Werchter Boutique 2023

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Die tourt niet zo veel meer. Zou me verbazen als die volgend jaar weer de wereld over gaat.
Huidige tour loopt nu tot 10/05/23.

Geen zomerluik meer? 😔
Dan had ik misschien toch beter een ticket voor Vorst gekocht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Die tour stopt dan wel verwacht ik. Ik zou er zeker niet op rekenen dat ze in juni juli Europa nog aan gaat doen voor festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ticketpagina is offline gehaald. Die van de parkeertickets staat er wel nog ;)
Had ik wel verwacht. Iedere keer wanneer er een leak wordt ontdekt en hier wordt gedeeld is ie 1 dag later niet meer te vinden...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Puur toeval ;)
Wat denken we, deze vrijdag al de aankondiging?
Nee, want eigenlijk is dit het eerste grote nieuws dat P!nk überhaupt gaat touren volgend jaar. Er waren wel wat (Duitsland) geruchten maar niet zoals vandaag bij Ticketmaster. Ook geen indicatie voor US. En die data verwacht ik eerst. Al kwam bv Springsteen ook eerst met Europa..... Maar zou me verbazen als ze vrijdag een Europese tour aankondigt.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
687
628
Zou Ticketmaster met jullie … rammelen? Met alle respect voor P!nk, maar als je een gewone festivaldag niet eens uitverkocht krijgt, dan lijkt Werchter Boutique een domme zet (tenzij ze sub is).
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou Ticketmaster met jullie … rammelen? Met alle respect voor P!nk, maar als je een gewone festivaldag niet eens uitverkocht krijgt, dan lijkt Werchter Boutique een domme zet (tenzij ze sub is).
Een donderdag versus een zaterdag. Boutique trekt sowieso een 10k 'dagjestoeristen', nog een aantal k tickets voor sponsors en Pink fans die niet naar RW willen gaan. Genoeg redenen om toch een 45-50k tickets te kunnen verkopen hoor. Vorige keer was ook niet slecht eh, toch zo'n 27k dagtickets als ik me niet vergis wat toch meer is dan een standaard dag op RW (in 2019 hebben ze het aantal dagtickets serieus verhoogd).
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en PJ

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Vooral grappig dat er hier op het forum al een hele resem popnamen zijn gesuggereerd, zelfs met de bedenking dat al deze namen nooit in één festivalzomer zouden passen.

Maar P!nk werd eigenlijk zo goed als nooit genoemd.
En met wie komen ze af?
P!nk! 🤭
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Vooral grappig dat er hier op het forum al een hele resem popnamen zijn gesuggereerd, zelfs met de bedenking dat al deze namen nooit in één festivalzomer zouden passen.

Maar P!nk werd eigenlijk zo goed als nooit genoemd.
En met wie komen ze af?
P!nk! 🤭
Ho ho. Ik had P!nk al eens genoemd naar aanleiding van de geruchten in Duitsland. Maar hulde @ThijsDB voor het wederom vinden van een mooie leak op de site van Ticketmaster.
Nu nog even die van Depeche Mode vinden aub 😂
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Thisso en slyke

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Ho ho. Ik had P!nk al eens genoemd naar aanleiding van de geruchten in Duitsland. Maar hulde @ThijsDB voor het wederom vinden van een mooie leak op de site van Ticketmaster.
Nu nog even die van Depeche Mode vinden aub 😂
Vind die van DM maar niet, dat zou een verhoogde kans zijn dat ze op RW spelen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
687
628
Een donderdag versus een zaterdag. Boutique trekt sowieso een 10k 'dagjestoeristen', nog een aantal k tickets voor sponsors en Pink fans die niet naar RW willen gaan. Genoeg redenen om toch een 45-50k tickets te kunnen verkopen hoor. Vorige keer was ook niet slecht eh, toch zo'n 27k dagtickets als ik me niet vergis wat toch meer is dan een standaard dag op RW (in 2019 hebben ze het aantal dagtickets serieus verhoogd).
P!nk dag was verre van uitverkocht.

Het verhogen van dagtickets was voor vrijdag (normaal met die namen) en vreemd genoeg zaterdag. Om zo toch meer inkomsten te krijgen van de ticketverkoop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Zou Ticketmaster met jullie … rammelen? Met alle respect voor P!nk, maar als je een gewone festivaldag niet eens uitverkocht krijgt, dan lijkt Werchter Boutique een domme zet (tenzij ze sub is).
Waar zouden ze ze dan moeten zetten , Sportpaleis?? Dat is dan weer een degradatie als je naar de locaties kijkt van haar vorige Europese tour. Zet er nog wat goede namen bij en je hebt toch een leuk dagje.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.152
4.263
P!nk dag was verre van uitverkocht.

Het verhogen van dagtickets was voor vrijdag (normaal met die namen) en vreemd genoeg zaterdag. Om zo toch meer inkomsten te krijgen van de ticketverkoop.
Volgens het persbericht van RW was 2019 (uiteindelijk) volledig uitverkocht.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Waar zouden ze ze dan moeten zetten , Sportpaleis?? Dat is dan weer een degradatie als je naar de locaties kijkt van haar vorige Europese tour. Zet er nog wat goede namen bij en je hebt toch een leuk dagje.
Als de leak klopt, moet het inderdaad toch zijn dat ze een open air concerttour heeft voorbereid.
Bij de Funhouse tour (dag met Rammstein) had ze wel een bijzonder strakke band mee trouwens.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
P!nk dag was verre van uitverkocht.

Het verhogen van dagtickets was voor vrijdag (normaal met die namen) en vreemd genoeg zaterdag. Om zo toch meer inkomsten te krijgen van de ticketverkoop.
Er is vlak voor het festival voor die donderdaf een ticketwaarschuwing afgegeven met nog 500 tickets beschikbaar. Niet dat ik die waarschuwingen per se echt vertrouw, maar ze gaan dat ook niet doen als er nog palweg 5k tickets beschikbaar zijn. Bovendien nog eens gedubbelcheckt, dat jaar waren 28.5k dagtickets per dag beschikbaar.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
687
628
Er is vlak voor het festival voor die donderdaf een ticketwaarschuwing afgegeven met nog 500 tickets beschikbaar. Niet dat ik die waarschuwingen per se echt vertrouw, maar ze gaan dat ook niet doen als er nog palweg 5k tickets beschikbaar zijn. Bovendien nog eens gedubbelcheckt, dat jaar waren 28.5k dagtickets per dag beschikbaar.
Dus het zou mij verwonderen dat na al die “productie-last”, ze er een Boutique versie met het dubbel aantal tickets willen van maken.

Al ken ik de populariteit van P!nk niet meer zo goed. Geen idee of die de laatste jaren gestegen is.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Hoeveel bezoekers zouden zowel geïnteresseerd zijn in Classic én Boutique ?
Twee dagen na elkaar is misschien voor velen net iets te veel van het goede (ik bedoel dan vooral financieel).
Stel u voor... 2dagen na elkaar Golden Circle aan 160 euro / dag + nog wat drinken/eten, eventueel pendelbus (die zijn niet gratis bij dagfestivals) en dat is al een hele brok uit het festivalbudget eigenlijk...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.146
5.446
Die RW donderdag in 2019 was op schema om uit te verkopen tegen de feestdagen. Maar dat viel stil toen na aankondiging 2de show in Nederland.

Pink is een artiest die ook niet langer dan een paar uur nodig zal hebben om het sportpaleis te doen vollopen. Zetten ze daar nog wat leuke acts bij, zal de weide wel voldoende vollopen.

Ik was er ook niet graag bij in 2019, maar is gewoon een terechte headliner en zal ook goed verkopen op Boutique. Vooral omdat je weer wat je ervoor gaat krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken