Werchter Boutique 2026

Oei haha. Pommelien is dan wel weer tof.

Bij deze presale help ik niet. Help ik je daarmee misschien toch. 😜
deal!
nee dochter is all over the place met haar smaak

top muziek voor haar op dit moment
Post malone
Pommelien
Brutus
Benson Boone
Ellectric Callboy
the weekend

verder dingen als, bazart, katy perry, camillle, rihanna, ariana grande, joost, dua lipa, prins s en de geit, noah kahan, angele, lady gaga, gims,..

er is werk aan maar op zich wel tof dat ze haar mix wat aan het zoeken is

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: elo en Timmetje
Die verkoopt nooit of te nimmer de wei uit toch? Pommelien is wel een goede call, dan kan het eventueel nog.

Die verkoopt nooit of te nimmer de wei uit toch? Pommelien is wel een goede call, dan kan het eventueel nog.
Samen met Pommelien gaat die vlot richting 50 à 60.000 tickets gaan. Als het die combinatie is. De populariteit van Perry wordt echt onderschat ik zal het blijven herhalen. :p

Ik gun het Pommelien, maar voor mij voelt het gewoon te gemakkelijk. Boutique mag toch internationaler mikken. Maar goed, wie ben ik😅
Je moet het ook verkocht krijgen aan management Perry natuurlijk. Lukt met een voor hen onbekende naam altijd wat makkelijker.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Nog nooit Boutique gedaan, volgend jaar mss de eerste keer, aangezien het in een vrij weekend valt.
Wat kan ik verwachten? Is het een gemoedelijke en relaxe festivaldag, of een hele dag te dicht op mekaar staan omdat alles zich afspeelt op de mainstage ipv verschillende podia?

Nog nooit Boutique gedaan, volgend jaar mss de eerste keer, aangezien het in een vrij weekend valt.
Wat kan ik verwachten? Is het een gemoedelijke en relaxe festivaldag, of een hele dag te dicht op mekaar staan omdat alles zich afspeelt op de mainstage ipv verschillende podia?
Je kan ervoor kiezen om een hele dag op elkaar te staan, maar op zich is er genoeg ruimte. Zone tot aan de winebar was dit jaar open langs kant The Barn, aan de andere kant heb je de zone NWW. Genoeg ruimte om rustig te vertoeven.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Net paar filmpjes van gisteren gezien op het Instagram van Live Nation. Klinkt idd goed vals bij momenten 🤨

Je kan ervoor kiezen om een hele dag op elkaar te staan, maar op zich is er genoeg ruimte. Zone tot aan de winebar was dit jaar open langs kant The Barn, aan de andere kant heb je de zone NWW. Genoeg ruimte om rustig te vertoeven.
Met een golden circle ticket ben je dan wel zeker van de hele dag een goede plaats te hebben, ookal ga je eens een hele tijd weg om iets te drinken, eten,... ?

Met een golden circle ticket ben je dan wel zeker van de hele dag een goede plaats te hebben, ookal ga je eens een hele tijd weg om iets te drinken, eten,... ?
Vorig jaar golden Circle gehad op classic en zijn meermaals weg gegaan tijdens en tussen concerten, altijd perfect terug geraakt. Zou het wel niet proberen tijdens de laatste act natuurlijk

• Leuk
Ik gun het Pommelien, maar voor mij voelt het gewoon te gemakkelijk. Boutique mag toch internationaler mikken. Maar goed, wie ben ik😅
Hopelijk niet weer een Pommelien... is even goed geweest vind ik 😅
Graag idd een grotere internationale naam daarvoor.
En smiddags bijvoorbeeld één van deze... De jeugd van tegenwoordig, Roxy Dekker, Kraantje Pappie,....
Een combinatie die zeker zal werken, denk ik ...

Hou er reken mee dat Golden Circle ticket alleen tijdens optreden Katy Perry gegarandeerd toegang tot golden circle is. Tijdens andere optredens mogen ook andere mensen erin totdat het vol is. Die "gewone mensen" worden dan voor aanvang Katy Perry uit het vak geveegd.

• Leuk
Hou er reken mee dat Golden Circle ticket alleen tijdens optreden Katy Perry gegarandeerd toegang tot golden circle is. Tijdens andere optredens mogen ook andere mensen erin totdat het vol is. Die "gewone mensen" worden dan voor aanvang Katy Perry uit het vak geveegd.
Ok, dank voor de info.
Gewoon ticket dan maar...

Katy Perry, zo'n naam waarvoor ik apart nooit een ticket zou kopen, maar op een festival wel de ideale kans om eens 'gezien' te kunnen hebben.
Althans, zo dacht ik vroeger - want de ticketprijzen van die dag-festivals liggen nu ook al zo hoog, dat het niet zomaar vrijblijvend is.

Ik kijk voorlopig de katy uit de boom - meer internationale (goede) popnamen erbij zou voor mij wel kunnen werken.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en boilerfun
Wat is de kans dat er nog een nieuwe naam gelost wordt komende week?
Of zou men enkel met Katy Perry de verkoop in gaan vrijdag?

Users who are viewing this thread