Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind hem erg fijn. Erg ritmisch en ook wel best afwisselende sferen in de nummers. Niet super vernieuwend nee, maar een beetje de originele krautrock in een modern electronisch jasje.
Dit heb ik nooit gezegd, wie zit er hier met mijn reacties te knoeien!!?!
OT:
\
Steven Wilson - Grace for Drowning
Professionele mening: Iets minder boeiend dan Porcupine Tree, maar nog altijd een erg sterk album. Index is een fantastisch nummer.
Sun Kil Moon - Tiny Cities
Professionele mening: Eigenlijk best saai, in elk geval een stuk minder boeiend dan de originele versies van Modest Mouse. Toch stoer dat hij een heel album met Modest Mouse-covers uitbrengt, dat wel.
The Mountain Goats - The Sunset Tree
Professionele mening: Wel goed, maar om de een of andere reden kan het me minder boeien dan hun nieuwste album. Misschien gaat de stem van die kerel wat vervelen na een tijdje?
Ontdekt via line-up van Incubate. Toffe band en Smoke and mirrors is een vet nummer!
Daarnaast ook nog Quiet Hollers. Voelt aan als een mix tussen Band of Horses, Gaslight Anthem, Drive-By Truckers en soms een vleugje Mumford & Sons. Wat mij betreft zeer aangenaam!
1 65daysofstatic 130
2 Biffy Clyro 73
3 Moose Blood 66
4 Caspian 49
5 A Day to Remember 48
6 The xx 46
7 Russian Circles 45
8 If These Trees Could Talk 43
9 Real Friends 42
10 Citizen 41
11 Collapse Under the Empire 41
12 Dead! 40
13 pg.lost 39
14 Radiohead 38
15 Kiasmos 37
16 Oscar and the Wolf 36
17 Bob Moses 35
18 Mouwai 35
19 Highly Suspect 34
20 iTAL tEK 34
1. Porcupine Tree (28)
2. Steven Wilson (27)
3. The Velvet Underground (23)
4. Siekiera (19)
5. Wire (17)
6. King Gizzard & The Lizard Wizard (16)
7. Modest Mouse (15)
8. Built to Spill (13)
9. Iceage (13)
10. The Mountain Goats (13)
11. Lou Reed (11)
12. Macintosh Plus (9)
13. Popol Vuh (9)
14. Sun Kil Moon (9)
15. Einstürzende Neubauten (8)