Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Samen met Pommelien gaat die vlot richting 50 à 60.000 tickets gaan. Als het die combinatie is. De populariteit van Perry wordt echt onderschat ik zal het blijven herhalen.
Nog nooit Boutique gedaan, volgend jaar mss de eerste keer, aangezien het in een vrij weekend valt.
Wat kan ik verwachten? Is het een gemoedelijke en relaxe festivaldag, of een hele dag te dicht op mekaar staan omdat alles zich afspeelt op de mainstage ipv verschillende podia?
Nog nooit Boutique gedaan, volgend jaar mss de eerste keer, aangezien het in een vrij weekend valt.
Wat kan ik verwachten? Is het een gemoedelijke en relaxe festivaldag, of een hele dag te dicht op mekaar staan omdat alles zich afspeelt op de mainstage ipv verschillende podia?
Je kan ervoor kiezen om een hele dag op elkaar te staan, maar op zich is er genoeg ruimte. Zone tot aan de winebar was dit jaar open langs kant The Barn, aan de andere kant heb je de zone NWW. Genoeg ruimte om rustig te vertoeven.
Je kan ervoor kiezen om een hele dag op elkaar te staan, maar op zich is er genoeg ruimte. Zone tot aan de winebar was dit jaar open langs kant The Barn, aan de andere kant heb je de zone NWW. Genoeg ruimte om rustig te vertoeven.
Met een golden circle ticket ben je dan wel zeker van de hele dag een goede plaats te hebben, ookal ga je eens een hele tijd weg om iets te drinken, eten,... ?
Met een golden circle ticket ben je dan wel zeker van de hele dag een goede plaats te hebben, ookal ga je eens een hele tijd weg om iets te drinken, eten,... ?
Vorig jaar golden Circle gehad op classic en zijn meermaals weg gegaan tijdens en tussen concerten, altijd perfect terug geraakt. Zou het wel niet proberen tijdens de laatste act natuurlijk
Hopelijk niet weer een Pommelien... is even goed geweest vind ik
Graag idd een grotere internationale naam daarvoor.
En smiddags bijvoorbeeld één van deze... De jeugd van tegenwoordig, Roxy Dekker, Kraantje Pappie,....
Een combinatie die zeker zal werken, denk ik ...
Hou er reken mee dat Golden Circle ticket alleen tijdens optreden Katy Perry gegarandeerd toegang tot golden circle is. Tijdens andere optredens mogen ook andere mensen erin totdat het vol is. Die "gewone mensen" worden dan voor aanvang Katy Perry uit het vak geveegd.
Hou er reken mee dat Golden Circle ticket alleen tijdens optreden Katy Perry gegarandeerd toegang tot golden circle is. Tijdens andere optredens mogen ook andere mensen erin totdat het vol is. Die "gewone mensen" worden dan voor aanvang Katy Perry uit het vak geveegd.
Katy Perry, zo'n naam waarvoor ik apart nooit een ticket zou kopen, maar op een festival wel de ideale kans om eens 'gezien' te kunnen hebben.
Althans, zo dacht ik vroeger - want de ticketprijzen van die dag-festivals liggen nu ook al zo hoog, dat het niet zomaar vrijblijvend is.
Ik kijk voorlopig de katy uit de boom - meer internationale (goede) popnamen erbij zou voor mij wel kunnen werken.