Wat luister je nu?

1 Volbeat - 405
2 Rise Against - 158
3 Green Day - 154
4 Muse - 108
5 Seether - 99
6 Monster Truck - 89
7 Breaking Benjamin - 83
8 Anti-Flag - 82
9 AC/DC - 80
10 Godsmack - 71
11 Metallica - 61
12 Voltage - 61
13 Dropkick Murphys - 55
14 Rancid - 48
15 Iron Maiden - 44
16 The White Stripes - 44
17 Epica - 43
18 Nirvana - 41
19 Rammstein - 41
20 The Rolling Stones - 41

1. Flume - 142
2. Radiohead - 93
3. Arcade Fire - 71
4. Death Cab For A Cutie - 60
5. Above & Beyond - 45
6. Netsky 38
7. Moderat 37
8. The Last Shadow Puppets - 37
9. Kraftwerk - 35
10. Beach House - 31
11. The 1975 - 31
12. The Avalanches - 28
13. Tame Impala - 27
14. Nirvana - 25
15. Disclosure - 24
16. James Bay - 23
17. James Blake - 22
18. Joy Devision - 21
19. Florence + The Machine - 18
20. Arctic Monkeys - 17

1 Volbeat – 405

Het nieuwe album is dus redelijk goed? :D
Sinds ik Straight out of Compton eindelijk heb gezien. Niks meer anders gedraaid dan Ice Cube. Aanradertje die film, als je hem nog niet hebt gezien.

Red Forest van If These Trees Could Talk . Heb het nieuwe album nog niet gehoord, dat hier volgens mij ook wel goed ontvangen werd door sommigen, maar dit is een fantastisch album in elk geval.

Laatste dagen vooral naar de twee eerste albums van Taj Mahal geluisterd. Bluespareltjes! Deze twee albums worden ook wel de wieg van de bluesrock genoemd, en terecht. Dus voor geïnteresseerden, begin bij deze Taj Mahal - Taj Mahal

Laatste dagen vooral naar de twee eerste albums van Taj Mahal geluisterd. Bluespareltjes! Deze twee albums worden ook wel de wieg van de bluesrock genoemd, en terecht. Dus voor geïnteresseerden, begin bij deze Taj Mahal – Taj Mahal

Taj Mahal is ontzettend vet, swingt als een tiet man.

Als je dit vet vindt, dan kan ik je het festival Blues Peer aanbevelen. Hier komt op zondag 17 juli Taj Mahal spelen en zie je ook nog Buddy Guy (inspirator van Jimmy Hendrix) en Walter Trout . Een bizar goede line up binnen dit genre.

Nieuwe Death Grips, valt tegen
Nieuwe Holy Fuck, gaaf!

Iemand de nieuwe Avalanches al gehoord overigens?

Nieuwe Death Grips, valt tegen
Nieuwe Holy Fuck, gaaf!

Eens wat betreft Death Grips, doet mij weinig, helaas.
Avalanches wacht ik netjes mee tot hij vrijdag op spotify staat.
En Holy Fuck zal ik zo eens opzetten, nog niet geluisterd.

Ik luister nu Chance the Rapper - Coloring Book, prima album.

Avalanches wacht ik netjes mee tot hij vrijdag op spotify staat.

Ik ook :G

Nu Jambinai aan, dé Koreaanse postrocksensatie op het Valkhof Festival dit jaar. Veel zin om dit live te gaan zien :D.

Na Holy Fuck nu ook Fuck Buttons aan. Wel gaaf ook weer, maar ik krijg heel erg het idee dat dit soort spul 100% livemuziek is. Battles was live 10x zo tof als op plaat en Factory Floor ook. Vind het thuis gewoon niet zo bijzonder interessant allemaal :l

Frankie Sinatra vond ik allezins al een super gezellig nummer, kan eigenlijk niet wachten om het vrijdag is op te zetten.. Ben benieuwd
Daughter en Parquet Courts net geluisterd, klonken allebei oke maar niet wauw vond ik

Lower Dens - Escape From Evil.
Heerlijk album, is eigenlijk compleet langs me heen gegaan afgelopen jaar.

Even gemist dat deze is uitgekomen. Bandje met Ty Segall, Charles Moothart (Fuzz) en Chris Shaw (Ex-Cult), en nog wat guests spots voor Mikal Cronin en de zanger van Wand. Gaat wel heel erg richting punk.

Users who are viewing this thread