Welkom op het vernieuwde Festileaks Forum

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.684
Ah, jij bent dus zo'n artiest die alleen maar bagger uitbrengt maar wel hogerop klimt. Ik houd het liever bij kwaliteit, ook al blijf ik dan steken in kleine zaaltjes of podia met de neergaande zon die zo vervelend in je bakkes schijnt.
Ik ga voor een reputatie als die van Frank Zappa en Johnny Cash. Die hebben ook belachelijk veel uitgebracht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.993
misschien een vreemde vraag maar hoeveel mensen komen hier eigenlijk dagelijks op het forum?
ikzelf kom hier iedere dag maar ik post niet veel
Ik zie dat er op frontpage van het forum nu zo'n vakje staat met aantal actieve gebruikers en dat schommelt al de hele dag rond de 10 leden en 40-50 gasten. Maar hoeveel unieke mensen dat dan op een dag zijn, is nogal moeilijk te bepalen uit deze cijfers. Er stond ook een vakje dat nu verdwenen is waaruit bleek dat er over de jaren heen al meer dan 40000 accounts zijn aangemaakt, ook wel indrukwekkend!

Ikzelf ben hier ook wel quasi elke dag te vinden maar reageer ook niet heel vaak.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ziet er allemaal netjes uit! Moest wel ff kijken hoe het allemaal zat via de telefoon maar werkt allemaal prima?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
misschien een vreemde vraag maar hoeveel mensen komen hier eigenlijk dagelijks op het forum?
ikzelf kom hier iedere dag maar ik post niet veel

Momenteel bezoeken ongeveer 4.000 mensen per maand ons forum, maar dat is heel veel minder dan het was. In tijden van festivals, zeg juni 2019, tikken we de 40.000 unieke bezoekers per maand aan (op puur het forum; Festileaks als geheel is een veelvoud). Veruit het grootste deel daarvan heeft natuurlijk geen account en leest alleen mee (hoihoi!).
 
Laatst bewerkt:

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kan je ook weer je rijtje festivals weergeven onder je post? Vind het wel leuk om te zien waar andere naar toe zijn gegaan. Ik zag het bij Dennis al voorbij komen maar weet zelf niet hoe je het moet doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Kan je ook weer je rijtje festivals weergeven onder je post? Vind het wel leuk om te zien waar andere naar toe zijn gegaan. Ik zag het bij Dennis al voorbij komen maar weet zelf niet hoe je het moet doen.
Op je profiel klikken (rechtsboven) en dan naar 'handtekening' (staat naast 'account details'). :)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.392
1.899
Er is geen gemakkelijke knop meer om naar de eerste ongelezen reactie te gaan in een topic? Of kijk ik er los over?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
als ik op het topic klik, gaat die naar de laatste post in het topic.
in de suptopics, als ik op de tijd/datum van de laatste post klik.
in mobiele site, staan naast de pagina twee blauwe pijltjes, waarmee je naar de laatste pagina navigeert.
(vanuit Activity Wall werkt het ook fyi)

of bedoel je iets anders?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ava wijzigen via de telefoon werkte niet. Op pc geen probleem. Iemand anders nog dat probleem gehad?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.392
1.899
als ik op het topic klik, gaat die naar de laatste post in het topic.
in de suptopics, als ik op de tijd/datum van de laatste post klik.
in mobiele site, staan naast de pagina twee blauwe pijltjes, waarmee je naar de laatste pagina navigeert.
(vanuit Activity Wall werkt het ook fyi)

of bedoel je iets anders?
Neen klopt, nu gaat hij wel naar de laatste reactie. Bedankt!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Echt, wat een verbetering dit forum. Ziet er niet alleen beter uit, maar werkt ook veel beter. Echt goed werk. Nogmaals mijn complimenten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken