfs dan bijna meer vuur dan bij Rammstein). Omdat ik ook Alle Kleuren ben gaan checken (ik dacht dat die een death core versie brachten van K3 maar blijkbaar benaderede ze de songs zo goed mogelijk tot op het origineel ... maar ach ja ik ben maar blijven staan want die nummers heb ik 30 jaar geleden uiteindelijk ook zonder grunts leren kennen)
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

Users who are viewing this thread