Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou Stromae aan die prijs zoveel tickets schuiven als hij daarnaast ook al op Les Ardentes staat? Ik verwacht eigenlijk toch ook wel een nette sub of een stevige undercard. Tenminste, als de wei vol moet, ik weet natuurlijk niet of dat per sé een vereiste is voor Boutique.
Ik zag dat hij ook op Les Ardentes speelt en de kaarten zijn daar wel een stuk goedkoper. Beetje aan het overwegen waar ik het beste naar toe zou kunnen gaan. Rock En Seine lukt niet qua data. Wat denken jullie dat de beste plek is om Stromae aan het werk te zien? Boutique of Les Ardentes?
Ik zag dat hij ook op Les Ardentes speelt en de kaarten zijn daar wel een stuk goedkoper. Beetje aan het overwegen waar ik het beste naar toe zou kunnen gaan. Rock En Seine lukt niet qua data. Wat denken jullie dat de beste plek is om Stromae aan het werk te zien? Boutique of Les Ardentes?
25k in Les Ardentes met een line up die vooral richting hiphop zal gaan, vooral Franstalig. Qua terrein ken ik het hier niet.
65k in Werchter met de line up die wel wat pop gerichter zal zijn.
Oke, tijd voor mijn eerste keer Boutique dan maar! HYPE! Hopelijk wel al iets van extra naam voor de ticketverkoop, anders is Les Ardentes ook een interessante optie.
Alsof het stoeltjes- en badhandhoekenpubliek van Boutique zoveel beter zal zijn als Les Ardentes. Ik zie een trip naar Parijs wel zitten eerlijk gezegd.
Alsof het stoeltjes- en badhandhoekenpubliek van Boutique zoveel beter zal zijn als Les Ardentes. Ik zie een trip naar Parijs wel zitten eerlijk gezegd.
Nochtans het meest ergerlijke volk kan je terugvinden op Classic. Op Boutique is dat toch anders.
Met Bruno Mars viel dat allemaal goed mee vond ik, was ook prima dagje eigenlijk.