Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval ‘zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.’

Nogal gemakkelijke opmerking naar de organisatie toe. All Time Low is enkel support bij de losse shows van 5SOS, op de andere festivals van die laatste (Pinkpop, Orange Warsaw) ontbreekt All Time Low eveneens.

Daarnaast zijn er al kortingsacties geweest op de tickets voor Boutique, dus zo goed zal de verkoop ook niet lopen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
mattman wrote:
Zwangere Guy en Brihang staan hier wel een beetje vreemd vind ik. Vooral ZG is toch veel te alternatief voor een poppubliek? En zijn (toch wel grote) fanbase gaat geen ticket kopen voor een dag waarop godbetert 5SOS speelt.

Ik heb het al hier ergens op het forum gepost, maar Zwangere Guy staat precies op elk (dorps)festival. Dat hij nu op deze line-up staat komt zijn street cred niet ten goede.
De Bazart van 2020, beetje jammer maar als voornamelijk Nederlandstalig rapper moet je natuurlijk érgens al je geld vandaan kunnen halen natuurlijk. En natúúrlijk staat Bazart hier ook lmao.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Joe wrote:

warriorandweirdo wrote:
Iemand die weet of je op Boutique/TW ook een bandje krijgt waarmee je op en af het terrein kan gaan?


Tot vorig jaar nog niet.

Klopt niet!
Bij het verlaten van het terrein krijg je een bandje indien je terug wilt komen
Echt? Nooit geweten.
Maar ook nooit nodig gehad, er staan dan toch geen kraampjes langs de straat.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Thijs wrote:
Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval ‘zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.’

Nogal gemakkelijke opmerking naar de organisatie toe. All Time Low is enkel support bij de losse shows van 5SOS, op de andere festivals van die laatste (Pinkpop, Orange Warsaw) ontbreekt All Time Low eveneens.

Daarnaast zijn er al kortingsacties geweest op de tickets voor Boutique, dus zo goed zal de verkoop ook niet lopen.

Ja, die twee opmerkingen waren eerder apart bedoeld, dat had ik beter kunnen verwoorden.
Ik had All Time Low daardoor een logische naam gevonden. En ik vind het daarnaast gewoon zwak als ze naast de headliner maar twee buitenlandse namen boeken. Dat is helaas wel vaker het geval bij Boutique zie ik nu.

Ik ben trouwens wel enorm benieuwd naar die ticketverkoop. Misschien verkoopt het uiteindelijk niet uit maar het lijkt me wel dat deze lineup de wei voor zeker 80% gevuld moet kunnen krijgen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
De voorbije jaren lag het design van de posters en de website in lijn met de geboekte artiest. En hierbij moet ik in eerste instantie aan Coldplay denken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
De voorbije jaren lag het design van de posters en de website in lijn met de geboekte artiest. En hierbij moet ik in eerste instantie aan Coldplay denken.
Die hyperblije kleurtjes passen wel bij Coldplay ja. Gelukkig niet bij Ratm of Bruce. Moet er niet aan denken als dat tegelijk met Graspop ingepland wordt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
En er staan alleen maar plaatjes van jonge vriendengroepjes. Dat wordt dus een popact
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De voorbije jaren lag het design van de posters en de website in lijn met de geboekte artiest. En hierbij moet ik in eerste instantie aan Coldplay denken.
goh ja... Coldplay zou idd wel een passende zijn als je zo naar de layout kijkt. Of alsnog Swift, maar wie verwacht haar nog?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wel enigszins aan de prijs. 92 euro. Maar ga het sowieso proberen.

Hopen dat hij ook in Nederland ergens staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken