Welkom op het vernieuwde Festileaks Forum

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hi allemaal,

Welkom! We zijn ontzettend enthousiast om jullie te verwelkomen op het vernieuwde Festileaks Forum; de 2021 variant. In dit topic lees je kort wat er is gebeurd, maar vooral ook hoe je zo snel mogelijk zélf terug onderdeel wordt van dit mooie Festival Forum. Check snel het 4-stappenplan hieronder!


Happy Dance GIF by Matt Berninger


Er zijn talloze nieuwe functies bijgekomen, die je allemaal maar rustig één voor één moet ontdekken. Wat dacht je van de opties tot polls, het opslaan van concept-posts of mijn eigen favoriet: een directe invoegmogelijkheid van GIFs. Bovendien hebben we de forumindeling op de schop gegooid, waardoor je makkelijker bij de populairste festivals komt, er meer ruimte is voor topics die eerder tussen wal en schip vielen en er bovendien wordt uitgebreid met verschillende subfora voor wie graag verder praat dan festivals en muziek.

Het Festival Forum is via een nieuwe indeling van het hoofdmenu ook een logischer van Festileaks als geheel, in plaats van een aparte website. Maar de voornaamste winst zit hem in de algehele update van styling en techniek. Het ziet er allemaal net even wat gelikter uit, het werkt allemaal net even wat prettiger en het is allemaal net even wat vlotter.

Tegelijkertijd is er ook nog heel veel hetzelfde. De oude topics bestaan allemaal nog steeds, je kunt nog steeds naar de Activity Wall of elkaar privéberichten sturen. En het belangrijkste: de mensen die we hier eerder ook troffen zijn nog steeds onderdeel van de community! Maarrr, daar moet je wel wat voor doen. Volg dit 4-stappenplan en je bent binnen notime weer midden in het feest.


1️⃣ Vraag een nieuw wachtwoord aan

Zoals eerder aangekondigd is ieders wachtwoord gereset. Je moet daarom zelf een nieuw password aanvragen. Dat doe je via deze pagina. Vul het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en je ontvangt een uitnodiging om dit op orde te maken. Weet je niet meer welk e-mailadres je hebt gebruikt of heb je andere problemen? Neem even contact met ons op via het contactformulier of mail [email protected]. Dan help ik je verder.


2️⃣ Dubbelcheck je gebruikersnaam

Met je e-mailadres en je nieuwe wachtwoord kun je nu inloggen. In plaats van met je e-mailadres kun je ook inloggen met je gebruikersnaam, maar let op: er heeft een wijziging plaatsgevonden binnen de user names. Voorheen maakten we onderscheid tussen je 'inlognaam' en je 'weergavenaam'. De ene gebruikte je om mee in te loggen (en zag je bijvoorbeeld ook in de URL van je profiel), de andere was daadwerkelijk zichtbaar naast je posts.

Vanaf heden is alleen je weergavenaam nog over. Bij veel mensen kwamen deze twee overeen, maar niet bij iedereen. Het kan daarom zijn dat je ineens een andere username hebt dan je zou willen. Je kunt deze username gelukkig wijzigen in je profiel instellingen. Let wel op, deze username moet uniek zijn (wat eerder bij de weergavenaam niet hoefde). Mogelijk is je gewenste username daarom al bezet.


3️⃣ Stel je avatar opnieuw in

Ook verdwenen zijn iedereens avatars. Nu zijn we natuurlijk allemaal erg gehecht aan dat plaatje bij onze naam om elkaar te herkennen, dus doe elkaar en jezelf een plezier, en stel snel een nieuwe in! Dit kan ook in je profielinstellingen. Oh, and while you're at it: je kunt ook een omslagfoto kiezen voor je profiel. Ziet er hartstikke fancy uit!


4️⃣ Go! En deel je feedback!

Ennnn that's it. :) Business as usual vanaf hier. Ondanks dat we veel hebben getest, is er ongetwijfeld nog een aantal zaken dat nog niet helemaal werkt zoals het zou moeten. We waarderen het ontzettend als je die met ons deelt, dan gaan we die fixen. En natuurlijk zijn we sowieso benieuwd wat je vindt van het vernieuwde Festival Forum. Jouw mening is belangrijk. Hopelijk ben je er net zo blij mee als wij.


Ook namens ons mod team, @DennisvdBr @mattman @visdave34 en @JB., ontzettend bedankt voor jullie support en tot in de discussies!

Cheers, Jos
Festileaks
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Reageren op elkaar ziet er gelikt uit. Meerdere like buttons. (ik zie nu al discussies komen waarin de Grr button veel gebruikt gaat worden XD). Je kunt je eigen post niet meer liken. Dat gebeurde me helaas weleens met mijn mobiel en toen kreeg ik hem niet weg, erg irritant. Wat betekenen die notes onder je naam? Geliefde act bij mij en Subheadliner bij @Timmetje bijv.? En jeej voor GIFjes.

En nu ik dittik ook de melding dat iemand in dit topic heeft gereageerd terwijl ik met dit bericht bezig was. Ook een mooie verbetering.

Mooi gedaan @Joszwa en allen andere betrokkenen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Thanks Brian! Als je blijft posten op het forum kom je hier snel genoeg achter ;)
Ik had al zo'n vermoeden. Eerst vragen en dan pas op onderzoek uit gaan he. Ach, heb ik er ten minste weer een reactie bij ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Dat gaat eens even puzzelen worden, maar denk dat ik er gauw achterkom hoe alles werkt. Blij dat het alsnog is goedgekomen. Ziet er vooralsnog erg goed uit, jongens!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en DennisvdBr

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
Wauw! Dit ziet er echt heel erg veel mooier uit dan dat het was. Krijg nu nóg meer zin om me in te lezen in de festivalperikelen van 2021 en 2022 ?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Tof, we zijn weer online! Goed gedaan mensen, eerste indruk is erg goed! Worft wennen maar gaat zeker lukken.

Ben blij dat ik tijdens de ondergaande zon mijn set mag afspelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Tof, we zijn weer online! Goed gedaan mensen, eerste indruk is erg goed! Worft wennen maar gaat zeker lukken.

Ben blij dat ik tijdens de ondergaande zon mijn set mag afspelen!
We gaan gestaag door naar subheadliner Jos! Leg je er nou niet bij neer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken